FANDOM

11 Temmuz 2011 Pazartesi 11:33

SBS Sonuçları belli oldu - SBS Tercih Rehberi MEB sayfası 2011- tıklaEdit

 SBS SINAV SONUCUNU GÖRMEK İÇİN TIKLAYINIZ

İlköğretim 8. sınıf öğrencilerinin katıldığı Seviye Belirleme Sınavı (SBS) sonuçları, 7 Temmuz Perşembe günü açıklandı.

AKŞAM/İlköğretim 8. sınıf öğrencilerinin SBS sonuçları belli oldu. 1 milyon 54 bin adaydan 921 öğrenci soruları eksiksiz yaparak birinci oldu. Bu yıl yeni düzenlemeyle öğrenciler tek tercih listesi yapacak. 475 üstü puanla öğrenci alan okulların puanlarında değişiklik olmazken 430- 475 puan aralığında öğrenci alan okulların taban puanları 3 ila 5 puan arasında artacak

Haziranda yapılan İlköğretim 8. sınıf öğrencilerine yönelik Seviye Belirleme Sınavı (SBS) sonuçları açıklandı. - SAYI SAYI SBS: Sınava 1 milyon 70 bin 445 aday başvurdu. 1 milyon 54 bin 508'i sınava girdi. 1 milyon 9 bin öğrenci 397 bin kontenjana yerleşmek için tercih yapma hakkı kazandı. 921 öğrenci 500 tam puanla Türkiye birincisi oldu. - PUANLAR YÜKSELDİ: SBS sonuçları geçen yılın SBS sonuçlarıyla farklılık gösterdi.. Geçen yıl 475 ve üstü puan alan aday sayısı 12 bin727 iken bu yıl bu sayı 12 bin 900'e yükseldi. 429 puan ve üstü asıl kopmanın yaşandığı aralık oldu. 2010'da 429 puan alan öğrenci nin başarı sırası 79 bin 289 iken bu sayı bu yıl 92 bin 132'ye çıktı. 430- 475 aralığında taban puanla öğrenci alan okullarda3 ila 5 arasında puan yükselişi bekleniyor. - 380 ALTI ANADOLU-FEN ZOR: Kontenjanlara bakıldığında 380 puanına altında Anadolu ve fen lisesi türünde okullara büyük kentlerde yerleşme zor görünüyor. Adayların tercihlerini genel başarı sıraları ile okulların son yerleşen öğrenci sıralamalarını karşılaştırarak yapmaları gerekiyor. - TERCİHLER BAŞLADI: Tercihler bugünden itibaren 20 Temmuz'a kadar yapılabilecek.

EN YÜKSEK ARTIŞ İMAM HATİP LİSESİNDE 2011-SBS yerleştirme sonucunda okul sayısı ve kontenjanları önemli ölçüde artış gösterdi. Anadolu liseleri, 107 genel lisenin Anadolu lisesine dönüştürülmesiyle bin 491'e, kontenjanı ise 14 bin artarak 192 bin 100'e yükseldi. En yüksek artış ise imam hatip liselerinde oldu. Okul sayısı yüzde 37, kontenjan yüzde 26 arttı. 355 bin olan toplam kontenjan 397 bine yükseltildi. Bu yıl sınava giren her 3 öğrenciden birisi herhangi bir liseye, her 5 öğrenciden birisi Anadolu, fen ve öğretmen lisesine yerleşebilecek.

SBS İLE İLGİLİ SORULARINIZIN CEVAPLARI İÇİN KAYIT YAPTIRIP BEKLEYİN ÖĞrencİler ilk 5 tercihini yazarken okulun kontenjanını 8 ile çarparak ortaya çıkan toplamı kendi başarı sırasıyla karşılaştırmalı. Tercihlerde 1. yerleştirmeden sonra 4 kez daha yedek yerleştirmeye tabi olacakları için yerleştirildikleri okula kayıt yaptırıp beklemeleri uygun olacak. Aksi halde yerleştiği okulda yedek olmadığı için kayıt yaptırmadığı takdirde yerine yedek öğrenci alınır.

