FANDOM

Bülent Kılınç

Bülent Kılınç

Bülent Kılınç
Doğum tarihi1965
Doğum yeriMalatya
MesleğiVali

Bülent Kılınç, (d. 1965, Malatya, Türkiye), Türk bürokrat.

İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesinden mezun oldu. 1988 yılında Ankara'da Kaymakam adayı olarak göreve başladı. Daha sonra sırasıyla Edremit, Bayat, Çıldır, Akdağmadeni ve Of ilçelerinde kaymakamlık yaptı. İki yıl İngiltere'de “Türk Avrupa Topluluğu İlişkileri” konusunda inceleme ve araştırma çalışmaları yaptı. 12 Kasım 1999 depremi sırasında 3 ay süreyle Düzce Kriz Merkezinde görev yaptı. 2003 yılında Mülkiye Müfettişi ve Başmüfettiş oldu. 2004 yılından itibaren 2,5 yıl süreyle İçişleri Bakanlığı Özel Kalem Müdürü olarak görev yaptı. 2007 yılından itibaren dokuz ay süreyle Mahalli İdareler Genel Müdürlüğü görevinde bulundu. Bu görevi yürütürken 28 Ocak 2008 tarih ve 13185 Sayılı Bakanlar Kurulu Kararı ile Düzce Valiliğine atandı. Evli ve iki çocuk babasıdır. İleri derecede İngilizce bilmektedir.

Düzce Valisi Bülent KılınçEdit

Özgeçmişi Edit

  • Doğum tarihi: 1965
  • Doğum yeri: Malatya
  • Medeni durumu: Evli

Eğitimi Edit

İlk, orta ve lise tahsilini Malatya’da tamamladı. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesinden mezun oldu.

Yaptığı Görevler Edit

Mezuniyetini takip eden 1988 yılında Ankara Kaymakam adayı olarak göreve başladı. Daha sonra sırasıyla Van-Edremit, Afyon-Bayat, Ardahan-Çıldır, Yozgat-Akdağmadeni ve Trabzon-Of ilçelerinde kaymakamlık yaptı. 1989-1990, 1991-1992 yıllarında iki yıl süre ile İngiltere’de inceleme ve araştırmalarda bulunarak, “Türk Avrupa Topluluğu İlişkileri” konusunda çalışmalar yaptı.

12 Kasım 1999 depremi sırasında 3 ay süreyle Düzce Kriz Merkezinde görev yaptı. 2003 yılında Mülkiye Müfettişi ve Başmüfettiş oldu. 2004 yılından itibaren 2,5 yıl süreyle İçişleri Bakanlığı Özel Kalem Müdürü olarak görev yaptı. 2007 yılından itibaren dokuz ay süreyle Mahalli İdareler Genel Müdürlüğü görevinde bulundu. Bu görevi yürütürken 28.01.2008 tarih ve 13185 Sayılı Bakanlar Kurulu Kararı ile Düzce Valiliğine atandı.

1997 yılında, Türk İdareciler Derneği tarafından verilen “Vali Hüseyin Öğütcen” ödülüne layık görüldü. 2006-2007 yıllarında Su Altı ve Dalış Federasyonunda Yönetim Kurulu üyeliği yaptı.

İletişim Edit

  • Tel: 380 524 13 70
  • E-posta:

Dış linkler Edit

Şablon:Türk bürokrat-taslak