FANDOM

Bursa Dyned

İl koordinatörüEdit

İl koordinatörleriEdit

DYNED İNGİLİZCE DİL EĞİTİMİ SİSTEMİ İL KOORDİNATÖRLERİ İLİ KOORDİNATÖR OLDUĞU BÖLÜM ADI SOYADI GÖREVİ GÖREV YERİ

  • BURSA İl Koordinatörü Temel Eğitim Bölümü Serdar ÖZER İngilizce Öğretmeni Zübeyde Hanım Ortaokulu
  • İl Koordinatörü Ortaöğretim Bölümü Fatih BEYAZIT İngilizce Öğretmeni Yıldırım TSO Anadolu Lisesi
  • İl Koordinatörü Mes ve Tek. Eğt. Bölümü Serdar ÖZER İngilizce Öğretmeni Hamitler TOKİ TM Lisesi
  • İl Koordinatörü Din Öğretimi Bölümü Aslıhan DİKBAŞ İngilizce Öğretmeni Yıldırım Merkez İmam Hatip AL

Okullara yazıEdit

T.C.

BURSA VALİLİĞİ

İl Milli Eğitim Müdürlüğü

………………………………… KAYMAKAMLIĞINA

(İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü) DynEd Dil Eğitim Sistemi resmi ilköğretim okullarının 4-8. sınıflarında uygulanan İngilizce dersinin yardımcı öğretim aracı ve materyali olup, öğrencilerin pratik olarak İngilizce konuşmasına destek olacak olan bir araçtır.

Dil öğreniminde önem arz eden okuma, yazma, konuşma ve dinleme basamakları, DynEd Dil Eğitim Sistemi içerisinde yer almaktadır. Öğrenciler, diledikleri zaman öğretmen olmasa da tek başlarına DynEd Dil Eğitim Sistemi kurulu olan herhangi bir bilgisayarda çalışma yapabilmektedirler. Sistemde öğretmenin rolü, öğrencinin çalışmalarını kontrol etmek ve öğrencinin sistemden en yüksek verimi alabilmesi için gerekli yönlendirmeleri yapmaktır.

Sistemin öğrenciye gerçek anlamda katkısının gerçekleşebilmesi doğru çalışma metodu ile mümkündür. Bu sebeple öğretmenin sürece etkin olarak katılımının sağlanması çok önemlidir.

Sistem yazılımı içerisinde yer alan Tutor akıllı yönlendirici aracı, öğrencilerin tüm çalışmaları ile ilgili kayıtları tutarak, doğru çalışma yöntemlerini ve öğrencinin eksik olduğu yönleri öğrenciye bir bilgi notu olarak verir. İlaveten öğretmenine de bu öğrenci için hangi önlemleri alacağı konusunda bilgiler sağlar. Dolayısı ile sistem içerisindeki uyarıları dikkate alan öğrenci ve öğretmen 350 saatlik çalışma sonucunda B1 düzeyinde İngilizce bilgisine erişmiş olacaktır. Bu da yabancı dil öğretiminde ilköğretimden, liseye kadar geçen süreçte verilen yaklaşık 1.000 saatlik öğretim baz alındığında çok önemli ve değerlidir.

DynEd Dil Eğitim Sistemi’nin en önemli özelliklerinden birisi de her çalışmayı kayıt altına alması ve yapılan çalışmalar hakkında detaylı istatistiki veriler sunmasıdır. Sistem özel yetkili şifreler sayesinde; öğrenci, sınıf, okul, ilçe ve il bazında çalışmaların gözlem ve denetimini mümkün kılmaktadır. DynEd Dil Eğitim Sistemi ile ilgili ilimiz uygulama kapsamında yer alan tüm ilköğretim okullarındaki çalışmalar tarafımdan takip edilmektedir. Tüm ilçe kaymakamlıklarınca sistemin titizlikle uygulanması hususunda gereken takibin yapılmasını, sistemi aktif bir şekilde kullanmayan okul bırakılmamasını ve sistemi verimsiz kullanan okullarda gerekli tedbirlerin alınmasını rica ederim.

Eyüp Sabri Kartal

Vali a.