YEDEK YERLEŞTİRMEYE ÖRNEK TABLO Listede görüldüğü gibi öğrenci tahminen Cağaloğlu Anadolu Lisesi'ne yerleşecek ama Kabataş Anadolu, İstanbul Lisesi ve Bahçeşehir Fen ve Teknoloji Lisesinde yedek sıraya girecek. Öğrenci isterse birinci kayıt döneminde okula kayıt yaptırabilir daha sonra yedek sırası gelirse kaydını diğer okula kaydırabilir. Öğrenci eğer kazandığı okula kayıt yaptırmazsa o okulundaki hakkını kaybeder ve o okulda yedek olmayacağı için o okulu tamamen kaybetmiş olur. Bu durumda öğrencilerin kayıt yaptırıp daha sonraki kaymalarda yedek sıralarını beklemelerinde fayda var.

Tek listeyle dört şansınız var

MEB, okullarda kontenjan açıklarının fazla olması, düşük puan alan öğrencilerin bu kontenjanlara yerleştirmesi sonucunda ortaya çıkan tepkiler sonucunda, tercih sistemini yeniden düzenledi. Öğrenciler 8-20 Temmuz tarihleri arasında 12 tercihten oluşan tek bir tercih listesi yapacak. ADIM ADIM İŞLEMLER Tercih başvurusu sadece bir kez yapılacağından ve başvuru işleminden sonra değiştirilemeyeceğinden öncelik sırasına ve bir önceki yıl okul taban puanlarına dikkat edilerek yapılmalı. 1-Ortaöğretime yerleştirme puanı (OYP) 196 ve üstü olan öğrenciler tercihte bulunabilecek. Yerleştirme işlemi, OYP'ye göre yapılacak. Tercih başvuruları alındıktan sonra puan üstünlüğü esasına dayalı olarak önceden belirlenmiş kontenjanlara göre yerleştirme yapılacak. 2- Yerleştirme işlemi yapılarak öğrencilerin asil hakkı kazandıkları tercihlerinin üstündeki tercihlerinde yedek yerleştirme yapılacak. Yedek yerleştirme sonucunda öğrenciler birden fazla tercihine yedek olabilirler. Yedek yerleştirme yapılacak okulların kontenjan sayıları, asil kontenjan sayısının 8 katı alınarak belirlenecek. 3- Yerleştirme işlemi tamamlandığında bazı öğrenciler hem asil hem yedek olarak, bazı öğrenciler sadece asil olarak ve bazı öğrenciler ise sadece yedek olarak tercihlerine yerleştirilmiş olabilirler. Bazı öğrenciler ise hiçbir tercihinde asil ya da yedek olamayabilir. 4- Her okulun boş kontenjan sayısı kadar öğrenciye, daha önce açıklanan yedek sırası dikkate alınarak kayıt hakkı verilecek. Öğrenciler e-okul kayıtlarına göre yedek listeden kayıt hakkı kazandıkları okullara 08-12 Ağustos 2011 tarihleri arasında saat 17.00'ye kadar kayıtlarını yaptıracaklar.

YERLEŞTİRME TAKVİMİ 8 - 20 Temmuz Yerleştirme işlemleri için tercihlerin alınması (12 tercih) 26 Temmuz Yerleştirme sonuçlarının ilanı 1 - 5 Ağustos Yerleştirme sonuçlarına göre kayıt dönemi 6 Ağustos I. yedek yerleştirme dönemi 8 - 12 Ağustos I. yedek kayıt dönemi 13 Ağustos II. yedek yerleştirme dönemi 15 - 19 Ağustos II. yedek kayıt dönemi 20 Ağustos III. yedek yerleştirme dönemi 22-26 Ağsutos III. yedek kayıt dönemi 27 Ağustos IV. yedek yerleştirme dönemi 5 - 9 Eylül IV. yedek kayıt dönemi

SBS maratonu, tercih heyecanıyla sürüyor. İyi lise; iyi üniversite, iyi gelecek demek. Peki öğrenci, kendisine en uygun olan liseyi nasıl seçecek? İşte Uğur Dershanesi uzmanlarından aday ve velilere yol gösterecek nitelikte 'liseleri tanıyalım' rehberi:

