FANDOM

Tolga Kamil ERSÖZ (2012-2014) Edit

Tolga Kamil ERSÖZ 10.01.1980 tarihinde Tekirdağ'da doğmuştur. İlk orta ve lise tahsilini Tekirdağ'da tamamladıktan sonra 2002 yılında İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Kamu Yönetimi Bölümünden mezun olmuştur.

2005 yılında İçişleri Bakanlığı Dernekler Dairesi Başkanlığı Dernekler Denetçi Yardımcılığı sınavını birincilikle kazanarak Dernekler Denetçi Yardımcısı olarak çalaışmaya başlamıştır. Bu süre zarfında bir süre ile Ankara Goethe Enstitüsü'nde Almanca Dil Kursuna katılıp kurs neticesinde kazandığı burs ile 1 ay Almanya'nın Duesseldorf şehrinde dil eğitimi almıştır.

2006 ve 2007 yıllarında Uluslararası Sivil Toplum Örgütü CIVICUS tarafından İskoçya'da düzenlenen Dünya Sivil Toplum Örgütlerine yönelik toplantılara İçişleri Bakanlığı adına katılan heyette bulunmuştur.

2008 yılında Kaymakam Adaylığı Sınavını kazanarak Kırıkkale Kaymakam Adayı olarak Mülki İdare Amirliği mesleğine başlamıştır. Çankırı ili Kurşunlu ilçesinde Kaymakam Vekili olarak görev yapmıştır. Dil eğitimi ve bilgi artırımı için 1 yıl süre ile Amerika'nın Virginia eyaletinde Virginia Commonwealth üniversitesine devam etmiştir. Yurda dönüşünden itibaren katıldığı Kaymakamlık Kursunu birincilikle bitirerek Kargı ilçesine atanmıştır. 30.08.2012 tarihinden itibaren ise Aralık'ta görev yapmaktadır.

İyi derecede İngilizce ve Almanca bilmektedir. Kaymakam Tolga Kamil ERSÖZ evli ve bir çocuk babasıdır. 2014 tarihinde Mardin İli Vali Yardımcılığına atanmıştır.

Mehmet Fatih ÇİÇEKLİ (2010-2012) Edit

1976 Bayburt doğumlu olan Kaymakam Mehmet Fatih ÇİÇEKLİ ilk ve orta öğrenimini Ankara'da tamamladıktan sonra Ankara Üniversitesi Hukuk Fakültesini bitirdi. Yaklaşık 7 sene Rekabet Kurumu'nun çeşitli birimlerinde çalıştıktan sonra Mülki İdare Amirliği mesleğine intisap etti. Sırasıyla Ordu/Çaybaşı, Bursa/Büyükorhan, Antalya/Gündoğmuş ve Karabük/Yenice ilçelerinde görev yaptı. Bu arada The University of Sheffield'da Pre-MBA eğitimi almak üzere İçişleri Bakanlığı tarafından 9 ay süre ile İngiltere'ye gönderildi.

Vatani görevini İstanbul Merkez Komutanlığı'nda Disiplin Subayı Deniz Teğmen rütbesiyle tamamlayan Kaymakam Mehmet Fatih ÇİÇEKLİ, Yenice Kaymakamlığı sırasında yaptığı çalışmalar ve özellikle ilçenin turizme kazandırılması konusundaki proje faaliyetleri nedeniyle 2010 yılında Türk İdareciler Derneği tarafından Vali Hüseyin Öğütcen - Yılın İdarecisi" ödülüne layık görüldü ve ödülünü Cumhurbaşkanımız Sayın Abdullah GÜL'ün elinden aldı.

12 Ağustos 2010 tarihinden beri de Aralık kaymakamlığı görevini yürüten Kaymakam Mehmet Fatih ÇİÇEKLİ, Karakoyunlu Kaymakamı Esengül KORKMAZ ÇİÇEKLİ hanım ile evli olup, bir erkek çocuk babasıdır. İyi derecede ingilizce bilmektedir.