FANDOM

Yürütme Kurulu

Bülent Çelebi Edit

CEO, Yönetim Kurulu Başkanı

ABD’de University of California Berkeley’de Elektronik ve Bilgisayar Mühendisliği eğitimi gören Bülent Çelebi, aynı zamanda Stanford Üniversitesi’nde AEA yönetici programına katıldı. Mühendis sıfatıyla kariyerine başladıktan sonra, National SemiConductor firmasının Hong Kong ofisinde Asya bölgesi için Pazarlama Direktörü olarak görev yaptı. Daha sonra ABD’ye dönerek, aynı şirket bünyesinde multi fonksiyonlu yazıcı/faks/tarayıcı özelliği taşıyan cihazlara ait teknolojinin ardındaki itici gücün bir parçası oldu. National SemiConductor şirketinin 10/100 Mbit Ethernet pazarında lider olmasında aktif rol oynadı. Bu şirketten ayrılarak, Başkan Yardımcısı ve Genel Müdür sıfatıyla Analog Devices firmasına transfer olduktan sonra 250 milyon dolarlık yatırımı başarıyla yöneterek söz konusu endüstri içerisinde yaygın biçimde tanındı. Bunun ardından risk sermayesi (VC) destekli Scenix/Ubicom isimli firmada CEO olarak görev aldığı dönemde, şirketi yeniden yapılandırarak, WLAN uygulamaları için network işlemcileri piyasasında lider yaptı. Çelebi’nin teknik inovasyonlar alanındaki başarısı, onun ABD’nin bilgi teknolojileri endüstrisinde en önemli başvuru kaynaklarından Red Herring dergisinin "En Yaratıcı İlk 10" arasına girmesini sağladı. Çelebi, 2004 yılında Türkiye’ye döndü ve kablosuz bağlantılı “Dijital Ev” vizyonunu gerçekleştirmek amacıyla AirTies şirketini kurdu.

Metin Ismail Taskin Edit

Genel Müdür Yardımcısı, Teknoloji

Metin Taşkın, Boğaziçi Ünivertesi’nden elektrik ve elektronik mühendisliği lisans ile biyomedikal mühendisliği yüksek lisans dereceleri almıştır. Bir sure TÜBİTAK Ulusal Metroloji Enstitüsünde araştırma görevlisi olarak çalıştıktan sonra mesleki hayatına A.B.D.’de devam etmiştir. İlk olarak Hittite Microwave şirketinde radar ve mikrodalga iletişim cihazları tasarlamıştır. Daha sonradan Cisco Systems firmasının sabit kablosuz erişim cihazları üreten bölümünde kablosuz internet erişimi için dış mekânlarda kullanılacak iletişim cihazlarının sistem tasarımlarını yapmıştır.

Bu bölümden sonra, Cisco’nun kablosuz yerel ağ teknolojileri bölümüne geçen Taşkın, IEEE 802.11a standardına uygun bir kablosuz dış mekân köprüsü olan BR1410 cihazının tasarımını yapan ekibin teknik liderliğini yürütmüştür. Bu ürünün tasarım ve geliştirilmesinde göstermiş olduğu başarı sebebiyle Cisco yenilikçilik ödülü kazanmıştır. Taşkın, AirTies firmasını kurmak üzere Cisco’dan ayrılıp tekrar Türkiye’ye yerleşmiştir. Halen AirTies’ın ortaklarından biri olarak Teknoloji Direktörü görevini üstlenmektedir.

Andre Van Hees Edit

Genel Müdür Yardımcısı, Operasyon Lucent/Agere ve Proxim "Wi-Fi ve Kablosuz Ağ" şirketlerinde 10 yıllık WLAN tecrübesi olan Hees, AirTies’da Lojistik Direktörü olarak görev almaktadır. Daha önce Proxim’im Operasyon Direktörü olarak çalışan Hees, Taiwan üreticileri ile geniş tecrübe edinerek, fason üretim ve kalite kontrolünde uzmanlık sağlamıştır. Ayrıca Lucent/Agere bölümünü 200 milyon dolarlık alıma ulaştırmıştır. Halen AirTies’ın ortaklarından biri olarak Operasyon Direktörü görevini üstlenmektedir.