Bu yıl lise eğitimine başlayacak olan öğrencilerin önünde pek çok seçenek var. Öğrencilerin hangi lisede eğitimlerine devam edeceklerine karar vermeden önce lise türlerini tanımaları ve hangi amaçla kurulduklarını öğrenmeleri onların kişilik yapılarına ve becerilerine uygun tercihler yapmalarına yardımcı olacak. Uğur Dershaneleri uzmanları öğrenciler ve veliler için temel lise türleriyle ilgili bilgileri derledi. - ÖZEL VE RESMİ FEN LİSELERİ: Fen ve matematik alanlarında başarılı olan öğrencileri fen bilimleri ve matematik alanlarında yüksek öğretim programlarına hazırlamayı amaçlar. Öğrencileri araştırmaya yöneltmeyi, bilimsel ve teknolojik gelişmelere ilgi duymalarını sağlamayı hedef alır. Ülkemizdeki bilim insanı açığını kapatmak misyonu üstlenir. Bu liselerde okuyan öğrenciler yeni teknolojiyi kullanabilen, yeni bilgiler üretebilen ve projeler hazırlayabilen bireyler olarak yetişmek üzere eğitim görür. Eğitim süresi 4 yıldır. Hazırlık sınıfı yoktur. - ANADOLU LİSELERİ: Türkiye'de toplam bin 10 Anadolu lisesi var. Bu okulların amacı öğrencilerin ilgi, yetenek ve başarılarına göre yüksek öğretim programlarına hazırlanmalarıdır. Anadolu liseleri Türkiye'de yabancı dile hakim iyi yetişmiş bireylerin eksikliğinden doğmuştur. Bu yüzden öğrencilerin yabancı dili dünyadaki bilimsel ve teknolojik gelişmeleri izleyebilecek düzeyde öğrenmeleri hadeflenir. - ANADOLU ÖĞRETMEN LİSELERİ: Bu liselerin ana amacı öğretmen yetiştiren yüksek öğretim kurumlarına öğrenci yetiştirmektir. Öğrencilere; öğretmenlik mesleğini sevdirmek, mesleğin gerektirdiği bilgi, beceri, tutum ve davranışları kazandırmak, dünyadaki gelişmeleri, değişimleri izleyebilecek düzeyde yabancı dil öğrenmelerini sağlamak hedeflenmiştir. Bir yıllık hazırlık sınıfı üzerine en az üç yıl süreli normal öğretim yapılmaktadır. - SOSYAL BİLİMLER LİSESİ: Sözel anlamda başarılı, 'sosyal zekası yüksek' öğrencilerin eğitim - öğretim görmesi amaçlanır. Özellikle edebiyat ve sosyal bilimler alanında bilim insanlarının yetişmesi temel misyonudur. Bu liselerin edebiyat alanına yenilik ve canlılık getirmesi bekleniyor. Öğrencilere sosyal bilimler alanında bilimsel, kültürel ve teknolojik gelişmeleri izleyebilecek düzeyde yabancı dil eğitimi verilmektedir.

FEN VE TEKNOLOJİ LİSESİ: Mühendislik ve tıp alanlarında eğitim veren üniversitelere, alanlarıyla ilgili güncel bilgileri sürekli takip ederek bilgi ve yaratıcılıklarını hayata geçirebilme kabiliyetine sahip bireyler yetiştirmek üzere kurulan bir eğitim kurumudur. Programında, ülkemizde halen eğitim vermekte olan fen liselerinin müfredatındaki temel fizik, kimya, matematik ve biyoloji derslerinin yanı sıra, mühendislik fakültesinden verilen dersler de yer alır. Türkiye sadece bir tane fen ve teknoloji var. Bahçeşehir Fen ve Teknoloji Lisesi SBS sonuçlarına göre tamamı burslu 24 öğrenci kabul ediyor. Öğrencilerin bursu eğitimin yanı sıra yurt, kitap, kıyafet, bilgisayar hatta cep harçlığını da karşılamakta. Okul, 2008'de tüm okul türleri içinde en yüksek taban puanla öğrenci alan okul oldu ve tüm öğrencilerini ilk 100'e girenler arasından seçti. Eğitim süresi bir yılı hazırlık olmak üzere toplam 5 yıldır. Eğitim İngilizce ağırlıklıdır.

