FANDOM

Develi1

ÖzgeçmişiEdit

1953 yılında Sivas’ta doğan İsmail Hakkı Develi, evli ve biri kız, biri erkek iki çocuk babasıydı.

EğitimiEdit

İlk ve ortaöğretiminin ardından 1976-77 öğrenim döneminde Ankara Üniversitesi Siyasal Bilimler Fakültesi’nden mezun oldu.

Mesleki KariyeriEdit

Sivas Maiyet Memurluğu, Çamardı Kaymakamlığı ve Belediye Başkanlığı, Pervari Kaymakamlığı, Çerkeş Kaymakamlığı, Van Vali Yardımcılığı, Bolvadin Kaymakamlığı, Gazipaşa Kaymakamlığı, Çınarcık Kaymakamlığı, Samsun Vali Yardımcılığı, Salihli ve Seyhan Kaymakamlığı ve Adana Vali Yardımcılığı görevlerinin ardından Adana İl Özel İdaresi Genel Sekreteri olarak da görev yaptı. Daha sonra yeniden Seyhan Kaymakamlığı’na atanan Develi, 1.5 aydan bu yana da Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri olarak görev yapıyordu.

27 yıl fiilen kaymakamlık görevinde bulunan ve Seyhan Kaymakamlığı görevini yürütürken Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreterliği'ne atanan İsmail Hakkı Develi dün sabah evinde geçirdiği kalp krizi sonucu, hastaneye kaldırılırken yolda hayatını kaybetti. Ani ölümüyle Adana'yı yasa boğan Develi'nin cenazesi Adana Valiliği'nde düzenlenen törenin ardından toprağa verilmek üzere memleketi Sivas'a gönderildi.