FANDOM

Mersin vali yardımcısı Eyüp Sabri Kartal ve Sulh Ceza hakimliği tarafından tutuklanması

İlk gozalti kararıEdit

18 7 2016 tarihinde mersin İkinci Sulh Ceza Hakime Yavuz Koç tarafından gözaltı ve arama ve Müsadere kararı verilir.

Arama gözaltı müsadere işlemleriEdit

19 72 06 tarihinde akşam saat 21 00 sularında evinde TEM polislere tarafından yapılan arama gözaltı ve Müsadere işlemi savcı nezaretinde yapılır. Aramaya gelen savcı Eyüp Sabri kartalın mersin yenişehir kaymakamlığı yaptığı dönemde ilk geldiğinde beraber Mobilya baktigı Onur mobilya da eşya aldıgi Savcıdır.

Evinde yapılan aramada Eyüp Sabri kartal evinde evinde bulunan gazete arşivi ne el konur Hürriyet Milliyet sabah Cumhuriyet ve benzeri gazeteler suç delili olarak Müsadere edilir.

Gazete arşivinin suç delili olarak müsaaderr edilmesiEdit

İddianamede sadece suç delili olarak Cumhuriyet Gazetesi ve  kapatılan Muhalif bir gazetenin gazete küpürleri suç delil olarak iddianameye girer Savcı iddianamesinde sabah Hürriyet ön Milliyet gazetesinin küpürlerini dosya koymasınlar rağmen iddianamede iddianamedeki olmasına rağmen sadece kapatılan muhalif bir gazete ve FETÖ destekçisi Cumhuriyet gazetesi yayınlarını alarak terör örgütünün desteklemekten bahsedilmektedir ve buve bu suretle terör örgütü üyeliği olduğu iddia edilmektedir Bu iddianame nesnel bir iddia ne ağlamasına rağmen iddianame ekinde delil olarak konulan Hürriyet Milliyet sabah gazetelerinin iddianame içinde delil olarak adının geçmemesi tuhaftır.

TutuklanmasıEdit

SevkiEdit

Nezarete atılmasıEdit

Nezarette 48 saatten fazla tutulmasıEdit

Savcılık sorgusu Edit

Mersin 2. Sulh Ceza hakimliğinde 22 7 2016 tarihinde ki tutuklama celsesiEdit

Bakınız

D. Danıştay. Danıştay/ESK. ESK/Danıştay. 2019/9135. ESK/Dava. ESK/Dava/KM taşları. ESK/Dava/Talepler. ESK/Dava/Mecelle ihlalleri. 2019/9135 (Hükümlü ve Tutukluların Ziyaret Yönetmeliği

Şablon:ESK/SCH Şablon:ESK/KİH

Şablon:ESK/CİKŞablon:ESK/K1ACMŞablon:ESK/K2CMŞablon:ESK/A1ACM
Bakınız

Şablon:ESK/HAK İHLALLERİ Şablon:ESK/KDK