FANDOM

Konu: Öğretmenevi, Öğretmenevi ve ASO Müdürleri Toplantısı. Edit

VALİLİK MAKAMINA

İlgi :

a) Milli Eğitim Bakanlığı Öğretmenevi, Öğretmenevi ve Akşam Sanat Okulu Uygulama Yönergesi.

b) 18.09.2013 tarih ve 05 No’lu karar.

İlimiz İnegöl ilçesi Öğretmenevi ve Akşam Sanat Okulu Müdürlüğünde 18.09.2013 tarihinde İlimizde faaliyet gösteren Öğretmenevi, Öğretmenevi ve Akşam Sanat Okulu Müdürleri ile birlikte toplantı yapılmış olup toplantı sonucu alınan ilgi (b) karar örneği ekte sunulmuştur.

İlgi (a) Yönergenin 4. Maddesinin 2. fıkrası, 6. Maddesinin (e) fıkrasında yer alan hususlar ve kurumların bilgi alışverişi ve Kurum Müdürlerini kaynaştırma ve kurum personeli için sosyal, kültürel ve meslek alanlarında geliştirici güncel çalışmalar yapmak, yıl içerisinde görev alanlarının gerektirdiği kurs, seminer, faaliyet ve benzeri eğitimlere personelin katılımını sağlamak ve kurumlar arası birlikteliği sağlamak üzere her ay ilimizde faaliyet gösteren Öğretmenevi, Öğretmenevi ve Akşam Sanat Okullarının bulundukları ilçelerinde Müdürlüğümüz Müdür Yardımcısı Şevket BARCA, Şube Müdürü Osman BAT , Tesis Müdürü Seyfeddin ARPA, İlimiz Osmangazi ilçesi Osmangazi Anadolu Otelcilik ve Meslek Lisesi Konaklama, Yiyecek ve İçecek Alan öğretmenlerinden Ayşe DOĞAN, Cahide KAHRAMAN ve Öğretmenevi, Öğretmenevi ve Akşam Sanat Okulları Müdürleri ile birlikte 31.10.2013 tarihinde Perşembe günü İlimiz İznik ilçesi Öğretmenevi ve Akşam Sanat Okulu Müdürlüğünde saat 12.00-15.00 arası yapılması Müdürlüğümüzce uygun görülmektedir.

Makamınızca da uygun görülmesi halinde olurlarına arz ederim

Atilla GÜLSAR

Milli Eğitim Müdürü

OLUR

<...>

Eyüp Sabri KARTAL

Vali a.

Vali Yardımcısı

ÖğretmenevleriEdit