FANDOM

KURBAN BAYRAMI MESAJIEdit

Millet olarak yardımlaşma, dayanışma, birlik ve beraberlik duygularımızın en üst seviyede yaşandığı; sevgi ve saygının pekişmesine hoşgörünün ülke genelline hâkim kılınmasına hizmet edecek yeni bir Bayrama daha kavuşmanın sevincini ve mutluluğunu yaşıyoruz.

Toplum hayatımızda özel bir yeri olan bayramları, toplumsal barış ve huzurumuzun sağlanmasında önemli bir fırsat olarak görmeli ve iyi değerlendirmeliyiz. Milletçe bütün kırgınlıkları ve dargınlıkları bir kenara atarak kardeşçe kucaklaşmalı; bizi biz yapan ortak değerlerimizde buluşmalıyız.

Milletimizin huzur ve güvenliğini sağlamak gibi bir görevi uhdesinde bulunduran Bakanlığımız, vatandaşlarımızın rahat ve huzur içerisinde bir bayram geçirmeleri için üzerlerine düşen görevleri yerine getireceklerine inancım tamdır.

Bu bayram vesilesiyle, ülkemizin huzur ve güvenliği, vatanın bölünmez bütünlüğü uğrunda verdiğimiz şehitlerimizi ve gazilerimizi rahmet ve şükranla anıyor, ailelerine sabır ve metanet diliyor, geride bıraktıklarına sahip çıkmanın ve onları her vesile ile ziyaret etmenin bizlere düşen öncelikli bir görev olduğunu hatırlatmak istiyorum.

Toplumsal barış ve huzurun, birlik ve beraberliğimizin sağlanmasında önemli bir fırsat olarak gördüğümüz bayramların milletçe en iyi şekilde değerlendirilmesi temennisiyle; Bakanlık merkez ve taşra birimlerinde görev yapan bütün mensuplarımızın, güvenlik personelimizin ve ailelerinin Kurban Bayramını tebrik ediyor, sağlık mutluluk ve başarılar diliyorum.