FANDOM

Yenişehir'de beden eğitimi öğretmenlerinin spor branşlarına göre görev ve sorumluluk taksimatı yapıldı.

07.12.2009 pazartesi günü saat 13.30 da Hacı Sabancı And.Lisesi konferans salonunda Kaymakam Eyüp Sabri Kartal Başkanlığında, İlçe Milli Eğitim Müdürü Ahmet Sarı, ilçe Milli Eğitim Şube Müdürü Hıdır Akkılıç ve ilçemiz okullarında görev yapan tüm beden eğitimi öğretmenlerimizin hazır bulunduğu Olimpiyatlara Hazırlık Projesi toplantısı yapıldı.

Önceki toplantının değerlendirilmesiEdit

öncekiv toplantıda alınan kararlar:

... tarafından okundu. Uygulama tartışıldı.

Şu branşların aktif olduğu gözlemlendi.

Bu toplantıda alınan kararlarEdit

Öncelikle daha önce yapılmış olan toplantıda eksik kalan diğer spor branşlarına sorumlu öğretmenlerin seçimi yapıldı.

Branş görevlendirmeleri:

Böylelikle temsil edilmeyen ve faaliyet göstermeyen spor branşı neredeyse kalmamış oldu. Görev alan öğretmenlerimiz sorumlu oldukları spor dalı ile ilgili bilgileri wikiada yayınlayacak, katılım oluşumu sağlanacak ve Yenişehir bir anlamda bir ilke daha imza atarak bütün spor dallarında aktif rol oynayarak sporun merkezi durumuna gelecektir.

KazanımlarEdit

  • İlçe sorumluluğu olamyan öğretmen kalmadı
  • Her spor dalının ilk kez bir ilçe sorumlusu belirlendi. Hem de kamu görevlilerinden..

Beden eğitimi öğretmenlerinin görev alma esnasındaki istekli tutumları Kaymakam Eyüp Sabri Kartal'ı çok mutlu etti.

Şablon:Yenişehir'de salonlar