FANDOM

İsmail-Bey1

01.06.2016 Valiler kararnamesiyle Mülkiye Başmüfettişi iken Kilis Valisi yapıldı.Ardından 2017 de İİB müsteşar yardımcısı yapıldı. 2018 Bakan yardımcısı yapıldı.

Vali İsmail Çataklı'ya Veda Yemeği

Vali İsmail Çataklı'ya Veda Yemeği

Mülkiye Teftiş Kurulu Başkan Yardımcısı

ÖzgeçmişiEdit

1974 yılında Çankırı - Yapraklı’da doğdu.

EğitimiEdit

Yukarıöz İlkokulu, Çankırı Atatürk İlköğretim Okulu ve Çankırı İ.H.L.’ni bitirdi.

1996 yılında İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Kamu Yönetimi Bölümü’nden mezun oldu.

Ankara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Kamu Yönetimi – Siyaset Bilimi Anabilim Dalında “Avrupa Yerel Yönetimler Özerklik Şartı Açısından Belediyelerin Durumu” konulu teziyle yüksek lisansını tamamladı.

Vali İsmail Çataklı’ya veda yemeği sonhaber

Vali İsmail Çataklı’ya veda yemeği sonhaber.im

Kilis Valisi İsmail Çataklı, toplumsal dokuda bu kadar çok Suriyeli olması Kilis açısından büyük şans olduğunu söyledi. Video içerik http://sonhaber.im tarafından yayınlanmıştır.

Mesleki KariyeriEdit

1996 yılında Çankırı Kaymakam Adayı olarak göreve başladı.

1997 yılında (8) ay süreyle dil eğitimi ve inceleme araştırma yapmak üzere İngiltere’de bulundu.

Afyon–Çobanlar Kaymakam Vekili (1998), sırasıyla Nevşehir–Acıgöl (2000-2001), Bingöl–Kiğı (2001-2003), Diyarbakır–Çermik (2003-2005) ve Sivas – Şarkışla (2005-2009) Kaymakamı olarak görev yaptı.

2009 yılında Mülkiye Müfettişi, 2010 yılında Mülkiye Başmüfettişi oldu.

2012 yılında (6) ay süreyle “Şiddete Uğrayan Kadınlar ve Tehdit Altındaki Kişilerin Can Güvenliğinin Sağlanması” konusunda araştırmalarda bulunmak üzere ABD’de bulundu.

2013 yılında TBMM’nde Toplumsal Barış Yollarının Araştırılması ve Çözüm Sürecinin Değerlendirilmesi Amacıyla Kurulan Araştırma Komisyonu’nda (6) ay süreyle Uzman olarak görev yaptı.

27.02.2014 tarihinden bu yana Mülkiye Teftiş Kurulu Başkan Yardımcısı olarak görev yapmakta olan ve İngilizce bilen ÇATAKLI, evli ve iki çocuk babasıdır.

Bakan YardımcılığıEdit

İçişleri Bakan Yardımcılığı’na 4 isim atandı

İçişleri Bakanlığı'nda bakan yardımcılığı görevlerine atama yapılmasına ilişkin Cumhurbaşkanlığı kararları Resmi Gazete’de yayımlandı.

Buna göre, İçişleri Bakan Yardımcılıklarına İsmail Çataklı , Muhterem İnce , Prof. Dr. Tayyip Sabri Erdil ve Mehmet Ersoy 'un atanması gerçekleştirildi.

Dışişleri Bakanlığında açık bulunan Protokol Genel Müdür Yardımcılığı na ise Serap Ersoy getirildi.

Son güncelleme: 08.08.2018

Şablon:İstanbul Siyasal Dominasyonu