Müjdat Pakkan Edit

Genel Müdür Yardımcısı, Mühendislik

Müjdat Pakkan 14 yıllık telekomünikasyon yazılım geçmişine sahip bir bilgisayar mühendisidir. Türkiye’de Netaş A.Ş.de yazılım mühendisi olarak başladığı kariyerini A.B.D.’de Precision Systems ve Cisco Systems firmalarında devam ettirmiş, kurucu mühendis olarak katıldığı Syndeo Corporation firmasında VoIP sistemleri konusunda uzmanlaşmış ve Yazılım Geliştirme Müdürü olarak görev yapmıştır. A.B.D.’de en son SS8 Networks firmasında VoIP sistemleri konusunda Başmühendis olarak çalışan Müjdat Pakkan 2005 yılında AirTies Kablosuz Sistemler A.Ş.ye katılmak üzere Türkiye’ye dönmüştür.

Müjdat Pakkan, Bilgisayar Mühendisliği lisans derecesini 1990 yılında Ege Üniversitesinden, Bilgisayar Bilimleri Yüksek Lisans derecesini 1993 yılında Bilkent Üniversitesinden almıştır.

Rahşan Karan Edit

Genel Müdür Yardımcısı, Servis Sağlayıcı Satış

Rahsan Karan, Bilişim sektöründe, satış, pazarlama ve proje yönetimi gibi alanlarda 10 yıllık bir tecrübeye sahiptir. Profesyonel kariyerine, Siemens Nixdorf’da başlamış olup, ilk senesinde, şirkete birçok yeni müşteri kazandırmış ve şirketin 3. çeyrekte, yüzde 170 oranında büyümesinde rol oynamıştır. Siemens Nixdorf’dan ayrıldıktan sonra, Türkiye’nin öncü sistem entegratöründe çalışmış ve 2005 yılında, AirTies firmasına katılmıştır. AirTies’da görevine, Servis Sağlayıcı Satış Müdürü olarak başlamış ve bir buçuk sene içerisinde, bölümün gelirini 0 ‘dan 29 milyon dolara çıkarmıştır. Aynı sene, AirTies; Türkiye’deki, Türk Telekom’unda içinde bulunduğu tüm telekom operatörleri içerisinde, ana CPE sağlayıcısı olmuştur. Rahşan Karan, 2009’un başlarında, Servis Sağlayıcısı Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı olmuş, yurtiçi müşteriler ve yurtdışı çalışmalarından sorumlu olmuştur.

Yönetim Kurulu

Ziya Boyacigiller Edit

Ziya G. Boyacigiller, Türkiye’nin en önemli girişimci ve Melek yatırımcılarından biridir. Silikon Vadisi ve İstanbul’daki, teknoloji alanında yeni kurulan şirketlere, yatırımlar yapmaktadır. Amerika’da Formative Ventures ile Aeroprise, Türkiye’de ise AirTies, Artesis ve Vistek gibi şirketlerin büyümeleri için, şirket kurucuları ile çalışmaktadır. Endeavor ve Inovent’in danışmanlığını yapmakta olan Ziya Boyacigiller, Sabancı Üniversitesinde de, MBA öğrencilerine, Strateji ve Girişimcilik dersi vermektedir. Ekim 2000’e kadar Maxim Şirketlerinin, Genel Müdür’lüğünü yapan Ziya Boyacigiller, buraya, 1983 yılında, Şirket ilk kurulduğu zamanda katılmıştır. Maxim’den önce, Intersil Inc’de de çalışmış ve burada, dünyanın ilk 14 bit dijital kalibre veri çeviricisinin de içinde bulunduğu CMOS entegre devrelerini tasarlamıştır. 1970’lerin sonuna doğru, bilgisayarların elektronik tasarım araçları endüstrisinde yer alan, E/Z CAD adlı firmada çalışmıştır. Ziya Boyacıgiller, Bogaziçi Üniversitesi Elektronik Mühendisliği Bölümünden mezun olup, California Üniversitesinde, Mühendislik üzerine yüksek lisans yapmıştır.

