FANDOM

Ömer Sağlam

Uşak Eşme Kaymakamı Ömer Sağlam

01.07.1978 tarihinde Trabzon'un Yomra İlçesinde doğdu.İlkokulu Yomra'nın Kayabaşı Köyünde , Orta ve Lise tahsilini Trabzon'da tamamladıktan sonra 1995 yılında Hukuk Fakültesini kazandı ve 1999 yılında Ankara Üniversitesi Hukuk Fakültesinden mezun oldu.

29 Mayıs 2000 tarihinde Gümüşhane Kaymakam Adayı olarak göreve başladı.4,5 aylık Milli Güvenlik Akademisi Eğitimini tamamladıktan sonra Samsun Ayvacık İlçesi Kaymakam Vekilliği görevinde bulundu.

6 ay süre ile İngiltere'nin Exeter Üniversitesinde İngilizce Eğitimi aldı.İngiltere dönüşü Giresun'un Dereli İlçesi kaymakam Vekilliği görevinden sonra 11 kasım 2002 tarihinde 87.Dönem Kaymakamlık Kursuna katıldı.Kaymakamlık Kursunu müteakip Samsun-Asarcık Kaymakamlığına atandı.Daha sonra 6.Sınıf hizmeti için Kastamonu Şenpazar İlçesine tayin edildi.Eşmeden önce Muradiye kaymakamlığında görev yapan kaymakamımız ,16 ağustos 2009 tarihinde ilçemize atandı ve halen Eşme Kaymakamlığı Görevini sürdürmektedir.

30 Ağustos 2004 tarihinde evlenen ve 1 çocuk babası olan Kaymakamımız Ömer SAĞLAM iyi derecede İngilizce bilmektedir.