FANDOM

Adnan Karaosmanoğlu

Adnan Karaosmanoğlu

Özgeçmiş Edit

  • Doğum Tarihi ve Yeri:10 Ağustos 1981 tarihinde Giresun ilinin Çamoluk ilçesinde doğdu.
  • Medeni Durumu:Evli
  • Yabancı Dil:İngilizce

Eğitimi Edit

Mesleki Kariyeri Edit

  • Ulaştırma ve Sağlık Bakanlık Teftiş Kurullarında Müfettiş Yardımcısı olarak görev yaptı.
  • 2010 yılında içişleri Bakanlığı'nca açılan Kaymakam Adaylığı sınavını kazanıp Burdur Kaymakam Adayı olarak Mülki İdare Amirliği mesleğine intisap etti.
  • Burdur ilinde Valilik stajını,
  • Afyonkarahisar ili Emirdağ ilçesinde Refiklik stajını,
  • Çorum ilinde ise Mülkiye Teftiş Stajını tamamladı.
  • Samsun ili Alacam ve Terme ilçelerinde Kaymakam Vekilliği yaptıktan sonra 4 ay süreyle Ankara'da İngilizce dil eğitimi aldı.
  • Yurt dışı stajı için gönderildiği Amerika Birleşik Devletleri'nde bir yıl süreyle Virginia Tech University'de İngilizce dil eğitimi ve Amerikan idari sistemi üzerine dersler aldı.
  • Amerikan yerel ve federal yönetim sistemi, idari sistem, Amerikan yargı ve yasama sistemleri hakkında incelemelerde bulundu.
  • Aynı zamanda Washington Büyükelçiliği’nde Büyükelçilik Stajını tamamladı.
  • Yurtdışı dönüşü sonrasında Niğde ilinin sırasıyla Bor ve Çamardı ilçelerinde Kaymakam Vekilliği yatı.
  • İçişleri Bakanlığı'nın 02/09/2014 tarih ve 1032 sayılı kararı ile Kumlu Kaymakamlığı'na atanarak 13/09/2014 tarihinde ilçemizdeki görevine başladı.

İç Linkler Edit

Dış Linkler Edit