Burhan Karaçam Edit

Burhan Karaçam, Türkiye’de en çok, banka sektöründe stratejik planlama ve inovasyon alanlarında liderlik rollerinden tanınmaktadır. Karaçam’ın bankacılık kariyeri, 1981 yılında, Çukurova Grubuna ait olan Pamukbank’ın Genel Müdür Yardımcısı olmasıyla başladı ve hemen ardından, Egebank’ın CEO’luğu ile devam etti. 1987 yılında, Yapı Kredi Bankasının CEO pozisyonunu kabul etmek üzere, tekrar Çukurova Grubu şirketine geri döndü. 1999 yılına kadar, Çukurova Holding Üst Kurulunda da yer alan Burhan Karaçam, 1999 yılında, iş stratejisi ve uygulanması alanında danışmanlık veren, BK Partnership adındaki kendi şirketini kurmak amacıyla, Yapı Kredi’deki görevinden ayrıldı. 2000 yılından itibaren, Koçbank’ın ve Koç Grubunun mali yan kuruluşlarına başkanlık yapmaya başladı. 2002’nin sonuna doğru, Karaçam, Koç Finans Servis Grubu ile İtalya’nın UniCredit şirketi arasında başarılı bir ortaklığın hazırlanması ve uygulanmasını sağlamıştır. Karaçam, Türkiye’de bulunan Endeavor’un aktif bir kurucu üyesi olmakla birlikte, yeni ortaya çıkan ve büyüyen pazarlardaki girişimciliği destekleyen ve bunu ekonomik gelişmede bir araç olarak gören uluslararası, kar amacı gütmeyen bir organizasyonda da yer almaktadır. Karaçam, 2004 yılından beri, AirTies firmasında Yatırımcı ve Yönetim Kurulu Üyesi olarak yer almaktadır.

Mehmet Ali Babaoglu Edit

Mehmet Ali Babaoğlu,1974 yılında Almaya’da Karlsruhe Üniversitesi, Endüstri Mühendisliğinden yüksek lisans derecesiyle mezun oldu. Mehmet Ali Babaoğlu 1980 – 2004 Temmuz yılları arasında örgü dokuma fabrikası olan, Orta Anadolu’nun başkanlığını ve genel müdürlüğünü yaptı. Bu zaman boyunca Orta Anadolu en büyük Avrupa kot (denim) üreticilerinden biri ve Türkiye’de 16. en karlı şirket oldu. Yine aynı zaman süresinde, Mehmet Ali Babaoğlu Türkiye’de bir Avrupa kot ve Türk spor kıyafetleri pazarlayan, Levi Strauss ve Jeans şirketi için kot pantolon kaynak şirketi olan Levi Strauss ile iş ortaklığına dönüşen, Levi’nin lisans/ruhsat işlemini başlattı. Mehmet Ali Babaoğlu tüm bu şirketlerdeki hisselerini 2004 yılında sattı. Şimdilerde ise kendisi yeni genç girişimcilerin girişimlerine yatırım yapıyor ve onlara iş planlarının ve büyüme stratejilerinin oluşumunda yardımda bulunuyor.

Mehmet Ali Babaoğlu gelişmekte olan piyasada ekonomik gelişim için, girişimcileri desteklemek adına, uluslararası kar amacı gütmeyen organizasyon olan Türkiye Endeavor’un kurucu başkanıdır.

