FANDOM

Aydın Nezih Doğan (d. 16 Mayıs 1962 Bala, Ankara Türkiye), Türk bürokrat.

1982 yılında Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Siyaset ve İdare Bölümünden mezun oldu.

kAYMAKAMLIKLARIEdit

Akören, Hilvan, Çekerek Kaymakamlıkları,

Teftiş KuruluEdit

Mülkiye Müfettişliği, Mülkiye Başmüfettişliği, Mülkiye Teftiş Kurulu Başkan Yardımcılığı,

Genel sekreterliğiEdit

İçişleri Bakanlığı Genel Sekreterliği,

PTT YK üyeliğiEdit

PTT Genel Müdürlüğü Yönetim Kurul Üyeliği (Hazine Temsilcisi) yaptı.

Tekirdağ valiliğiEdit

30 Aralık 2005 tarihinde Tekirdağ Valiliği görevine atandı.

Konya valiliğiEdit

İçişleri Bakanlığının 10 Haziran 2009 tarihli 10030 numaralı yazısı ve Bakanlar Kurulunun 11 Haziran 2009 tarihli kararıyla Konya Valiliği görevine atanmıştır. Evli ve 2 çocuk babasıdır.

Van valiliğiEdit

Gazete haberleriEdit

Yardımcılarına Hakaret eden Van Valisine İnanılmaz Ceza

Vali Aydın Nezih Doğan'a Yardımcılarına Hakaretten hangi ceza verildi.

Van eski Valisi Aydın Nezih Doğan'ın 28 Ekim 2013 tarihinde 5 vali yardımcısını odasına çağırarak hakaret ettiği gerekçesiyle, vali yardımcıları tarafından açılan davanın beşinci duruşmasında karar çıktı. Van'ın eski valisi Aydın Nezih Doğan'a 15 bin lira para cezası verildi.

Van eski Vali Yardımcıları Hakan Alkan, Mehmet Yüzer, Salih Altun, Zafer Coşkun ve Mehmet Özel'e, Vali Aydın Nezih Doğan'ın 'Görevleri nedeniyle, kamu görevlilerine birden fazla hakaret ve tehdit' ettiği iddiasıyla Bitlis Ağır Ceza Mahkemesi'nde açılan davanın beşinci duruşmasında karar çıktı. Tarafların avukatlarının katıldığı duruşmada mahkeme heyeti, Vali Aydın Nezih Doğan'ın 600 gün karşılığı adli para cezası olan 15 bin lira ödenmesine hükmetti. Dosyada yer alan birden çok kişiye hakaret davasında ise, delil yetersizliği nedeniyle takipsizlik kararı verildi.

DAVANIN GEÇMİŞİ

Van eski Vali Yardımcıları Hakan Alkan, Mehmet Yüzer, Salih Altun, Zafer Coşkun ve Mehmet Özel, eski Van Valisi Aydın Nezih Doğan'ın kendilerine hakaret ettiği gerekçesiyle dava açtı. Doğan hakkında hazırlanan 4 sayfalık iddianamede Doğan'ın TCK'nın 125/1,3-a maddesi gereğince, 2-4 yıl hapis istemi ile bütün memuriyet ve hizmetlerde istihdam edilmekten yoksun bırakılması isteniyordu. Van Valisi Aydın Nezih Doğan'ın kendilerine hakaret ettiğini ileri sürüp yer değiştirme talebinde bulunan Vali Yardımcıları Hakan Alkan, Mehmet Yüzer, Salih Altun, Zafer Coşkun ve Mehmet Özel'in görev yerleri İçişleri Bakanlığı tarafından değiştirilmişti. Bu değişiklikle birlikte Salih Altun Bitlis, Hakan Alkan Kars, Mehmet Yüzer Şanlıurfa, Zafer Coşkun Batman, Mehmet Özel ise Malatya Vali Yardımcılığı görevlerine atanmıştı. Vali Aydın Nezih Doğan da Şubat ayındaki kararnameyle merkeze alınmıştı. - Bitlis

Vali, kaymakamı da bezdirmiş!

10 Kasım 2013 Pazar - 21:42

Kaymakam'a şok sözler: Senden ne adam olur ne kaymakam...

Van Valisi Aydın Nezih Doğan’ın kendilerine hakaret ettiğini ileri süren 5 Vali Yardımcısı, geçtiğimiz hafta İçişleri Bakanlığı’na dilekçe vererek başka yere tayinlerini istemişti.

Vali Yardımcısı Mehmet Yüzer, “Bir insanın kaldıramayacağı hakaretler işittik “ demişti.

