FANDOM

13 Mayıs 1958 Eskişehir doğum.

İlk, orta ve lise öğrenimimi orada tamamladım.

1981 yılında Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Mülkiye İktisat Maliye bölümünü bitirdim.

Ardından içişleri bakanlığına kaymakam adayı olarak girdim.

Sırasıyla 1984’de Kuyucak Kaymakamlığı, Çanakkale Bozcaada, Urfa Akçakale Kaymakamlıkları, Diyarbakır Vali Yardımcılığı, Bitlis Hizan, Ağrı Eleşkirt Kaymakamlığı, Burdur Vali Yardımcılığı, Kırklareli Vali Yardımcılığı, 1999 depreminden sonra Yalova ve Kocaeli Vali Yardımcılığı, deprem il koordinatörlüğü, Kırklareli’nde Arnavut ve Kosova Gazi Osman Paşa kampı göçmen kampı yöneticiliği, İstanbul Vali Yardımcılığı, Adana Vali Yardımcılığı son olarak da 6 yıldır Nazilli’de kaymakamlık yapıyorum. Evli ve iki çocuk babasıyım. Eşim kızım Serra 1985 yılında Kuyucak’ta ilk görevimi yaparken Nazilli’de doğdu. Şu an evli. Oğlum Muhammet Alp, Yaşar Üniversitesi Uluslararası Ticaret Ekonomi bölümünde okuyor.

6 yıl önce Adana Vali Yardımcılığı görevinden Nazilli Kaymakamlığına tayin olan 53 yaşındaki Caner Yıldız, bu süre zarfında renkli kişiliği, projeleri, davranışları ve giyimiyle adından sıkça söz ettirdi. Nazilli’nin uzun yaşam merkezi olması dışında birçok markayla adından söz ettiren kaymakam Caner Yıldız, bir Nazilliliden daha fazla ilçe için çalışıyor. Boş zamanlarında da sık sık ilçede ve köylerinde dolaşan Yıldız, adım atmadık köy bırakmadığı gibi vekil kaymakamlık yaptığı komşu ilçelerde de iyi tanınıyor.