FANDOM

Davutgül

01.06.2016 Valiler kararnamesiyle İçişleri Bakanlığı Mahalli İdareler Genel Müdürlüğü Daire Başkanı iken Sivas Valisi yapıldı.

ÖzgeçmişiEdit

  • Davut GÜL 1974 yılında Erzurum Horasan İlçesinde dünyaya geldi.

EğitimiEdit

  • İlk ve orta öğrenimini Horasan’da Liseyi Kadıköy Mehmed Bayazıd Lisesinde bitirdi. Kıbrıs Yakındoğu Üniversitesi Uluslararası İlişkiler Bölümünden mezun oldu.

Mesleki KariyeriEdit

  • 2000 yılında Gaziantep’te Kaymakam adayı olarak mesleğe başladı. Muğla- Kavaklıdere, İzmir-Kemalpaşa ilçesinde Kaymakam vekilliği, İngiltere’de yurtdışı stajı A.Ü. Siyasal Bilgiler Fakültesi’nde Yüksek Lisans yaptıktan sonra asaleten Kırklareli-Kofçaz Kaymakamı olarak atandı.
  • 2003-2005 Şirvan Kaymakamlığı,
  • 2005-2006 yıllarında Karaman Vali yardımcılığı,
  • 2006-2009 yıllarında Gürün Kaymakamı ve
  • 2009-2012 yıllarında Gördes Kaymakamı olarak görev yaptı. Türk İdareciler Derneği tarafından 2009 yılında Yılın Kaymakamı seçilerek Şehit Kaymakam Ersin ATEŞ ödülüne layık görüldü. Görev yaptığı Gürün ve Gördes ilçelerinde Belediye Meclislerinin oy birliğiyle Fahri hemşehrilik beraatı verildi.
  • 30.08.2012 tarihili Müşterek Kararname ile Şarkışla Kaymakamlığına atanan Sayın Davut GÜL evli olup, İngilizce ve Fransızca bilmektedir.

Şablon:Karaman vali yardımcıları