Ana madde:Çavak

DSC06900.JPG

Kaymakam Eyüp Sabri Kartal Çavak Günferi Karagenç İlköğretim Okulunda İncelemerde bulunuyor.

Kaymakam Eyüp Sabri Kartal Çavak Günferi Karagenç İlköğretim Okulu nda İncelemerde bulunuyor.

İlk İşim Okullarda DeğişimSosyal sorumluluk projesi kapsamında KSV (Kaleseramik Eğitim Sağlık ve Sosyal Yardımlaşma Vakfı)tarafından Kale Markalarının katkılarıyla Çavak Günferi Karagenç İlköğretim Okulu nun tuvalet fayansları yenilenmiştir.

İlk İşim Okullarda DeğişimSosyal sorumluluk projesi kapsamında KSV(Kaleseramik Eğitim Sağlık ve Sosyal Yardımlaşma Vakfı)tarafından Kale Markalarının katkılarıyla Çavak Günferi Karagenç İlköğretim okulunun tuvalet fayansları yenilenmiştir.

İlk İşim Okullarda DeğişimSosyal sorumluluk projesi kapsamında KSV(Kaleseramik Eğitim Sağlık ve Sosyal Yardımlaşma Vakfı)tarafından Kale Markalarının katkılarıyla Çavak Günferi Karagenç İlköğretim Okulu nun tuvalet fayansları yenilenmiştir.

Kaymakam Eyüp Sabri Kartal Çavak Günferi Karagenç İlköğretim Okulu nda öğrencilerle BOCCE Sporu oynuyor.

Kaymakam Eyüp Sabri Kartal Çavak Köyü'nde Yenişehir KHGBce KÖYDES projesi kapsamında yaptırılan parke taşlarını incelemelerde bulunurken.

Çavak Köyü Manzaralar ve yeni yaptırılan parke taşı yolu

Çavak Köyü Manzaralar yeni yaptırılan parke taşı yolu

1957 Yılında Yaptırılan Çavak Köyü Camii

1957 Yılında Yaptırılan Çavak Köyü Camii

1957 Yılında Yaptırılan Çavak Köyü Camii

1957 Yılında Yaptırılan Çavak Köyü Camii

1957 Yılında Yaptırılan Çavak Köyü Camii

1957 Yılında Yaptırılan Çavak Köyü Camii