FANDOM

Cumhur Duran

Yozgat Saraykent Kaymakamlığı

28 Ekim 1975 tarihinde Eskişehir'de doğmuş, ilk ve orta öğrenimini Eskişehir'de tamamlamıştır. İstanbul Üniversitesi, Siyasal Bilgiler Fakültesi, Kamu Yönetimi bölümünden 2000 yılında mezun olmuştur. Askerlik hizmetini 2001 Ağustos -2002 Kasım yıllarında asteğmen olarak yapmıştır. 2006 yılının şubat ayında Maliye Bakanlığı, Milli Emlak Genel Müdürlüğü'nde, Milli Emlak Uzman Yardımcısı olarak göreve başlayan Cumhur DURAN, İçişleri Bakanlığı, Kaymakamlık sözlü sınavında başarılı olarak, 10 Ağustos 2006 tarihinde Eskişehir Kaymakam Adayı olarak göreve başlamıştır. Kaymakam adaylığı sürecinde sırasıyla, Eskişehir'de İl valilik stajı, Burdur'da teftiş stajı, Eskişehir/Çifteler ilçesinde refiklik stajlarını tamamlamış; Eskişehir-Günyüzü ve Burdur-Ağlasun ilçelerinde de kaymakam vekilliği görevlerinde bulunmuştur. Ankara'da 4 aylık ve İngiltere-Leicester'da 1 yıllık İngilizce dil eğitimini tamamlayıp, 4,5 aylık Kamu Diplomasisi ve Kaymakamlık kurslarını başarıyla bitirip kaymakam olarak atanmıştır. Kendisi, Berrin Makbule Hanım ile evli ve 1 çocuk babasıdır.