FANDOM

Dış linklerEdit

BilgiEdit

Hoşgeldiniz, Bu sayfada aşağıda gösterilen kayıt ve kayıt yenileme işlemleri gerçekleştirilmektedir. Başvuru için sizinle ilgili kayıt linkinin üzerini tıklayınız.

ÖSYS Yeni Kayıt2014 ÖSYS sonunda, Açıköğretim, İktisat, İşletme Fakültelerinden birine yerleştirildiyseniz buradan başvuru yapınız.

Başvuru ve kayıt tarihi: 1 - 12 Eylül 2014

Af Kapsamında KayıtAçıköğretim, İktisat, İşletme Fakültelerine Af kapsamında başvurusu kabul edilenler buradan başvuru yapabilir.

Başvuru ve kayıt tarihi: 1 - 12 Eylül 2014

Kayıt YenilemeAçıköğretim, İktisat, İşletme Fakültelerinde kayıtlı öğrencilerimiz Güz Döneminde ders ekle-sil işlemini buradan yapabilir.

Ders ekle-sil ve kayıt yenileme tarihi: 15 - 26 Eylül 2014

Mazeretli Ders Ekleme İşlemleriAçıköğretim, İktisat, İşletme Fakültelerinde kayıtlı öğrencilerimiz Güz Döneminde mazeretli ders ekleme işlemini buradan yapabilir.

Mazeretli ders ekleme tarihi: 25 - 26 Eylül 2014

Lisans TamamlamaFakülte veya Yüksekokulların 4 yıllık lisans programlarında okurken önlisans diploması alarak ayrılanlar Açıköğretim, İktisat, İşletme Fakültelerinin 5. yarıyılına Lisans Tamamlama kapsamında buradan başvuru yapabilir.

Başvuru ve kayıt tarihi: 29 Eylül - 17 Ekim 2014

Dikey GeçişMeslek Yüksekokulu veya Açıköğretim Fakültesi Önlisans Programlarından mezun olanlar Dikey Geçiş kapsamında Açıköğretim, İktisat, İşletme Fakültelerinin 5.yarıyılına buradan başvuru yapabilir.

Yatay GeçişAçıköğretim, İktisat, İşletme Fakültelerinin programlarına Yatay Geçiş başvurusu kabul edilenler buradan başvuru yapabilir.

Başvuru ve kayıt tarihi: 15 - 17 Eylül 2014

İkinci ÜniversiteAçıköğretim, İktisat, İşletme Fakültelerinin lisans/önlisans programlarından herhangi birine İkinci Üniversite kapsamında buradan başvuru yapılabilir.

Ek Yerleştirme2014 ÖSYS Ek Yerleştirme sonunda, Açıköğretim, İktisat, İşletme Fakültelerinden birine yerleştirildiyseniz buradan başvuru yapınız.

Yatay Geçiş/Af Ders EklemeAçıköğretim, İktisat, İşletme Fakültelerine Yatay Geçiş/Af kapsamında 2014-2015 öğretim yılı Güz Döneminde kayıt yaptıranlar ders ekleme işlemini buradan yapabilir.

Ders ekleme tarihi: 22 - 26 Eylül 2014

BAŞVURU DURUMUEdit

Yaptığınız başvurunun durumunu görebilmek için yandaki kutuya T.C. kimlik numaranızı yazarak GÖRÜNTÜLE tuşuna basınız. Eğer başvuru yapmadıysanız veya geçerli bir başvurunuz yoksa herhangi bir bilgi görüntülenmeyecektir.

T.C. Kimlik No :   

Kayıt yenileme durumunu görüntülemek içinTIKLAYINIZ