DSC09703.jpg
DSC09705.jpg
DSC09708.jpg

DSC09740.jpg
DSC09744.jpg
DSC09759.jpg
DSC09755.jpg

DSC09768.jpg

Devlet Bakanı Zafer Çağlayan ve Mersin ValisiHasan Basri Güzeloğlu,Yenişehir Kaymakamı Eyüp Sabri Kartal; Mahmut Arslan Anadolu Lisesi'nin yapımı tamamlanan spor salonunun açılışını gerçekleştirdi.

Devlet Bakanı Çağlayan, Mahmut Arslan Anadolu Lisesi' nde yaptırılan Spor Salonunun açılışında, Mersin 'in Türkiye'nin gerçekleştirdiği değişimden yeterince pay alamadığını, ancak yapacakları çalışmalarla kentin kaderini değiştireceklerini söyledi.

Hayırsever iş adamlarının eğitime yaptıkları yatırımın önemine işaret eden Çağlayan, "Bu noktada Mahmut Arslan'ı yürekten kutluyorum. Çünkü O okulu yaptırmakla yetinmeyip, aynı zamanda tüm ihtiyaçlarına da koşmuş. Benim de hayalimde ailemin adını yaşatabileceğim bir eğitim yuvası yaptırabilmek. Umarım bu hayalimi gerçekleştirebilirim" dedi.

Arslan'ın her yıl başarılı 10 öğrenciye bilgisayar, 4 öğrenciye de yaz tatilinde yurt dışında yabancı dil eğitimi imkanı sağladığını öğrenen Bakan Çağlayan, Mahmut Arslan'dan bilgisayar sayısını 25'e, dil kursundan yararlanan öğrenci sayısını da 11'e yükseltmesini istedi. Arslan, Bakan'ın istediğini kırmadı.

Vali Güzeloğlu'da konuşmasında, Mahmut Arslan'a Mersinde eğitime yaptığı katkılardan dolayı teşekkür ederek, 19 Mayıs Gençlik ve Spor Bayramında böylesine güzel bir spor salonunun hizmete girmesinden duyduğu memnunuyeti dile getirdi. Güzeloğlu ayrıca spor salonunun Mersin'deki sporcu gençlerin sayısının artmasında büyük katkı sağlayacağını ifade ederek, Mersin'deki sporcu altyapısının daha da gelişeceğini belirtti.

Konuşmaların ardından bilgisayar kazanan öğrencilere hediyelerini Bakan Çağlayan, yurt dışına gidecek öğrencilerede Vali güzeloğlu takdim etti. Daha sonra Bakan Çağlayan, spor salonunun açılışını Vali Güzeloğlu ve Mahmut Arslan ’la birlikte gerçekleştirdi. Burada kentte düzenlenen çeşitli yarışmalarda dereceye giren badminton ve basketbolcular madalyalarını veren Çağlayan, daha sonra bir süre öğrencilerle badminton ve basketbol oynadı.