FANDOM

Alaaddin Yüksel

Alaaddin Yüksel

Ankara Valisi Alâaddin YükselEdit

ÖzgeçmişiEdit

  • Doğum tarihi: 1950
  • Doğum Yeri:
  • Medeni Durumu:Evli

EğitimiEdit

İstanbul Pertevniyal Lisesi’ nden mezuniyetine müteakip İstanbul Hukuk Fakültesini bitirerek avukatlık stajını da tamamladı.

Görev Yaptığı YerlerEdit

Kırklareli İl Maiyet Memurluğundan başlayarak sırası ile Lüleburgaz Kaymakam Refikliği; Saray, Lalapaşa, Enez Meriç, Kaymakam Vekilliklerinde ve 56. Dönem Kaymakamlık Kursunu başarı ile tamamlayarak Erzurum/AŞKALE, Denizli/ÇAMELİ, Adana/SAİMBEYLİ, Bolu/GEREDE, Tekirdağ/ŞARKÖY, Kocaeli/KÖRFEZ Kaymakamlıkları ile İSTANBUL/Vali Yardımcılığı görevlerinde bulundu. 1983 yılında Federal Almanya’da “İlçenin Yeri ve Önemi” konusunda araştırma ve incelemeler yaptı. 1990 yılında Harp Akademileri-Milli Güvenlik Akademisini bitirdi. Bakanlar Kurulunun 96/8214 sayılı Kararıyla 1996-1997 yıllarında Basın İlan Kurumu Yönetim Kurulu Üyesi olarak görevlendirildi ve Yönetim Kurulu Başkan Vekilliği yaptı. 1993-1996 yıllarında Trabzon Valiliği, 1996-1997 yıllarında Emniyet Genel Müdürlüğü ve 1997-2000 yıllarında Balıkesir Valiliği, 2000-2003 yıllarında İzmir Valiliği, 2003-2010 yıllarında Antalya Valiliği görevlerinde bulunan Vali Alâaddin YÜKSEL, 13.05.2010 tarihinde Ankara Valiliği görevine atandı.

İletişim Edit

  • Telefon: 0 312 306 66 66
  • Faks : 0 312 306 66 70
  • Web:

İç linkler Edit

Dış linkler Edit

Alaaddin Yüksel Emniyet Genel Müdürlüğü ve Trabzon, Balıkesir, İzmir ve Antalya valilikleri yapmış bir mülki amirdir.

1950 yılında doğan Alaaddin Yüksel İstanbul Üniversitesi Hukuk Fakültesini bitirdikten sonra, Kırklareli İl Maiyet Memurluğundan başlayarak sırası ile Lüleburgaz Kaymakam Refikliği; Saray, Lalapaşa, Enez ve Meriç Kaymakam Vekilliklerinde ve Aşkale, Çameli, Saimbeyli, Gerede, Şarköy, Körfez Kaymakamlıkları ile İstanbul Vali Yardımcılığı görevinde bulunmuştur.

19931996 yıllarında Trabzon Valiliği 1996-1997 yıllarında Emniyet Genel Müdürlüğü, 19972000 yıllarında Balıkesir Valiliği yapmış, 9 Ağustos 2000 tarihinde İzmir Valiliğine atanmış, bu görevinden de 18 Şubat 2003 tarihinde Antalya Valiliği görevine atanmıştır.

Toplumun her kesiminde "Toplam Kalite" anlayışını yaygınlaştırması ve İzmir köylerinde hayat kalitesinin yükseltilmesine ilişkin yapmış olduğu çalışmalar ile İzmir iline büyük hizmetler vermiş olan Alaaddin Yüksel bu çalışmalardan dolayı da “2002 Yılı Yaşamda Kalite Ödülü” ile ödüllendirilmiştir.

KaynakçaEdit

Dış bağlantılar Edit