FANDOM

Aliguldogan

Sinanpaşa Kaymakamı Ali Güldoğan

ÖzgeçmişiEdit

02.08.1977 de Diyarbakır İlinin Çüngüş İlçesinde doğdu.

EğitimiEdit

İlk ve orta öğrenimini Diyarbakır ilinde tamamladı. 2000 yılında İstanbul Üniversitesi Hukuk Fakültesini bitirdi.

Mesleki kariyeriEdit

Yaklaşık 2 yıl İstanbul Barosunda Avukat olarak görev yaptı. Ardından 2003 yılı Şubat ayında Gaziantep Kaymakam Adayı olarak Mülki İdare Amirliği görevine başladı.

Kaymakam Vekili olarak Tokat İli Niksar ve Sulusaray İlçelerinde görev yaptı. Akabinde İngiltere'nin başkenti Londra'ya yabancı dil eğitimi ve İngiliz İdari Sistemini yerinde incelemek amacıyla bir yıllığına gönderildi. Yurda döndükten sonra İçişleri Bakanlığı tarafından 90. Dönem Kaymakamlık Kurs programına çağrıldı. 17 Nisan 2006 - 18/10/2007 tarihleri arasında Dernekpazarı Kaymakamı olarak görev yaptı. 28/09/2007 tarih ve 2007/9316 sayılı müşterek kararname ile Hozat Kaymakamlığına atanmıştır. D.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Kamu Hukuku Alanında Yüksek Lisans eğitimini tamamlamıştır.

27 Temmuz 2009 gün ve 27301 sayılı Resmi Gazete de yayımlanan 2009/11095 sayılı müşterek kararname ile Sinanpaşa Kaymakamlığına atanmıştır.