FANDOM

Kadın çiftçiler bölge finali 2010

Kadın Çiftçiler Yarışıyor" 4. Bölge Finali davetiyesi

Kadın çiftçiler bölge finali 2010...

Kadın çiftçiler bölge finali 2010..

Kadın çiftçiler bölge finali 2010.

ProgramEdit

  • Tarih:28 Nisan 2010 Çarşamba
  • Saat:14:00
  • Yer:Büyükşehir Belediyesi Tiyatro Salonu / Adana

Program akışıEdit

  • 14:00 Açılış
  • 14:05 Saygı Duruşu ve İstiklal Marşı
  • 14:10 açılış konuşmaları
  • 14:20 Adana ili tanıtın cd gösterimi
  • 14:25 Yarışmaya katılan illerin ve kadın çiftçilerin tanıtım filmlerinin gösterilmesi
  • 14:45 Konser
  • Yarışmacıların daveti
  • 15:20 Yarışma jürisinin tanıtılması ve yarışma kurallarının açıklanması
  • 15:30 Yarışmanın başlaması
  • 16:00 Ödül töreni

Kadın Çiftçiler YarışıyorBölge FinaliEdit

Tarım ve Köyişleri Bakanlığı'nın "Kadın Çiftçiler Tarımsal Yayım Programı" kapsamında uyguladığı ve bu yıl 7.'si düzenlenen "Kadın Çiftçiler Yarışıyor" bilgi yarışmasının, Adana'da gerçekleştirilen bölge finalinde Antalyalı kadın çiftçiler sevinen taraf oldu. Yarışma öncesi açılış konuşması yapan Tarım İl Müdürü Fikret Coşkun, "Tarımsal üretimin her aşamasında emeği olan kadınlarımızın ekonomik ve sosyal açıdan donanımlı olması kırsal kalkınma açısından büyük önem taşımaktadır" dedi. Tarım ve Köyişleri bakanlığı Kadın Çiftçiler Daire Başkanı Cemil Güzel ise "Kırsal alanda yürütülen Yayım ve eğitim çalışmalarının, tarımsal verimliliği artırmak ve kırsal kalkınmayı hızlandırmak için insan kaynaklarını geliştirmek amacında olduğunu" söyledi. Açılış konuşmalarının ardından Adanalı müzisyen Ali Turaç mini bir konser verdi. Akdeniz bölgesinden 9 ilin katıldığı bölge finaline 15 sorudan 13'üne doğru yanıt vererek birinci olan Antalyalı Birgül Sarı ve Sevim Parlak ikilisi damga vurdu. Büyükşehir Belediyesi Tiyatro Salonunda gerçekleştirilen yarışmaya Adana, Antalya, Mersin, Hatay, Kahramanmaraş, Mersin, Gaziantep, Niğde ve Kilis illerinde daha önce yapılan yarışmalarda başarılı olan kadın çiftler katıldı. Gaziantepli yarışmacıların 2. olduğu yarışmada Adana'yı temsil eden kadın çiftçiler 3.'lükle yetindi. 1. olmayı beklerken ikinci olan Gaziantep ekibi sonuçlar açıklandığında gözyaşlarını tutamadı. Dereceye girenler ödüllerini Vali İlhan Atış'ın elinden aldı.

İç linklerEdit

Dış linklerEdit