FANDOM

ÖzgeçmişiEdit

1975 Yılında Nevşehir’in Kozaklı ilçesinde doğdu. Mine hanım ile evli olup Kemal ve Miray Sena isimli iki çocuk babasıdır.

EğitimiEdit

İlk, orta ve lise tahsilini Kozaklı ilçesinde tamamlayıp 1993 yılında İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Kamu Yönetimi bölümünü kazanmış ve 1997 yılında mezun olmuştur. 1998 yılında Kaymakamlık sınavını kazanarak Samsun Kaymakam adayı olarak göreve başlamış,

Mesleki KariyeriEdit

Samsun –Kavak, Aksaray-Güzelyurt ve Bursa –Harmancık ilçelerinde kaymakam vekilliği, Samsun –Vezirköprü ilçesinde kaymakam refikliği görevlerinde bulunmuştur. İçişleri Bakanlığı’nın Kaymakam Adayları Kursu programı dahilinde 9 ay süreyle İngiltere Nottingham Üniversitesinde dil eğitimi almış ve Milli Güvenlik Akademisinde “Kamu Diplomasisi Kursu”na katılmıştır.

Kaymakamlık kursunu başarı ile tamamlayıp sırasıyla Kastamonu ili Hanönü ilçesi ve Kahramanmaraş ili Ekinözü ilçesinde Kaymakamlık, Şanlıurfa ilinde Vali Yardımcılığı görevlerinde bulunmuştur. Bülent Karacan 29/10/2007 tarihinde Adana ili Pozantı ilçesi Kaymakamlığına atanmış olup halen bu görevini ifa etmektedir.

Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesinde Kamu Yönetimi ve Siyaset Bilimi dalında “ Türk Kamu Yönetiminde Yozlaşma” konulu tez çalışmasını başarı ile tamamlayıp Bilim Uzmanı ünvanını almıştır.

Mail: bulentkaracan@pozanti.gov.tr