ANADOLU TEKNİK LİSESİ: Öğrencilere genel kültür derslerinin yanında endüstriyel teknik alanlarda mesleki formasyon dersleri de verilmektedir. Anadolu teknik liseleri öğrencileri hem meslek yaşamına hem de yüksek öğretim programlarına hazırlamaktadır.

ANADOLU MESLEK LİSELERİ: Öğrencilere orta öğretim düzeyinde ortak bir genel kültür kazandırmayı amaçlayan genel kültür derslerinin yanında öğrencileri iş alanlarına ve yüksek öğretime hazırlayan programlar uygulanmaktadır. Ayrıca ilgili meslek alanlarının gerektirdiği yabancı dil eğitimi de verilmektedir.

ÖĞRENCİ İSTANBUL'DA ANADOLU YAKASINDA ANADOLU LİSESİ TERCİH ETMEK İSTİYOR. İlk tercihini Habire Yahşi Anadolu lisesinden yana kullanıyor. Yerleşme ihtimali yüksek olan tercihi 5 ya da 6. tercihidir. Ancak öğrenci ilk dört tercihinde yedek sayısını da göz önüne alarak kendi başarı sırasından daha yüksek okulları yazıyor. İlk dört tercihin toplam yedek sayısı 5.280 dir. Öğrenci ilk tercihlerinin hepsinde yedek olacaktır.

Ortaöğretim Kurumlarına Geçiş Sistemi (OGES) kapsamında 2010’da sınav takviminde yer almamasına karşın yapılan 3. yerleştirmede başkentteki Anadolu Liseleri’nin taban puanlarında 170 puana yaklaşan rekor düşüşler yaşandığı, bazı okulların taban puanının 250’lere kadar düştüğü ortaya çıktı.

Bu yıl, SBS sonuçlarına göre tercih yapacak öğrenci ve veliler, kafa karışıklığı ve endişe yaşarken, geçen yıl oğlu 385 puanla açıkta kalan bir veli, 3. yerleştirmeyi yargıya taşımaya hazırlanıyor.

İlköğretim 8. sınıf öğrenciler için düzenlenen Seviye Belirleme Sınavı (SBS) sonuçları ile yerleştirmelerde esas alınacak Ortaöğretime Yerleştirme Puanı’nın (OYP) 7 Temmuz Perşembe günü açıklanmasının ardından veliler ve öğrencileri tercih telaşı saracak.

8-20 Temmuz tarihleri arasında yapılacak tercihlerde veliler ve öğrenciler, geçen yıl sınav kılavuzunda yer almamasına karşın okulların açılmasının ardından 21 Eylül 2010’da yapılan 3. ek yerleştirmede puanların rekor oranda düşmesi nedeniyle karmaşa yaşıyor.

2010 OGES’te 1 ve 2. yerleştirmelerde çocuğu 385 puanla açıkta kalan Şükrü Mutlu adlı veli yaklaşık 6 ay süren uğraşlarının ardından Bilgi Edinme Yasası kapsamında yaptığı başvuruyla kamuoyunda çok tartışılan 3. yerleştirmeye ilişkin yeni bilgiler edinmeyi başardı. Mutlu, söz konusu yerleştirme işlemini yargıya taşımaya hazırlanıyor.

Her 10 adaydan 6’sı yerleşti

MEB Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü’nün (EĞİTEK) açıkladığı verilere göre, yalnızca başkentte geçen yıl 1. yerleştirmeye yaklaşık 70 bin adayın başvuru yaptığı tahmin edilirken; veliler ve öğrencilere yeteri kadar duyurulmadan yapılan 3. yerleştirmeye yalnızca 2 bin 727 öğrenci başvurdu.

3. yerleştirmeye başvuran öğrencilerden 1590’ı çeşitli Anadolu Liseleri’ne yerleşmeye hak kazandı. Başka bir deyişle Ankara’da ek yerleştirmeye başvuran her 10 öğrenciden 6’sı Anadolu Lisesi’ne yerleşti.

