🌸💕🌸💕🌸💕🌸

"ANNE, namazında kendisi için dua etmeyi unutabilen tek insandır." Çünkü o, çocukları için dua etmekle meşgul olur..

Ya Rab! Kimine vermediğin evlâdı bana verdin. Anne olarak üzerime düşeni yaptım mı? Yapmadım mı? Bilemiyorum. Sen her şeyin en iyisini bilen ve görensin.

Yavrularımı her türlü kötülükten, kötülerden, kötü anlayışlardan muhafaza buyur. Kendine kul, Râsulüne ümmet eyle…

Zihinlerini her türlü boş şeylerden arındır. Akıllı ve ferasetli davranmalarını nasip et.

Nefislerinin ve arzularının azgın isteklerine uyduklarında, onları doğru yola ilet.

Kaldırıp götüremeyecekleri imtihanlarla sınama. Son nefeslerine kadar dinin üzere yaşamalarını nasip buyur.

Anneye,babaya ve tüm Ümmeti Muhammed'e iyilik yapma ve hayırlı olma gibi güzel huylar nasip eyle..

Son nefeslerine kadar yolundan ve rızandan ayırma.

O, incecik kalp ve gönül dünyalarına bulaşmak isteyen şerlerin, şerli insanların kötülüklerinden “Hafiz” isminle muhafaza eyle.

Kardeşler olarak aralarındaki sevgiyi, muhabbeti, samimiyeti, yakınlığı arttır.

Son nefesleri dahil imana ve Kuran’a hizmetten ayırma.

Bilip söyleyemediğim, düşünüp dile getiremediğim inayet ve ihsanlarının en güzelini, 💐bütün kardeşlerimin çocuklarına ve 🌷🌷benimkilere de nasip eyle…🌷

Allahım, Sen onları üzecek, kıracak, inciteceklerin şerrinden emin eyle…

Memnun olacağın anne ve babalardan olmalarını inayet buyur…

Derslerinde, okullarında, ilimle meşguliyetlerinde, dostlarıyla ilişkilerinde,

her türlü sosyal ve kültürel meşgalelerinde muvaffak eyle… Yarı yolda bırakma…

Ya Rabbi yaşamlarında birlikte yürüyecekleri yol arkadaşlarını en güzelinden, en hayırlısından karşılarına çıkar.. Âmin...