FANDOM

Maaşları özlük hakları çalışma şartları haftasonu calısırlarmı görevde yükselme durumu varmıEdit

infazdan biraz daha az alır zaten infazcı olsan bile ordanda geçebiliyosun dsm ye

Denetimli serbestlik, CTE bunyesınde bır kurumdur.hapis cezası harıç, diğer infaz işleri bu kurumda yapılır.bu kurumda kı İKM nın adıdır.

denetımlı serbestlık memuru.maas olarak Edit

cezaevı ıle aynı maası alır.denetımlı serbestlık genelde adlıye bınaları ıçerısınde hızmet verır ve denetimli serbestlikte calısanların işi, ya tahlıye olan (koşullu salıvermesıne 1 yıldan az kalanlar) ya da secenek yaptırıma hukumolunarak dışarda denetlenmesı öngörulen hukumluler.(mesala eğitim kurumuna devam etme,imza atma,kamu yararına ucretsız calıştırma gbii.),

yada mahkeme devam ederken hakkında adlı kontrol tedbiri(mahkeme sonuclanana kadar bellı gunlerde karakola imza atan kişiler) verilen kişileri denetlemektir.çalışma sartları nıspeten ceza evınden ıyıdır.

sabah 8 aksam 5 calışırsın.işe uniforma ile değil takım elbise ile gidersin.yani uniforma giymezsin.hafta sonları tatil.ancak çok ekstrem bı durum olursa( o da bir saat sürer maksimum) calışman gerekebilir.

görevde yukselme Edit

dediğin olay cezaevındekı ikm ile aynıdr.o ne kadar yukselırse sen de o kadar yukselebılırsın.en son cezaevınde denetımlı serbestlığe gelen ıkm arkadaslar ankara dan onaylanarak gelmıstır ve ılk kez böyle bir durum yasanmıstır.cezaevınden öle kafana göre denetımlı serbestlığe gecemezsın.bu durum sadece 1 kez oldu.. dahasorun olursa cevaplarım ama ınfazcı kımdır, ve neye dayanarak maas kıyaslaması yapılmıstır bilmiyorum.çünkü infazcı diye bişi yok.maas olarak 1900 civarı alırsın.

denetimli serbestlik öğretmenıyım..verdiğim bilgiler doğrudur ve en yakın denetimli serbestlikten bilgi alabilirsin.

özet olarak :denetımlı serbestlık memuru ,hapıs cezası dısında diğer bütün infaz işlerini gercekleştiren infaz koruma memurudur.maası da cezaevındekı ile aynıdır.

denetimli serbestlik cte bunyesınde bır kurumdur.hapis cezası harıç diğer infaz işleri bu kurumda yapılır.bu kurumdakı ıkm nın adıdır denetımlı serbestlık memuru.maas olarak cezaevı ıle aynı maası alır.denetımlı serbestlık genelde adlıye bınaları ıçerısınde hızmet verır ve denetimli serbestlikte calısanların işi, ya tahlıye olan (koşullu salıvermesıne 1 yıldan az kalanlar) yada secenek yapturıma hukumolunarak dışarda denetlenmesı öngörulen hukumluler.(mesala eğitim kurumuna devam etme,imza atma,kamu yararına ucretsız calıştırma gbii.), yada mahkeme devam ederken hakkında adlı kontrol tedbiri(mahkeme sonuclanana kadar bellı gunlerde karakola imza atan kişiler) verilen kişileri denetlemektir.çalışma sartları nıspeten ceza evınden ıyıdır.sabah 8 aksam 5 calışırsın.işe uniforma ile değil takım elbise ile gidersin.yani uniforma giymezsin.hafta sonları tatil.ancak çok ekstrem bı durum olursa( o da bir saat sürer maksimum) calışman gerekebilir.görevde yukselme dediğin olay cezaevındekı ikm ile aynıdr.o ne kadar yukselırse sen de o kadar yukselebılırsın.en son cezaevınde denetımlı serbestlığe gelen ıkm arkadaslar ankara dan onaylanarak gelmıstır ve ılk kez böle bı durum yasanmıstır.cezaevınden öle kafana göre denetımlı serbestlığe gecemezsın.bu durum sadece 1 kez oldu..

dahasorun olursa cevaplarım ama ınfazcı kımdır, ve neye dayanarak maas kıyaslaması yapılmıstır bilmiyorum.çünkü infazcı diye bişi yok.maas olarak 1900 civarı alırsın.

bn kım mıyım?