FANDOM

20 Mayıs 1965 tarihinde Trabzon, Sürmene’de doğdu. İlk, orta ve lise eğitimini Sürmene’de tamamladıktan sonra 1987 yılında İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesinden mezun oldu.

“Yeni Kamu Yönetimi Anlayışı ve İl Özel İdarelerine Yansımaları” konulu teziyle yüksek lisans yaptı.

Türkiye ve Orta Doğu Amme İdaresi Enstitüsü yayınları arasında “Türk Kamu Yönetiminde Teftiş ve İç Denetim” adıyla 2013 yılında yayımlanan kitabın yazarları arasındadır.

1 yıl süreyle İngiltere’de, 6 ay süreyle de Amerika Birleşik Devletleri’nde yabancı dil, işletme ve yüksek yöneticilik konularında eğitim aldı.

27 Haziran 1988 yılında Kaymakam adayı olarak Mülki İdare Amirliği hizmetine başladı.

Gaziantep Kaymakam Adayı, Sürmene İlçesi Kaymakam Refiki, Çerkeş ve Ardeşen İlçeleri Kaymakam Vekili, Çeltikçi, Kangal, Çıldır ve Fındıklı İlçeleri Kaymakamı olarak görev yaptı.

18 Mayıs 2000 tarihinde Mülkiye Müfettişliğine, 22 Aralık 2000 tarihinde de Mülkiye Başmüfettişliğine atandı.

14 Nisan 2015 tarihli Bakan Onayı gereğince Mülkiye Teftiş Kurulu Başkan Yardımcılığı görevini yürütmektedir.

Evli, bir kız ve bir erkek çocuk babasıdır.