Yenişehir Wiki
Advertisement
Yenişehir Wiki
80.753
pages

Çağlayan kaya kaymakam.jpg

Bitlis_Tanıtım_Günlerinde_Güroymak_Kaymakamlığı_13_-_16_Kasım_2014_Ankara

Bitlis Tanıtım Günlerinde Güroymak Kaymakamlığı 13 - 16 Kasım 2014 Ankara

Kaymakamımız Sn. Çağlayan KAYA, 13-16 Kasım 2014 tarihinde Ankara'da düzenlenen "Bitlis Tanıtım Günleri"nde, Güroymak Kaymakamlığı standında ilçemizin değerleri konusunda tanıtımlarda bulundu.

Evciler Kaymakamı Çağlayan Kaya

Özgeçmişi[]

Tokat’ta doğdu. Evli

Eğitimi[]

  • İlköğrenimini Tokat,
  • Ortaöğrenimini Erzincan,
  • Lise öğrenimini Ankara Sağlık Meslek Lisesinde tamamladı.
  • Uludağ Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Uluslararası İlişkiler bölümünden 2001 yılında mezun oldu.

Memuriyeti[]

  • Ankara'da 2 yıllık memuriyetinin ardından
  • 2,5 yıl süre ile Müfettiş yardımcısı olarak görev yaptı.
  • 2006 yılında İçişleri Bakanlığı Kırıkkale Kaymakam Adayı olarak Mülki İdare Amirliği mesleğine geçiş yaptı. 1 yıl süreyle İngiltere’de yabancı dil eğitimi aldı.
  • Kaymakamlık Kursunu üstün başarı ile tamamlayarak 02.03.2009 tarihinde İlçemize asaleten atandı.
  • Isparta Süleyman Demirel Üniversitesi Uluslararası İlişkiler Anabilim dalında yüksek lisans yapmaktadır.

Görev yerleri[]

Evciler kaymakamlığı[]

Dicle kaymakamlağı[]

Güroymak kaymakamlığı[]

Besni kaymakamlığı[]

Ayancık kaymakamlığı[]

İçişleri Bakanlığı Personel Genel Müdürlüğü, bazı yayın organlarında yer alan, "Sinop'un Ayancık ilçesinde yaşanan sel felaketinde yıkımın şiddetini artıran tomruk deposunun eski Ayancık Kaymakamı Çağlayan Kaya tarafından kaldırılmak istendiği" haberlerinin gerçeği yansıtmadığını bildirdi.

İçişleri Bakanlığı Personel Genel Müdürlüğünün açıklamasında,

"Bugün bazı yayın organlarında 'Sinop'un Ayancık ilçesinde yaşanan sel felaketinde yıkımın şiddetini artıran tomruk deposunun eski Ayancık Kaymakamı Çağlayan Kaya tarafından kaldırılmak istendiği, ancak direnişle karşılaştığı, nihayetinde tayin istemek zorunda kalıp Ayancık'tan ayrıldığı' şeklinde çıkan haberler gerçeği yansıtmamaktadır."

ifadeleri kullanıldı.

Tomruk deposu hakkında eski Ayancık Kaymakamı Çağlayan Kaya'ya baskı yapıldığı yönünde hiçbir bilgi, belge veya şikayetin Bakanlığa intikal etmediği kaydedilen açıklamada,

"Konuyla ilgili bahsi geçen kişi hakkında Bakanlığımız tarafından yürütülmüş olan bir soruşturma da bulunmamaktadır."

ifadesi yer aldı.

17 Aralık 2016-13 Eylül 2018 tarihlerinde Ayancık Kaymakamı olarak görev yapan Çağlayan Kaya'nın, Mülki İdare Amirleri Atama, Değerlendirme ve Yer Değiştirme Yönetmeliğine istinaden genel teamüllere uygun olarak 1 Eylül 2018 tarihinde Bolu Vali Yardımcısı olarak atandığı aktarıldı.

Bolu vali yardımcıları[]

.

Advertisement