FANDOM

Özkan Demirel

Hani Kaymakamı Özkan Demirel

Hani Kaymakamı Özkan Demirel Edit

Özgeçmişi Edit

  • Doğum Tarihi:1981
  • Doğum Yeri:Bolu
  • Medeni Durumu:Evli

Eğitimi Edit

İlköğretim ve Lise öğrenimini Bolu’da tamamladı. Bolu Süper Lisesi’ni birincilikle bitirerek 1999 yılında Mülkiye-Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Kamu Yönetimi Bölümünü kazandı. 2003 yılında Mülkiye’yi dereceyle bitirdi ve 2003–2004 eğitim-öğretim yılında A.Ü. SBF’de Yönetim Bilimleri Master Programına devam etti. Kaymakam Adaylığı sınavını kazanarak Temmuz 2004’te Kastamonu Kaymakam Adayı olarak Mülki İdare Amirliği mesleğine girdi.

Görev Yaptığı Yerler Edit

Bolu-Seben ve Kastamonu-Ağlı ilçelerinde Kaymakam Vekili olarak görev yaptı. 2005–2006 eğitim-öğretim yılında İngiltere-Exeter Üniversitesi’nde Kamu Yönetimi ve Kamu Politikası Master Programını bitirdi. Bunu takiben TODAİE’de Kamu Diplomasisi Programını tamamlayarak, 91. Dönem Kaymakamlık Kursuna çağrıldı. Kaymakamlık Kursunu üstün başarılı olarak tamamladı ve kura sonrası Amasya-Taşova’da İlçe Kaymakamlığı görevine başladı.

Ardından İçişleri Bakanlığı’nın 25.07.2009 tarih ve 2009/11095 sayılı Müşterek Kararnamesi ile Diyarbakır-Hani İlçesine atanmış olup, 27.08.2009’da yeni görevine başlamıştır.

İletişimEdit

  • Telefon : 0 412 651 2001
  • Faks:
  • E-posta :
  • Adres :

İç linklerEdit

Dış Linkler Edit