FANDOM

Abdulkadir-yazıcı-büyük-int

01.06.2016 Valiler kararnamesi ile Yozgat Valisi iken Merkez Valisi yapıldı.

ÖzgeçmişiEdit

Abdulkadir Yazıcı (d. 10 Eylül 1961, Pasinler, Erzurum), Türk bürokrat.

EğitimiEdit

İstanbul Üniversitesi Hukuk Fakültesi'nden 1984 yılında mezun olmuştur.

Mesleki KariyeriEdit

Akyazı Kaymakam Vekilliği, Akkışla, Kürtün, Beytüşşebap, Ulubey, Havran, İnebolu, Bayrampaşa kaymakamlıkları ile Diyarbakır ve Edirne Vali Yardımcılığı yapmıştır. 2012 yılında Yozgat valiliğine atanmıştır. 1 Haziran 2016 tarihinde Resmi Gazete'de yayımlanan valiler kararnamesi ile merkeze atanmıştır.

Şablon:Diyarbakır vali yardımcıları

73,Dönem

10.09.1961 tarihinde Erzurum ili Pasinler ilçesinde doğdu. Sırasıyla İbrahim Hakkı İlkokulu, Pasinler Lisesi ve İstanbul Üniversitesi Hukuk Fakültesini bitirdi.1985 yılında Kaymakam Adayı olarak başladığı stajını üstün başarı derecesi ile 1988 yılında tamamlayarak asli Kaymakamlığa atandı.

1985 Erzurum Kaymakam Adaylığı

1987 yılında Sakarya Akyazı Kaymakam Vekilliği,

1988 Kayseri Akkışla ilçesi “KURUCU KAYMAKAMLIĞI”

1990’da İngiltere’de bir yıllık dil eğitimi aldı.

1991 yılında Gümüşhane Kürtün ilçesi “KURUCU KAYMAKAMLIĞI”

1992 Şırnak Beytüşşebap Kaymakamlığı

1993 Uşak Ulubey Kaymakamlığı

1995 Balıkesir Havran Kaymakamlığı

1998 Kastamonu İnebolu Kaymakamlığı

2001 Diyarbakır Vali Yardımcılığı

Diyarbakır Vali Yardımcılığı sırasında iki yıl Asayiş Alt Komisyon Başkanlığı ve Körfez Krizi nedeniyle Koordinatör Vali Yardımcılığı yaptı.

2004 yılında Edirne Vali Yardımcılığı görevine getirildi. (İki yıl Kapıkule ve Pazarkule Mülki İdare Amirliği)

2007 yılında Bayrampaşa Kaymakamlığına atandı.

'PROJELER'İ

1. Hami-Yet ( Koruyucu Yetim Destek ) Projesi. ( 520 Anne ve 820 Çocuk )

2. Çocuk Evleri Projesi ( İstanbul Genelinde 9 Adet,Bayrampaşa ilçesinde 3 Adet Çocuk Evi)

3. Pakistan Evleri Projesi. ( 65 Adet )

4. Kosova-Gilan Erkek Öğrenci Yurdu ( 100 Kişilik )

'S'İ'V'İ'L TOPLUM FAAL'İ'YETLER'İ

1. Mutlu Yuva Mutlu Yaşam Derneği Çocuk Evleri Kurucu Üye ve Yönetim Kurulu Üyesi. (2010 )

2. Kardeşlik Sınır Tanımaz Derneği Kurucu Üye ve Yönetim Kurulu Üyesi. ( 2010 )

3. Erzurum Dernekleri Federasyonu Kurucu Üye ve Onursal Başkanı.( 2009 )

4. İstanbul Sokak Çocukları Vakfı Denetleme Kurulu Üyesi.( 2008 - 2011 )

Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma konusunda tez çalışması olan Bayrampaşa Kaymakamı Abdulkadir YAZICI evli ve 2 kız çocuğu babası olup İngilizce bilmektedir

İletişim

Bayrampaşa Kaymakamlığı Genel İletişim Bilgileri

Adres:
Abdi İpekçi Caddesi
Özel İdare İş Merkezi
No: 150 Kat: 5
Bayrampaşa
İstanbul
34030

e-Posta: bayrampasa@bayrampasa.gov.tr
Telefon: 0212 544 96 96
Belgegeçer: 0212 544 74 04
http://www.bayrampasa.gov.tr

Ümraniye Erzurumlular Derneği tarafından organize edilen; yardımlaşma ve dayanışma anlamına gelen "Herfene Etkinliği"ne İstanbuldaki Erzurumlular büyük bir ilgi gösterdi.