Alvi Mazon Edit

Alvi Mazon, Boğaziçi Üniversitesi Endüstri Mühendisliğinden mezun oldu. Alvi Mazon üniversitede iken, Karma Bilgisayarı kurdu. Şirketi Türkiyedeki OEM parçalarının küçük bayiliğinden, 1.5 milyar dolarlık geliri olan ve 20 Avrupa ülkesinde ofisi bulunan Avrupadaki OEM parçalarının büyük bayiliğine genişletmek için harekete geçirici bir güç oldu. Sonraları şirket halka açık, US bilgisayar donanım bayiliğine satıldı. Ayrıca Mazon şu anda Türkiye Borsasında işlem gören Arena ve Armada Bilgisayarı ortak olmuştur ve kendisi bu iki şirketin yönetim kurulu üyeliğinde hizmet veriyor.

Mazon, AirTies’a 2007 yılında yatırımda bulundu ve AirTies’ın operasyonlarının büyümesinde aktif olarak rol almak için şirketin yönetim kuruluna katıldı.

AirTies Hakkında

AirTies elektronik cihazları birbirine, Internete ve insanlara kablosuz olarak bağlayan ürünler geliştirmekte ve pazarlamaktadır. Ürün portfolyomuz (Triple Play), hızlı İnternet erişimi/ADSL/FTTx, kablosuz LAN, İnternet üzerinden telefon/VoIP ve İnternet üzerinden televizyon/IPTV ürünlerini içerir. Hedef müşteri kitlemiz Avrupa, Orta Doğu ve Afrika (EMEA) bölgesindeki tüketiciler, küçük işletmeler ve servis sağlayıcılardır. Ürün tasarımında çip üreticilerine ve üçüncü parti üreticilere bağımlı olan ve temelde pazarlama şirketleri olan rakiplerimizin aksine AirTies ürünlerini kendi geliştirir. Ürünlerimiz yerel servis sağlayıcılarına uygun, beton ve taş binalarda ve elektrikle ilgili sorunların yaşandığı ortamlarda sorunsuz çalışacak şekilde tasarlanmıştır. Ürünlerimize destek olarak, pek çok dilde (Türkçe, İngilizce, Yunanca ve Rusça) 7/24 teknik destek, 3 yıl garanti ve arızalı ürünü soru sormadan 48 saat içinde değiştirme gibi hizmetleri içeren benzersiz müşteri hizmetlerimiz bulunmaktadır. Kullanıcı arayüzleri yerel dillerde sunulan ürünlerimizin kurulum ve kullanımı kolay ve sezgisel çözümler sunmaktadır. Şık ve çekici tasarımlarıyla ürünler ev ya da ofislerde konulduğu her yere yakışır. Teknoloji açısından AirTies, birden fazla televizyona kablosuz video dağıtımı, beton binalarda kablosuz kapsama alanının genişletilmesi ve tek bir düğmeye basarak ağ kurabilme gibi pek çok yeniliğe imzasını atmıştır.

AirTies, Şubat 2004’te ABD Silikon Vadisi’nden gelen idari ve teknik bir ekip tarafından EMEA pazarında lider olma stratejik hedefi ile kurulmuştur. Üç yıl gibi kısa bir süre içinde, AirTies perakende satışlarda Türkiye pazarındaki payını %0’dan %60’a çıkarmış ve Türk Telekom dahil pek çok önde gelen servis sağlayıcısının ana tedarikçisi durumuna geçmiştir. AirTies markası 4 milyon memnun müşterinin AirTies’ı birbirine tavsiyesiyle oluşmuştur. AirTies Yunanistan, Rusya ve Ukrayna’daki faaliyetleriyle bölgesel açılımını sürdürmektedir.

AirTies ürünlerini kullanırken beklentileriniz neler olabilir?

Teknolojilerimiz hakkında

Vizyon & Değerler

Vizyon

Biz herkesi ve elektronik her şeyi, evlerinde sorunsuz ve güvenli olarak birbirine bağlı hale getirebileceğimiz ve onları kolaylıkla kullanabileceğiniz bir dünya hayal ediyoruz.

Amaç

Bizler sizi ağ teknolojilerinin tüm kısıtlamalarından kurtarmak ve size dilediğiniz gibi bağlanabilme, kendinizi ifade edebilme özgürlüğü vermek istiyoruz. ‘Network’ü kafa karıştırıcı bir kavram olmaktan çıkartıp, eğlenceye dönüştürüyoruz.