Taban puanlar rekor oranda düştü

EĞİTEK’in verileri, başkentte okul puanlarının rekor oranda düştüğünü, bu durumun da pek çok veli ve adayın 3. yerleştirmeden haberdar olmadığı için puanlarının yetmesine karşın herhangi bir Anadolu Lisesi’ne yerleşemeyerek açıkta kalmasına neden olduğunu gösterdi.

Verilere göre bütün okullarda ortalama 10 ile 15 puan arasında düşüş yaşanırken, bazı okullarda ise puan farkının 100’ü aşması dikkat çekti.

Çankaya Anadolu Lisesi 167 puan düştü!

Çankaya Anadolu Lisesi: Başkentin prestijli okulları arasında yer alan Çankaya Anadolu Lisesi’nin 1. yerleştirmede 463,711 olan taban puanı 3. yerleştirmede 167,909 puan düşerek 295,802’ye geriledi. 1. yerleştirmede binlerce adayın yerleşmek için tercih yaptığı Çankaya Anadolu Lisesi’ni 3. yerleştirmede yalnızca 23 kişi tercih etti.

Bala Anadolu Lisesi: Bala Anadolu Lisesi’nin 1. yerleştirmenin ardından 363,873 olarak açıklanan taban puanı 3. yerleştirmenin ardından 111,128 puan düşerek 252,745 puan olarak belirlendi. Bala Anadolu Lisesi’ne 3. yerleştirmede 25 aday başvuru yaptı.

Tuzluçayır Anadolu Lisesi: Mamak’ta bulunan Tuzluçayır Anadolu Lisesi’nin 409,080 olan taban puanı da 64,79 puan düşerek 344,290’a geriledi.

Çankaya Milli Piyango Anadolu Lisesi: Çankaya Milli Piyango Anadolu Lisesi’nin 1. yerleştirmede 472,153 olan puanı da 3. yerleştirmenin ardından 49,155 puan düşerek 422,998’e geriledi.

2011 7. sınıf Seviye Belirleme Sınavı SBS yapıldı. Yaklaşık 1,1 milyon öğrenci bir buçuk saat süreyle ter döktü. SBS 7. sınavlarının tamamlanmasıyla tüm gözler soru ve cevap kitapçıklarına çevrildi. Siz de 2011 SBS 7. sınıf soru ve cevap anahtarına ulaşmak için aşağıdaki bağlantıya tıklayınız.

2011 SBS 7. sınıf sınavları tüm yurtta tamamlandı. Sınavın şu ana kadar olaysız geçtiği bildirilirken, bir buçuk saat süreyle terleyen ilköğretim 7. sınıf öğrencileri, şimdi de dikkatlerini sınavda nasıl yaptıklarına çevirdi. Bunun anlamı ise 7. sınıf SBS soru ve cevap kitapçığını gözden geçirmek.

