FANDOM

https://badminton-bgliga.alle.bg

Badmintonda ULUSAL ZİNCİR

Calenda 2016 ar yıl.

1 turnuva - c. Sofya - 05-07.02.2016,

2 turnuva -. Kasaba Galabovo - 25-27,03. 2016

3 turnuva -. Kasaba Drianovo - 15-17,04. 2016

                / 20 km. Gabrovo gelen /

4 turnuva - c. Rusçuk - 13 2016/05/15

5 turnuva -g. Belogradchik - 17-19,06. 2016

6 Turnuva -. Kasaba Kamchia - 29-31. 07,2016, 7 turnuva - c Burgaz -. 19-21.08.2016 tarihinde 8 turnuva -. Kasaba Kırcaali - 14-16.10.2016, 9 turnuva - c. Stara Zagora - 18-20,11. 2016 P R L V & N & K OF ULUSAL BADMİNTON İÇİNDE ZİNCİRİ 2016 - g. I. AMAÇ: 1 . Teşvik etmek ve popualizira spor BADMİNTON   tüm bütününde: - Yarışmacı; - Konular;

                                                           - Kulüp;

II. DOĞA Zincir olduğu düzenledi içinde iki kategoride ERKEK VE KADIN - RAKİPLER ERKEK VE KADIN - VETERANS RAKİPLER : disiplinler:

ME, LU, MDV, ZhDv, SmDv

düzeyleri: İLK SEVİYE İKİNCİ DÜZEY

                                                          ÜÇÜNCÜ DÜZEY

DÖRDÜNCÜ SEVİYE / AMATÖR / Bir oyuncu iki düzeyde oynamak hakkına sahiptir -sasedni yarış 2016 yılında g. ilke: a / İlk turnuva - birinci seviyede katılım yılı n sonuna kadar ight sadece ilk ve katılma ikinci seviyeye . b / İlk turnuva - yıl sonuna kadar ikinci düzeyde katılım hakkı katılımı ya da - ikinci ve birinci seviye veya ikinci ve üçüncü düzeyde. / İlk turnuvaya - üçüncü düzey katılım yılından önce sadece üçüncü ve ikinci seviyelerde uygundur. Bir turnuvaya katılabilir çeşitli disiplinlerde değişik düzeylerde , ancak söz konusu prensip olarak. Bir oyuncu, üç disiplinler / tek, çift, sm.dvoyka / 'oynamak hakkına sahiptir. HB takım düzeyinde bir uygulama düzeltme hakkını saklı tutar. 1.3 Sıralaması: yol açar düzeyi ve aşağıdaki disiplinler winepress . efsane: Kırmızı - Birinci düzey Yeşil - Seviye Mor - Üçüncü seviye Sarı - dördüncü bir seviye yarış yıl bir yarışmacı sırasında tahakkuk noktaları düzeyde kaderi olan şaft , bireysel olarak turnuvaya ve n o geçen sene sırada в нив ото с по-малък номер , дори да е играл там само един турнир . Açıklama 1: 1.1. Belirli bir seviye için ilk başvuruda zaman bu seviyeye tahakkuk puan% 50 verilir. 1.2. Ve bir oyun toplantısı için iki başvuru teslim üzerine noktalarının% 100 verir. / Takdiriyle takımın HB oynamak eklenebilir 1.1 gereklerine, başka bir düzeye konu Açıklama 2 : Bir için minimum gereksinimler arasında DLSH oynamak astezateli 8 Bulgaristan ve sıralama . m / VK . l / Önceki yıl / 2015 g / dahil edilmelidir:

       a / '13 kadar - III-rd düzey 
      b / '15 kadar - II-nd seviyesinde 
      / 17, 19 erkek ve kadınlarda - I-st ​​düzey

