Yenişehir Wiki
Advertisement
Yenişehir Wiki
80.753
pages

İşkur Bursa İl Müdürlüğü[]

Adres : Atatürk Cad. No:104 Osmangazi
Şehir : Bursa
Telefon : 0 224 225 15 15
Faks : 0 224 220 20 13
Detaylı bilgi :

Türkiye İş Kurumu nun görevleri şunlardır: kurumun görevleri

Madde 3

a) Ulusal istihdam politikası nın oluşturulmasına ve istihdamın korunmasına, geliştirilmesine ve işsizliğin önlenmesi faaliyetlerine yardımcı olmak, işsizlik sigortası işlemlerini yürütmek.

b) İşgücü piyasası verilerini, yerel ve ulusal bazda derlemek, analiz etmek, yorumlamak ve yayınlamak, İşgücü Piyasası Bilgi Danışma Kurulu nu oluşturmak ve Kurul çalışmalarını koordine etmek, işgücü arz ve talebinin belirlenmesine yönelik işgücü ihtiyaç analizlerini yapmak, yaptırmak.

c)İş ve meslek analizleri yapmak, yaptırmak, iş ve meslek danışmanlığı hizmetleri vermek, verdirmek, işgücünün istihdam edilebilirliğini artırmaya yönelik işgücü yetiştirme, mesleki eğitim ve işgücü uyum programları geliştirmek ve uygulamak, istihdamdaki işgücüne eğitim seminerleri düzenlemek.

d) İşçi isteme ve iş arama nın düzene bağlanmasına ilişkin çalışmalar yapmak, işgücünün yurt içinde ve yurt dışında uygun oldukları işlere yerleştirilmelerine ve çeşitli işler için uygun işgücü bulunmasına ve yurt dışı hizmet akitlerinin yapılmasına aracılık etmek, istihdamında güçlük çekilen işgücü ile işyerlerinin yasal olarak çalıştırmak zorunda oldukları işgücünün istihdamlarına katkıda bulunmak, özel istihdam bürolarına ilişkin Kuruma verilen görevleri yerine getirmek, işverenlerin yurt dışında kendi iş ve faaliyetlerinde çalıştıracağı işçileri temin etmesi ile tarım işlerinde ücretli iş ve işçi bulma aracılığına izin verilmesi ve kaldırılmasına ilişkin işlemleri yapmak.

e) Gerektiğinde Kurum faaliyet alanı ile ilgili ihalelere katılmak suretiyle, yurt içinde veya uluslararası düzeyde kurum ve kuruluşlara eğitim ve danışmanlık hizmeti vermek.

f) Avrupa Birliği ve uluslararası kuruluşların işgücü, istihdam ve çalışma hayatına ilişkin olarak aldıkları kararları izlemek, Türkiye Cumhuriyeti Hükümeti'nin taraf olduğu Kurumun görev alanına giren ikili ve çok taraflı anlaşma, sözleşme ve tavsiye kararlarını uygulamak.

Web Sitesi : www.iskur.gov.tr
E-Mail : bursa@işkur.gov.tr

İşkur Bursa İl Müdürlüğü firmasının yetkilisi misiniz? Eksik bilgilerinizi gönderin firma kaydınıza ekleyelim, ya da yukarıda yer alan bilgilerde bir hata mı var? sitemizin alt kısmında linki bulunan iletişim sayfamızdaki mail adresimizden site yöneticisine bilgi verebilirsiniz. Göndereceğiniz mailde kayıt numarasını 5465 olarak belirtmeyi unutmayınız.

İl müdürü[]

Kasım Tilki

ALO 170[]

Kurumla ilgili her türlü soru,öneri,şikayet,ihbar,talep ve önerilerinizi etkin ve hızlı bir biçimde çözüme ulaştırabilmek amacıyla Çalışma va Sosyal Güvenlik iletişim merkezi "ALO 170" İ 7/24 saat arayabilirsiniz.

Dış linkler[]

Advertisement