2011 Seviye Belirleme Sınavı (SBS) 8. Sınıf Soruları ve Cevapları için tıklayınız... (PDF İNDİR)Edit

2011 Seviye Belirleme Sınavı (SBS) 7. Sınıf Soruları ve Cevapları için tıklayınız... (PDF İNDİR)

Bakınız

Şablon:SBSbakınız d {{SBSbakınız}}

SBS SBS Kursu OYP ÖSS LYS OGES SBS/SSS
Orta öğretime yerleştirme sistemi
Merkezi sınav Derslerden merkezi sınav SBS yerine gelen sistem
Yenişehir'de eğitim başarıları
SBS/Liselerin taban puanları Ek yerleştirme
Türkiye'de SBS 2011 Türkiye'de SBS 2010 Türkiye'de SBS 2009 Türkiye'de SBS 2008
Yenişehir'de SBS Mersin'de SBS
Mersin'de SBS 2011/Dereceye giren öğrenciler
Afiş ve Tasarım Çalışmaları Yenişehir SBS 2011 / Afiş Çalışmaları Yenişehir SBS 2010 / Başarıları Afiş Çalışmaları Yenişehir SBS 2010 / Başarıları Afiş Çalışmaları
Sunular Yenişehir SBS 2010 / Sunu Yenişehir SBS 2011 / Sunu
İlk 100 -ilk 500 -ilk 1000 Yenişehir'de SBS'de ilk 100 Mersin'de SBS'de ilk 100 Türkiye'de SBS'de ilk 100 Yenişehir'de SBS'de ilk 1000 Mersin'de SBS'de ilk 1000 Türkiye'de SBS'de ilk 1000 Yenişehir'de SBS ve İlköğretim Okulları Yenişehir'de yıllara göre SBS başarısı mukayesesi Fen Liseleri vs bazında ilk 100 ilk 1000 gibi. Yenişehir'de SBS brifingi Yenişehir'de SBS performansı Rakamlarla Yenişehir'de SBS
SBS 2009 da Kazanan Öğrencilerimiz
Yenişehir'de SBS 2010 Yenişehir'de SBS/2010 SBS 2010 Başarı istatistiği Yenişehir SBS 2010 / Başarı durumu
* [1] 2011 8.sınıflar oyp puanı ve başarı sırası *[2] Yenişehir SBS 2010 / Başarı durumu Yenişehir SBS 2010 En'lerimiz SBS 2010 Başarı istatistiği/Yenişehir Yenişehir 2010-2011 eğitim öğretim yılı SBS'de yerleşen öğrenci sayısına göre başarı durumu
2011 SBS sonuçları Yenişehir'de SBS 2011 Yenişehir'de SBS/2011 Rakamlarla Yenişehir'de 2011 SBS Hedef Puanları Rakamlarla Yenişehir'de SBS okul performansları ve 2011 hedefleri Mersin TSO'da Yenişehir'de SBS 2011 açıklaması SBS 2011 Başarı istatistiği/Yenişehir Yenişehir SBS 2011/500 tam puan alan öğrenciler Yenişehir SBS 2011/Türkiye genelinde ilk 1000'e giren öğrenciler Yenişehir SBS 2011/İl genelinde ilk 100'e giren öğrenciler Yenişehir'de sınıflar bazında SBS başarısı Yenişehir'de şube bazında 2011 SBS sonuçları değerlendirmesi
Yenişehir okulları ve SBS Akdeniz Bölge Komutanlığı İlköğretim Okulu/SBS Aydınlıkevler İlköğretim Okulu/SBS 24 Kasım İlköğretim Okulu/SBS 50.Yıl Gökçeller İlköğretim Okulu/SBS 100.Yıl Akkent İÖO/SBS Aliye Pozcu İlköğretim Okulu/SBS Bahçelievler İlköğretim Okulu/SBS Barbaros İlköğretim Okulu/SBS Batıkent İlköğretim Okulu/SBS Çankaya İlköğretim Okulu/SBS Çavak Günferi Karagenç İlköğretim Okulu/SBS Çiftlik İlköğretim Okulu/SBS Cumhuriyet İlköğretim Okulu/SBS Değirmençay İlköğretim Okulu/SBS Dr İ.Kamil Tarhan/SBS Dr.