FANDOM

< Şablon:Haberler

DynEd Ön

Akdeniz Bölge Komutanlığı İlköğretim Okulu DynEd sınıfı açılış davetiyesi - Ön kapak

DynEd Arka

Akdeniz Bölge Komutanlığı İlköğretim Okulu DynEd sınıfı açılış davetiyesi - Arka kapak

DSC02784
DSC02805
DSC02811
DSC02795
DSC02794
DSC02821
DSC02824
DSC02831
DSC02835
DSC02814
  • Tarih: 30.04.2010-Cuma
  • Saat: 9:00

Program Edit

  • Açılış
  • Protokol konuşmaları
  • Ödül töreni
  • DynEd dil labaratuarı açılışı
  • Kokteyl
  • Kapanış

Evet Şimdi DynEd ZamanıEdit

İlköğretim öğrencilerine bilgisayar üzerinden interaktif yöntemle dil öğretmeyi amaçlayan DynEd eğitim sistemi ile Yenişehir İlçesi Akdeniz Bölge Komutanlığı İlköğretim Okulu 'nda DynED İngilizce Dil Eğitimi Laboratuarının açılış töreni yapıldı.

Törene başta Vali Hüseyin Aksoy olmak üzere,İçişleri Bakanlığı Teftiş Kurulu Mülkiye Başmüfettiş Mehmet Çelik, Akdeniz Bölge Komutanı TuğamiralMustafa Karasabun, Yenişehir Kaymakamı Eyüp Sabri Kartal ,İl Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Adem Şimşek, öğrenci ve veliler katıldı.

Açılış töreninde konuşma yapan Vali Aksoy ;’’ DynEd eğitim sistemi ile öğrencilerimizin İngilizce dil eğitimi daha üst seviyeye çıkarak kısa bir süre içerisinde öğrenip akıcı konuşma olanağı sağlanmakta olduğunu, dil laboratuarlarının bütün okullarımızda açılması için gerekli çalışmalara devam etmekteyiz. Bunun en güzel örneğini Yenişehir İlçesi çok güzel gerçekleştirmekte bu çalışmalardan dolayı Yenişehir Kaymakamımız Eyüp Sabri Kartal'ı kutluyorum’’ dedi. Vali Aksoy atıl bilgisayar projesine de değinerek bu proje ile bir çok okulda DynEd sınıflarının açıldığını bütün kişi ve kuruluşlardan bu projeye katkı sağlamalarını istedi.

Vali Aksoy ‘un konuşmalarının ardından Yenişehir Kaymakamı Eyüp Sabri Kartal ise konuşmasında ;‘’Bilgisayarları başında çalışan öğrenciler Dyned yazılımları ve eğitmenleri tarafından izlenerek yönlendirilmekte klasik İngilizce konuşmak için bin saat gerekli iken DynEd eğitimi ile bu süre yaklaşık 360 saate inmektedir.’’dedi. Konuşmasına devam eden Kartal; ‘’dil öğrenimi için yeterince tekrar ve alıştırma yapmak gerekli özellikle dinleme ve konuşma becerilerinin gelişmesi için bu konularda hız kazanmak gerek bu hızı Akdeniz Bölge Komutanlığı İlköğretim Okulumuz hem İlçe birinciliği hem de Türkiye birinciliğini kazanarak göstermiştir’’ dedi.

Konuşmaların ardından DynEd sınıflarındaki dil eğitimlerinde başarılı olan ve 12 tam puan alan 30 öğrenciye Vali Aksoy tarafından birer hediye verildi. Daha sonra, yeni DynED Dil sınıfı gezildi, tören kokteyl ile sona erdi.

...............................................................................

Londratürk haberi.

http://www.londraturk.org/index.php?option=com_content&task=view&id=1794&Itemid=49

AKDENİZ BÖLGE KOMUTANLIĞI İLKÖĞRETİM OKULU’NDA DYNED LABORATUARININ AÇILIŞI VE OKULUNBU ALANDAKİ BAŞARILARI KUTLANDI

Mersin de Dyned ilk başarıyı getiren eğitim kurumu olan Akdeniz Bölge Komutanlığı ilköğretim okulu’nda Dyned laboratuarlarının da açılışı yapıldı..İlköğretim öğrencilerine bilgisayar üzerinden interaktif yöntemle dil öğretmeyi amaçlayan DynEd eğitim sistemi ile Yenişehir İlçesi Akdeniz Bölge Komutanlığı İlköğretim Okulu 'nda DynED İngilizce Dil Eğitimi Laboratuarının açılış töreni yapıldı. Törene başta Vali Hüseyin Aksoy olmak üzere,Mülkiye Başmüfettiş Mehmet Çelik, Akdeniz Bölge Komutanı Mustafa Karasabun, Yenişehir Kaymakamı Eyüp Sabri Kartal ,İl Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Adem Şimşek, öğrenci ve veliler katıldı. Açılış töreninde konuşma yapan Vali Aksoy ;

’’ DynEd eğitim sistemi ile öğrencilerimizin İngilizce dil eğitimi daha üst seviyeye çıkarak kısa bir süre içerisinde öğrenip akıcı konuşma olanağı sağlanmakta olduğunu, dil laboratuarlarının bütün okullarımızda açılması için gerekli çalışmalara devam etmekteyiz. Bunun en güzel örneğini Yenişehir İlçesi çok güzel gerçekleştirmekte bu çalışmalardan dolayı Yenişehir Kaymakamımız Eyüp Sabri Kartal'ı kutluyorum’’ dedi. Vali Aksoy atıl bilgisayar projesine de değinerek bu proje ile bir çok okulda DynEd sınıflarının açıldığını bütün kişi ve kuruluşlardan bu projeye katkı sağlamalarını istedi. Vali Aksoy ‘un konuşmalarının ardından ImageYenişehir Kaymakamı Eyüp Sabri Kartal ise konuşmasında ;‘’Bilgisayarları başında çalışan öğrenciler Dyned yazılımları ve eğitmenleri tarafından izlenerek yönlendirilmekte klasik İngilizce konuşmak için bin saat gerekli iken DynEd eğitimi ile bu süre yaklaşık 360 saate inmektedir.’’dedi. Konuşmasına devam eden Kartal; ‘’dil öğrenimi için yeterince tekrar ve alıştırma yapmak gerekli özellikle dinleme ve konuşma becerilerinin gelişmesi için bu konularda hız kazanmak gerek bu hızı Akdeniz Bölge Komutanlığı İlköğretim Okulumuz hem İlçe birinciliği hem de Türkiye birinciliğini kazanarak göstermiştir’’ dedi. Konuşmaların ardından DynEd sınıflarındaki dil eğitimlerinde başarılı olan ve 12 tam puan alan 30 öğrenciye Vali Aksoy tarafından birer hediye verildi. Daha sonra, yeni DynED Dil sınıfı gezildi, tören kokteyl ile sona erdi.

............................................................................

İç linkler Edit

Dış linkler Edit

  • Akdeniz Bölge Komutanlığı İlköğretim Okulu [1]
  • DynEd [2]