DİĞER HABERLER
Etiketler :

Haber ve fotoğraflar: Ahmet KAPLAN - Türkiye Haber Ajansı

Ümraniye Erzurumlular Derneği"Herfene Etkinliği" düzenledi. Erzurum'dan sanatçıların yöre müziğinden kesitler sunduğu "Herfene Etkinliği"nde Erzurumlu İş Adamı Cemalettin Koç'un gelenek, görenek ve sosyal kültür kapsamlı konuşması katılımcılara "Köy Odası" tadında nostalji yaşattı. "Kendimizi Erzurum'daki Köy Odamızdaki sohbette hissettik. Özlediğimiz duyguyu yaşattı bize" diyen katılımcılar büyük bir duygu ile Cemalettin Koç'u dinledi ve tekrarının yapılabilmesi için önerilerde bulundu. Ümraniye Erzurumlular Derneği tarafından organize edilen; yardımlaşma ve dayanışma anlamına gelen "Herfene Etkinliği"ne İstanbuldaki Erzurumlular büyük bir ilgi gösterdi. İşadamı Cemalettin Koç'un "Köy Odası" tadındaki sohbetinin ardından başlayan "Herfene Etkinliği"nde konuşan Ümraniye Erzurumlular Derneği Başkanı Aziz Öz, Erzurumdan en büyük göçü İstanbulun aldığına dikkat çekerek, "İstanbulda birlik olmak önemli. İyi günde kötü günde bir arada olmak, gelenek ve göreneklerimizi yeni kuşaklara aktarmak için bu beraberlikler gerekli. Bu nedenle, Ümraniye'deki Erzurum derneklerini bir platform çatısına topladık. Erzurumun iftiharı Aşık Yaşar Reyhani'nin adını taşıyan bu dernek binamızda de etkinlikler ve herfeneler düzenleyerek Erzurum'u İstanbul'da, Ümraniye'mizde yaşatmaya çalışıyoruz" dedi. FEDERASYON MÜJDESİ "Herfene Etkinliği"ne katılan Bayrampaşa Kaymakamı (Erzurumlu) Abdulkadir Yazıcı'da yeni kurulan "İstanbul Erzurum Dernekleri Federasyonu"nun müjdesini verdi. İki yıldan bu yana "İstanbul Erzurum Dernekleri Federasyonu"nun kuruluşu için çalışmalar yaptıklarını anlatan Bayrampaşa Kaymakamı (Erzurumlu) Abdulkadir Yazıcı, Federasyon Başkanlığını geçici olarak Suat Kaya'nın üstlendiğini ve 5 ay sonra genel kurulun yapılacağını belirtti.

HABERİN FOTOĞRAFLARI İÇİN TIKLAYIN

ERZURUMLU SANATÇILAR COŞTURDU "Herfene Etkinliği"nin en renkli tablosunu, Erzurum'dan getirilen sanatçıların verdiği muhteşem müzik şöleni oluşturdu. Klavyesi ile Erhan Erkal, Nefesli çalgıları ile Taner Şancı, Bağlaması ile Şahin Sarıgül eşliğinde Erzurumlu Halk Müziği Sanatçısı, halk müziğinin sevilen sesi Fatih Koçak Erzurum Türküleriyle geceye renk kattı. Sevilen sanatçı Fatih Koçak söylediği türkülerle zaman zaman duygulandırdı ve zaman zaman coşturdu. Erzurumlu yerel tiyatro sanatçısı Murat Balkuş'ta, okuduğu şiirler ve yöresel standup gösterisi ile büyük alkış aldı. Murat Balkuş performanıyla herkesi kendine hayran bıraktı. Babadan miras aşıklık geleneğinin temsilcisi olan Şahin Sarıgül'ün okuduğu Aşık Yaşar Reyhani ve Aşık Murat Çobanoğlu eserleri duygu dolu anlar yaşattı. Konuk olarak katılan Halk Müziği Sanatçısı Ali Can Özmen'de Erzurum Türküleriyle davetlileri eğlendirdi. "Herfene Etkinliği"nde Televizyon Programcısı Erdal Yavuz ve Adnan Akgül tarafından kurulma çalışmaları başlatılan Erzurumluları temsil edecek bir televizyonun da müjdesi verildi. Adı Anadolu Yurdum TV olacak Televizyonun, 19 Mart'ta açılışının yapılacağı belirtildi. Erzurumlu Aşık Reyhani Kültür Merkezi'nde, Ümraniye Erzurumlular Derneği adına Başkanı Aziz Öz'ün ev sahipliğinde düzenlenen "Herfene Etkinliği"ne; Bayrampaşa Kaymakamı (Erzurumlu) Abdulkadir Yazıcı, yeni kurulan Erzurum Dernekler Federasyonu Başkan Yardımcısı Murat Taşlıçay, Erzurumlular Birleşim Derneği (ERBİRDER) Başkanı Osman Nuri Toraman, Erzurum Dernekler Federasyonu Genel Sekreteri ve Aşkale Dernekleri Federasyonu Başkanı Erdal Sağır, Çekmeköy Erzurumlular Derneği Başkanı A. Baki Özdemir, Sultanbeyli Narmanlılar Dernek Başkanı Kenen Ataş, AYEDAŞ Anadolu yakası Bölge Müdürü Ömer Erturan, Horasanlılar Derneği Başkanı Tahsin Durmaz, Pendik Zıraat Bankası Müdürü Tahsin Çetin, Çekmeköy Belediye Fen İşleri MÜdürü Ferit Özteker, Çok sayıda Erzurum Dernek Başkanları ve İstanbulun çeşitli ilçelerinden Erzurumlular katıldı.