İ.Kamil Tarhan İlköğretim Okulu/SBS Emirler İlköğretim Okulu/SBS Gökçebelen İlköğretim Okulu/SBS Karahacılı İlköğretim Okulu/SBS Kocatepe İlköğretim Okulu/SBS Kocavilayet İlköğretim Okulu/SBS M.Adnan Özçelik İlköğretim Okulu/SBS Necati Bolkan İlköğretim Okulu/SBS Aydınlıkevler İlköğretim Okulu/SBS Menteş İlköğretim Okulu/SBS Müfide İlhan İlköğretim Okulu/SBS Namık Kemal İlköğretim Okulu/SBS Necdet Ülger İlköğretim Okulu/SBS Perşembe Vakfı İlköğretim Okulu/SBS Pirireis İlköğretim Okulu/SBS Türk Telekom İlköğretim Okulu/SBS Yenişehir İlköğretim Okulu/SBS Özel Akdeniz Palmiye İlköğretim Okulu/SBS Özel Doğa İlköğretim Okulu/SBS Özel İçel İlköğretim Okulu/SBS Özel Toros İlköğretim Okulu/SBS Özel Yıldırımhan İlköğretim Okulu/SBS
Mersin'de SBS Mersin'de SBS başarı mukayesesi ilçelere göre ve yıllara göre başarı grafikleri Mersin'de SBS'de ilk 100 Mersin'de SBS'de ilk 1000
Fen Liseleri Taban Puanları Sosyal Bilimler Liseleri Taban Puanları Anadolu Liseleri Taban Puanları Anadolu Öğretmen Liseleri Taban Puanları
Yenişehir Liseleri I. Yerleştirme Tavan ve Taban Puanları Listesi Yahya Akel Fen Lisesi/SBS 2011 Hacı Zarife-Çelebi Aygar Anadolu Lisesi/SBS 2011 Hacı Sabancı Anadolu Lisesi/SBS 2011 Mersin Mehmet Adnan Özçelik Anadolu Lisesi/SBS 2011 Mahmut Arslan Anadolu Lisesi/SBS 2011 Mersin Anadolu Lisesi/SBS 2011 Yahya Günsür Teknik ve Endüstri Meslek Lisesi/SBS 2011 Dumlupınar Teknik ve Endüstri Meslek Lisesi/SBS 2011 Merkez Otelcilik ve Turizm Meslek Lisesi/SBS 2011 Özel Yıldırımhan Fen Lisesi/SBS 2011 Özel Toros Fen Lisesi/SBS 2011 Mersin Eğitim Vakfı Özel Toros Anadolu Lisesi/SBS 2011 Özel Yıldırımhan Burç Fen Lisesi/SBS 2011 Özel İçel Koleji Anadolu Lisesi/SBS 2011 Mersin Mehmet Akif Ersoy Sosyal Bilimler Lisesi/SBS 2011
SBS haberleri SBS Silifke birincisi Anafen'den SBS Mersin birincisi Anafen'den
Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü SBS sorumlusu Mahmut Tuver - GM Tunay... GM Yrd. Orhan Ekinci DB - sınav sorumlusu
OGES - Ortaöğretim Kurumlarına Geçiş Sistemi http://oges.meb.gov.tr/ Ortaöğretim Geçiş Sistemi nedir?
Mevzuat Sınav mevzuatı
Afiş ve tasarım çalışmaları Yenişehir SBS 2010 / Başarıları Afiş Çalışmaları Yenişehir SBS 2011 / Başarıları Afiş Çalışmaları
Örnek okul SBS çalışması aşağıdaki şekilde olmalıdır: *Çiftlik İlköğretim Okulu/SBS/2011 *Çiftlik İlköğretim Okulu/SBS/2009 *Çiftlik İlköğretim Okulu/SBS/2008 *Çiftlik İlköğretim Okulu/SBS/2007 *Çiftlik İlköğretim Okulu/SBS/2006 *Çiftlik İlköğretim Okulu/SBS/Branş öğretmenleri karnesi *Çiftlik İlköğretim Okulu/SBS/Sınıf öğretmenleri karnesi *Çiftlik İlköğretim Okulu/SBS/Okulda SBS için neler yapıldı? *Çiftlik İlköğretim Okulu/Önceki yıllara göre mukayese *Çiftlik İlköğretim Okulu/SBS/Sınıf başarıları *Çiftlik İlköğretim Okulu/SBS/Öğretmen başarıları *Çiftlik İlköğretim Okulu/SBS/okuldaki başarı hikayeleri *Çiftlik İlköğretim Okulu/SBS/Öğrecilerin sınıf öğretmenleri ve SBS sonuçları excell de döküman hazırlanacak ve öğretmenin adı ayrı sütunda yazılacak, sınıf öğretmeni adı yazılınca süz butonuyla öğretmenin adı çıkacak ve öğretmen başı başarılı öğrencilerin listesi alınacak ve böylece en başarılı sınıf öğretmeni belirlenecek...
Şablonlar Şablon:SBSbakınız d

Sbs başarısı 2011
2011 sbs il geneli ilk 100'e giren öğrenciler
Sbs tasarım