FANDOM

Ayhan Yazgan

Palu Kaymakamı Ayhan Yazgan

Palu Kaymakamı Ayhan Yazgan Edit

Özgeçmişi Edit

  • Doğum Tarihi:1976
  • Doğum Yeri:Adana - Karaisalı İlçesi
  • Medeni Durumu:Evli

Eğitimi Edit

İlk, Ortaokul ve Lise öğrenimini Adana da tamamladı. Yüksek öğrenimini Ankara Üniversitesi Siyasi Bilgiler Fakültesi Kamu Yönetimi bölümünde 1998 yılında tamamlayarak 1999 yılında açılan Kaymakamlık sınavını kazanarak Mersin kaymakam adayı olarak Mersin Valiliğinde göreve başladı.

Görev Yaptığı Yerler Edit

Tarsus Kaymakam Refikliği görevi yaptı. Ankara Üniversitesi Siyasi Bilgiler Fakültesinde Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi alanında yüksek lisans çalışması yaptı. 2001 yılında İçişleri Bakanlığınca Londra – İngiltere’ ye gönderildi (6,5 ay süreyle), sırasıyla Çorum- Dodurga ve Samsun – Salıpazarı ilçelerinde Kaymakam vekilliği görevinde bulundu. Kaymakamlık tezi olarak “Anayasa Hukukunda fiili bir yetki yürürlüğün durdurulması kavramı” adlı tezi hazırladı. Milli Güvenlik Kurulu Genel Sekreterliğine 1,5 ay süreyle kamu diplomasisi kursuna katıldı 87. dönem Kaymakamlık kursunu bitirerek, (Mart 2003)’ de Giresun Alucra ilçesi kaymakamlığına Ardından’ da Konya – Ahırlı ilçesi kaymakamlığına atandı. Ekim 2006 da Palu Kaymakamlığına atandı.

İletişimEdit

  • Telefon : 0 - 424-651 20 01- 651 21 75
  • Faks: 0 - 424 -651 22 63
  • E-posta :
  • Adres :

İç linklerEdit

Dış Linkler Edit