FANDOM

  • "Özelleştirme bir kapkaç düzenidir, bir furyadır"
  • "Özelleştirmeyi kaldırmak işçi ve emekçilerin yararınadır ve daha karlıdır. Küçük bir hesap yaparsanız bunun daha karlı olduğunu görürsünüz. Bu yöntemle belediyenin kasasına her yıl 1,5 milyon TL'nin üzerinde para girmektedir. Bunun doğruluğunu diğer belediye başkanları da gördü ve bizim bu projemizi onlar da hayata geçirmeye çalıştılar" şeklinde açıklamalar yapan Başkan Genç, daha fazla dayanamayarak, sonunda pes etti. Ve taşeron firmadan temizlik hizmeti almak için ihaleye çıktı. Haberci Gazetesi'nden Meltem Ahatoğlu'nun konuyla ilgili sorularını yanıtlayan Başkan Genç: "Biz göreve geldiğimizde özelleştirmeye karşı olduğumuzu söyledik ve özelleştirmeyi kaldırdık. Taşeron firmalardaki işçileri belediyeye aldık. Ancak o personelin çoğu emekli oldu. Emekli olan personelin yerine yeni personel de alamıyoruz. Yasalardan dolayı yeni personel alamadığımız için sıkıntı yaşadık. Kent bir yandan büyüyüp gelişirken biz personel sıkıntısı yaşıyoruz. Bunu aşmak için teknolojiyi kullanmaya başladık. Yine de yeterli olmadı. Eğer taşeron firmadan hizmet alamazsak kente hizmet veremeyeceğiz.Bu nedenle bu ihaleye çıktık" (2010 Ağustos :Yenişehir Belediyesi sınırları içerisindeki sokak ve kaldırımların süpürülmesi, çöplerin toplanması ve nakli hizmet alımı ihalesi kapsamında Yenişehir Belediyesi'ne 100 personel ve 10 adet araç alınacak. İhale, 27 Ağustos Cuma günü yapılacak. )