Açıklama 3: Dördüncü seviye - l yubiteli - '20 ulaştı asla oyuncuların açtı ETMEYİN Devlet badminton Şampiyonası ve Bulgaristan'dan rekabetçi spor katılmak hiç badminton antrenörler, eğitmenler ve öğrenciler. Disiplinler - MDV, ZhDv, SmDv. 1.4 . Uygunluk - badminton tüm sporcular , 13 yaşında oynayan yıllar . Borsa Kurallarına göre yukarıda, 2016 gr. ya da daha önce doğmuş 2004 2004 yılında doğanlar için As, 2003,2002,2001 , Uygulama uygun yarışta onlardan sorumlu olacak kişinin sevk sırasında dosyalama istenecektir. 1.5 . Davranış Sistemi:

          İyi dinichno - grupta 
          E diğerine karşı savunmak -  gruplar halinde

Not : Davranış sistem katılımcı sayısı ve bağlı değiştirilebilir turnuva yapılan hangi koşullar altında.

1. 6 . Katılımcıların Yükümlülükleri - Ajanda sunması Orito doktor raporu ve bir deklarasyon imzalamak . Bunu yapmak için tavsiye edilir spor sigortası . için bir istek gönderin turnuva şeklinde H istemek için düzeyinde ve puan için son tarih turnuva için Yönetmelikte belirtilen.

2 . Gaziler için Sıralamalar :

             Disiplinler ve yaşları:

MDV - 35+, 50+ ZhDv - 35+ SmDv. - 35+

              Gaziler -  Sorumlu yaş .

Will kategori için sıralamalarını lider olması her olaydan sonra güncellenir. Not: In eter bir oynamak için izin verilen turnuva ve kategori - sporcular kendi kategorisinde oynamak için bir sonraki turnuva için hakkını koruyarak, ama puan sıralaması almayacaktır ISTA gazileri turnuvaya. III TÜYLER Ben level - Katılımcıların kendilerini sağlanan tüyler ördek türü, oynarken - Her yarışmacı her toplantı için en az üç öğe içerir. Resmi marka tüyler zinciri   BABOLAT. II , III , IV SEVİYE ve usta - karga tüyleri tip oynamak, ama onlarla oynamak istiyor yarışmacının tarafından sağlanan olabilir. Aksi halde ve grayat tüy tipi plas ace BABOLAT H tarafından sağlanan B. Her turnuva için ödüller sağlamış olacaktır / madalya / kazananları. Tüm turnuvalarda sonra yıl olacak verilecek konu ilk yerlerden bireysel kategoriler ödüllerini. IV MALİ KOŞULLAR: M.Ö. ECI turnuva bir giriş ücreti var - 20 Levası tüyler fiyatı   BABOLAT  zinciri için preferitsialni fiyatlarıdır. Katılımcılar seyahat, kvartini, gündüz, tüy, ent masraflarını. ücretleri. Calenda 2016 ar yıl.

1 turnuva - c. Sofya - 05-07.02.2016,

2 turnuva -. Kasaba Galabovo - 25-27,03. 2016 3 turnuva -. Kasaba Drianovo - 15-17,04. 2016

                / 20 km. Gabrovo gelen /

4 turnuva - c. Rusçuk - 13 2016/05/15 5 turnuva -g. Belogradchik - 17-19,06. 2016 6 Turnuva -. Kasaba Kamchia - 29-31. 07,2016, 7 turnuva - c Burgaz -. 19-21.08.2016 tarihinde 8 turnuva -. Kasaba Kırcaali - 14-16.10.2016, 9 turnuva - c. Stara Zagora - 18-20,11. 2016

Facebook bir sayfa / var burada / zincir, takvim, liderler yayınlar , fotoğraflar ve daha fazlası. devre üzerinde ilginç olaylar.   Zincir bir ekip tarafından yönetilmektedir.   Her biri için turnuvanın olacak bir yönetmelik . Turnuva için tüm talepler onlar ve bir soruşturma yapılmış gönderilmek üzere e-posta adresi: bgveriga2013@gmail.com