Strateji

Her gün geliştirdiğimiz teknolojimizi kullanarak, giderek daha fazla sayıda cihazın birbirine bağlandığı evinizde, ihtiyaç ve isteklerinize kusursuz bir kullanıcı deneyimi yaşatarak cevap veriyoruz. Çünkü geleceği bugünden düşünen, yenilikçi ve yüksek talep gören ürün ve hizmetlerimizi, her an ulaşabileceğiniz uzman hizmet anlayışımızla birleştiriyoruz. Tüm bunlar yaşantınızı kolaylaştırmak ve istediklerinizi sunmaya devam etmek için tasarlanmıştır. “Müşterinin yönlendirdiği yenilikler” prensibine inanıyoruz. Bu yüzden sizlerle sürekli yakın olmaya ve sizden mümkün olduğunca geri bildirim almaya çalışıyoruz. Böylece ürün ve hizmetlerimizi geliştirip, istekleriniz doğrultusunda uyarlayarak, siz müşterilerimize her geçen gün iyileştirilmiş bir deneyim yaşatmayı başarıyoruz.

Değerlerimiz

Değerlerimiz, davranışlarımıza rehberlik eden inançlarımızdır. Birbirimizle olan ilişkilerimizi ve müşterilerimize sunduğumuz hizmet anlayışını “değerlerimiz” belirler. Böylece odaklanabilir ve stratejik bir ivmeyle hareket edebiliriz. Bu da, müşterilerimize tutarlı ve kararlı bir marka deneyimi yaşatmamızı sağlar. Amacımız, oyunun kurallarını değiştirmek! Biz geleceğe şekil veren bir şirket olmak istiyoruz.Buda müşterilerimizin önem verdikleri noktalarda en iyisi olmak demektir. Aynı zamanda rakiplerimizden, etkin fikirler üreterek farklılaşıp,ağ teknolojilerini, akıl karıştıran bir kavram olmaktan çıkartıp, daha eğlenceli hale getiren yenilikçi çözümler üretmektir.

1. Müşteri memnuniyeti = Tavsiye

Müşterilerimiz her zaman, her şeyden önce gelir.

Amacımız, müşterilerimizi bizi tanıdıkları herkese tavsiye edecekleri derecede memnun etmek.

Amacımız, müşterilerimizin AirTies ile her zaman mükemmel bir deneyim yaşamalarını sağlamak. Bu satınalma – kurulum – kullanım - satış sonrası destek aşamalarında hizmetlerimize ihtiyaç duydukları her anı kapsar.

Ürünlerimizin kalitesi kadar, verdiğimiz hizmetin kalitesine de önem veriyoruz. Müşterilerimize ihtiyaç duydukları her an, uzman teknik desteğini ve her türlü gereksinimlerini karşılayan güleryüzlü hizmeti, çalışanlarımız aracılığı ile sunuyoruz. Çünkü biz iletişim kurmanın değerine inanıyoruz.

Müşterilerimizle sürekli temas halindeyiz. Onların ihtiyaçları, istekleri veya yaşadıkları güçlüklerden yola çıkarak, ürün ve hizmetlerimizi sürekli geliştiriyoruz.

2. İşine bağlı çalışanlar

Biliyoruz ki, müşterinin yaşayacağı deneyimin kalitesi, çalışanlarımızın işlerine verdiği önem ve bağlılığa dayanmaktadır.

Çalışanlarımız en büyük varlığımızdır. Biz en iyi ve geleceği en parlak olanları işe alırız ve onlara ilerleme fırsatı sunarız. Yüksek performansı ise her zaman takdir eder ve ödüllendiririz.

İşi sahiplenmenin, yetkilendirme kadar önemli olduğuna inanırız. Çalışanlarımıza şirketimizden hisse veririz, böylece kendilerini sorumlu hisseder ve başarıya ortak olurlar.