Doğan hakkındaki tüm bu iddialardan sonra, bu kez de Konya Valisi olduğu dönemde Kadınhanı Kaymakamı Tayfur Elbasan’ın kendisinden şikayetçi olduğu, İçişleri Bakanlığı’na bir yazı yazarak da başka bir yere Kaymakam, Vali Yardımcısı ve Hukuk İşleri Müdürü olsa dahi tayin edilmek istediği ortaya çıktı. Şu anda Giresun’un Bulancak ilçesinde görev yapan Kaymakam Elbasan, Vali Doğan’ın kendisine, “Senden ne adam olur ne kaymakam. Cehennem ol git” dediğine dikkat çekiyor. Elbasan, Erzincan’ın İliç ilçesinde görev yaparken, Refahiye’de bir muhtarın şikayeti üzerine kaymakamlığa gelen Doğan’ın, bu mesleğe yakışmadığını, kul hakkı yediğini söylediğini anlatıyor. Elbasan, Doğan’ın diğer kaymakamların da olduğu bir toplantıda da, “Bu toplantıda bulunanlar arasında kaymakamlık yapamayacaklar var. Makam aracını pavyon kaldırışı kaldıranlar var” dediğini de kaydediyor.

Milletvekili damadına TRT kıyağı Edit

AK Parti Milletvikili Çetin'in damadı Volkan Metin'in altı ay içinde üst üste yaptırdığı atamalarla baş döndürdü. Metin'in son durağı ise çift maaşlı TRT oldu.

Milletvekili damadına TRT kıyağı Milletvekili damadına TRT kıyağı Milletvekili damadına TRT kıyağı

AKP Uşak Milletvekili Mustafa Çetin'in, TOKİ'de uzman olarak görev yapan damadı Volkan Metin, Vali Aydın Nezih Doğan'ın talimatıyla 3 ay süreyle Valilik Özel Kalem Müdürü olarak görev yaptı. Evini taşımayıp Polisevi'nde kalan Volkan Metin, buradan TRT'ye geçiş yaptı.

Başbakanlık Müsteşar Yardımcısı iken görevinden istifa eden ve 23'üncü dönem Uşak Milletvekili seçilen Mustafa Çetin, damadı Volkan Metin'i önce Toplu Konut İdaresi'nde (TOKİ) uzman olarak işe başlattı. Milletvekili Çetin, geçen Ocak ayında yeniden devreye girerek İçişleri Bakanlığı Teftiş Kurulu'nda birlikte çalıştığı arkadaşı Tekirdağ Valisi Aydın Nezih Doğan'ı arayarak damadının Valilik Özel Kalem Müdürü olarak atanması için ricacı oldu. Teftiş Kurulu'nda birlikte çalıştığı Milletvekili Çetin'in ricası üzerine Vali Doğan, Volkan Metin'i, 5 Ocak 2009 tarihinde 657 Sayılı Devlet Memurları Kanununun 59'uncu maddesinden kaynaklanan yetkisini kullanarak Tekirdağ Valiliği Özel Kalem Müdürlüğü'ne atandı. 657 Sayılı Devlet Memurları Kanununun 59'uncu maddesinin herhangi bir sınav şartı aranmaksızın memur ataması yapılabilmesi nedeniyle devlet memurluğu kadrosuna kavuşan Metin, hemen görevine başladı.

POLİSEVİ'NDE KALDI

Tekirdağ Valiliği Özel Kalem Müdürlüğü görevine atanan Volkan Çetin, atamasından sonra evini taşımadı ve kentteki Polisevi'nde konakladı. Bir ay süre ile Valilik'teki görecine devam eden Metin, daha sonra iki defa 15'er gün rapor aldı. Ardından da izne çıktı. İzin ve raporların ardından tekrar çalışmaya başlayan Metin, bir ay görev yaptıktan sonra Ankara'ya gitti. Tekirdağ Valisi Aydın Nezih Doğan, eski dostunun damadı olan yeni Özel Kalem Müdürü'nün 3 aylık dönemde bir ayını izin ve raporla geçirmesine ses çıkarmadı. Bu arada damat Volkan Metin, son olarak TRT'ye geçiş yaparak Ankara'ya gitti.

AKP Uşak Milletvekili Mustafa Çetin, daha önce kardeşi İsmail Çetin'in İzmir Milli Eğitim Şube Müdürlüğü'nden Müdür Yardımcılığı görevine atanması ile de kamuoyunun gündemine gelmişti

İç linklerEdit

Dış linklerEdit

Şablon:Mülkiye müfettişleri

Şablon:Türk bürokrat-taslak