FANDOM

Dr-ahmet-sahin

TOKİ Başkan Yardımcısı

1968 yılında Konya’da doğdu. Boğaziçi Üniversitesi Mühendislik Fakültesi İnşaat Mühendisliği Bölümü’nden 1990 yılında mezun oldu. 1993 yılında İTÜ Fen Bilimleri Enstitüsü İnşaat-Geoteknik Programında Yüksek Lisans derecesini alan Ahmet ŞAHİN, 1999 yılında YTÜ Fen Bilimleri Enstitüsü İnşaat-Geoteknik Programında Doktora tezini tamamladı.

1991-1994 yılları arasında YTÜ İnşaat Müh. Geoteknik Anabilim Dalı’nda, 1994-1999 yılları arasında Selçuk Üniversitesi İnşaat Mühendisliği Geoteknik Anabilim Dalı’nda, 1999- 2000 yılları arasında YTÜ Fen Bilimleri Enstitüsü İnşaat-Geoteknik Programı’nda Araştırma Görevlisi, 2000-2001 yılları arasında Selçuk Üniversitesi İnşaat Mühendisliği Geoteknik Anabilim Dalı’nda Doktor Araştırma Görevlisi olarak görev yaptı.

2001-2004 yılları arasında İstanbul Büyükşehir Belediyesi’nde Altyapı Koordinasyon Müdürlüğü’nde Müdür Yardımcılığı ve Müdürlük, 2004-2009 yılları arasında Antalya Büyükşehir Belediyesi’nde Genel Sekreter Yardımcılığı, 2009-2011 yılları arasında Akdeniz Üniversitesi’nde Öğretim Görevlisi ve Yapı İşleri ve Teknik Daire Başkanlığı görevlerinde bulundu. Ahmet ŞAHİN, Temmuz 2011’den bu yana T.C. Başbakanlık Toplu Konut İdaresi’nde (TOKİ) Başkan Yardımcılığı görevini yürütmektedir.

İyi derecede İngilizce bilen Ahmet ŞAHİN, evli ve 4 çocuk babasıdır.

Bağlı Birimler Edit