Yaptığımız her işte ekip olarak hareket ederiz. Görüşlerimizi birbirimizle paylaşır ve saygı çerçevesi içersinde birlikte ilerleriz. Takım olarak kazandığımız başarıların, şirketin genel başarısına büyük katkı sağladığını biliriz.

3. Müşterinin yönlendirdiği yenilikler

Biz açık fikirliyiz! İyi fikirlerin, herkesten ve özellikle müşterilerimizden gelebileceğini biliyoruz. Bu nedenle, müşterilerimizi bize geri bildirimde bulunmaları ve daha çok katılımcı olmaları konusunda sürekli teşvik ediyoruz. Onların önemsediği hizmetleri ve özellikleri, ürünlerimize yansıtıyoruz.

Küresel standartların geliştirilmesine katkıda bulunuyor, mevcut olan en ileri teknolojileri kullanıyoruz. Bireyleri, kişisel inisiyatif kullanmaları, araştırma ve deney yapmaları için aktif olarak cesaretlendiriyoruz.

“Müşterinin yönlendirdiği yenilikler” prensibi, sürekli artan başarımızın anahtarıdır.

4. Eğlence ve dinamizim

AirTies, hem kendinizi geliştirebileceğiniz hem de eğlenceli ve çalışması heyecanlı bir işyeridir. Burada sürekli ilerleme ve yükselme imkanları vardır. Fikirler büyük bir heyecan ve hızla ticari değer kazanır, test edilir ve uygulamaya konulur. Başarılarımızı daima kutlarız. Eğlence anlayışımızı verdiğimiz hizmete ve ürünlerimize yansıtırız.

5. Uygulamada mükemmellik

Amacımız, oyunun kurallarını değiştirmek! Biz geleceğe şekil veren bir şirket olmak istiyoruz. Bu da, müşterilerimiz için en fazla önem taşıyan konularda, en iyi olmamızı gerektiriyor. Rakiplerimizden daha etkin fikirler üreterek farklılaşmalıyız. Bunun için planlarımızı en doğru zamanda uygulamaya geçirmeli, açık fikirli ve yenilikçi olduğumuz kadar, konu odaklı ve sistematik de olmalıyız. Tüm bunları şirketin önceliklerini gözeterek yapmalıyız. Öğrenen bir organizasyon olmalı, sorunları iyi tespit edebilmeli, hatalarımızdan ders almalı ve kendimizi iyileştirmeliyiz. Unutmayalım ki, “iyi” her zaman yeterince iyi değildir. Daima bir adım daha ileri gitme kararlılığına sahip olmalıyız. Daha doğrusu zaten sorunsuz işlediğini düşündüğümüz herşeyi yeniden ele almalı, ve onu beklenmedik biçimlerde daha iyiye doğru geliştirmeliyiz. Teknolojinin yaşam standartlarımızı değiştirmede araç olarak kullanılmasının enginliğine inanıyoruz.

6. Etik ve kalıcı bir şirket

Biz, kalıcı bir başarının emsali olmak ve birlikte çalıştığımız herkesin böyle düşünmesini sağlamak istiyoruz. Biz, sorumluluk ve güven anlayışını esas alıyoruz. Çalışanlarımızın kendi işlerinde sorumluluk alacaklarına ve bize güveneceklerine inanıyoruz. Müşterilerimize, ortaklarımıza, tedarikçilerimize ve bizim ile ilişkide olan herkese açık ve dürüst davranıyoruz. Davranışlarımızda açık, şeffaf, dürüst, yasalara uygun, kişisel gizliliğe önem veren ve kişiler üzerinde herhangi bir rahatsızlık oluşmasını önleyen yüksek bir standardı korumanın önemine inanıyoruz. Bireylere saygı duyuyor ve tüm çalışmalarımızı herkese değer veren bir profesyonellikte sürdürüyoruz. Çalışmalarımızı etik parametreler çerçevesinde gerçekleştirip,bağlı bulunduğumuz çevrede özenle ve katmadeğer sağlama ilkesiyle sürdürüyoruz.