FANDOM

Antalya Vali YardımcısıEdit

Antalya Vali Yardımcısı Ekrem Yaman

Antalya Vali Yardımcısı Ekrem Yaman

  • Doğum Tarihi : 30.10.1954
  • Doğum Yeri  : Beypazarı Ankara
  • Medeni Hali  : Dul, 2 Çocuklu
  • Eşinin Adı: Müyesser Yaman(Vefat – 13.06.2006)
  • örevi : Antalya Vali Yardımcısı
  • Adres(İş)  : Antalya Valiliği
  • (Ev)  : Deniz Mh. 124 Sk. Özel İdare Lojmanı No: 22/8 Antalya
  • Tlf  : 02422439788/2439790
  • Faks  : 02422489395
  • Gsm  : 05052320091
  • E-Mail  : ekrem.yaman@icisleri.gov.tr - ekrem__yaman@hotmail.com
  • Web Adresi  : www.ekremyaman.com (Makaleler, resmi konuşma ve raporları okumak için)
  • Eğitimi  : Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi – İktisat ve Maliye Bölümü
  • Yabancı Dil  : İngilizce

A) Katıldığı Yurt içi ve Yurt Dışı Proje Ve Programlar

a) İmar Kanunu Semineri, Bayındırlık ve İskân Bakanlığı’nca Antalya’da düzenlendi. 6/8 Ocak 1986 tarihleri arasında 3 gün sürdü.

b) 8. Dönem Vali Yardımcıları Semineri, İçişleri Bakanlığı’nca Bursa’da yapıldı. 28.11.1988 / 03.12.1988 tarihler arasında 7 gün sürdü.

c) 11. Dönem Yabancı Dil Kursu, İçişleri Bakanlığı’nca Ankara’da tertiplendi. 30.07.1990/30.10.1990 tarihleri arasında 3 ay sürdü.

d) MEB Özel Ünal Bilgisayar Eğitim Merkezi’nce Konya-Ereğli’de Bilgisayar Programcılığı Kursu tertiplendi. 14.11.1992/26.09.1993 tarihleri arasında 8 aylık eğitime ilâve olarak 4 ay tatbikat yapıldı.

e) Yozgat Valiliği, Türk Belediyecilik Derneği ve Konrad Adenauer Vakfı’nca Yozgat’ta Belediyecilik konulu eğitim programı 26.06.1997/27.06.1997 tarihleri arasında sunuldu.

f) Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı İş-Kur Genel Müdürlüğü ve Çanakkale Mali Müşavirler Odası Başkanlığı’nca 26.03.2002 tarihinde İşsizlik Sigortası Uygulamaları Semineri Genel Müdür Dr. Necdet Kenar tarafından sunuldu.

g) Millî Prodüktivite Merkezi Danışmanlık Bölüm Başkanı Nurettin PEŞKİRCİOĞLU tarafından 13 Mart 2003 günü Mersin’de Toplam Kalite Yönetimi konulu bir seminer verildi.

h) DPT AB Eğitim ve Gençlik Programları Daire Başkanlığı (Ulusal Ajans) tarafından Mersin’de 04.09.2003 günü DPT, ODTÜ ve Yalvaç Anadolu Lisesi İngilizce öğretmenlerinin iştirakiyle Socrates Eğitim Programı tanıtımı yapıldı.

i) DPT Avrupa Birliği Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı’nca 05.01.2004 günü Ankara’da Başkent Öğretmenevi’nde Socrates Eğitim Programı hakkında bir günlük eğitim toplantısı düzenlendi.

j) İçişleri Bakanlığı Eğitim Dairesi Başkanlığı’nca 21/23.06.2004’de Ankara’da Kamu Yönetiminin Yeniden Yapılandırılması konulu hizmet içi eğitim semineri düzenlendi.

k) İçişleri Bakanlığı Teftiş Kurulu Başkanlığı, Dış İlişkiler ve AB Koordinasyon Dairesi Başkanlığı ve Eğitim Dairesi Başkanlığı ile İngiltere Büyükelçiliği işbirliğinde 26/29.11.2006 tarihleri arasında Kızılcahamam’da İnsan Hakları Bağlamında Mülkî İdare Âmirlerinin Kolluk Denetim ve Gözetim Kapasitelerinin Arttırılması Semineri’ ne iştirak ettim.

l) DSİ, LİMAK, ERG İnşaat A.Ş., Aydıner, Cengiz Group, Nurol’un organizesinde 22-24 Mart 2007 tarihleri arasında Antalya Belek’te Gloria Golf Resort Hotel’de Nehir Havzaları Yönetimi konulu uluslar arası kongrenin tertip edilmesinden sorumlu olarak kongreyi takip ettim.

m) İHA, DSİ, TÜRSEB organizasyonuyla 29/31.05.2007 tarihleri arasında Antalya’da Talya Oteli’nde Sürdürülebilir Hidroelektrik Enerji Geliştirmesi Dünya Kongresi’ ne katıldım.

n) İçişleri Bakanlığı Eğitim Dairesi Başkanlığı’nın Ankara’da 06/10.12.2010 tarihleri arasında düzenlediği sınır ve gümrük işlemleri konulu 169’ncu Dönem Mülkî İdare Âmirleri seminerine katıldım.

II- YURT DIŞINDA 1) Yabancı Dil Eğitim Programı 02.11.1990 – 02.11.1991 tarihleri arasında, ABD’ de Boston yakınlarındaki Wellesley Hills’ de Berlitz Language Center’ da İngilizce eğitim programı verildi.

B) İDARÎ GÖREVLERİ

  • Eskişehir Maiyet Memurluğu
  • Sivrihisar Kaymakam Refikliği
  • Kıbrısçık Kaymakam Vekilliği
  • Güdül Kaymakam Vekilliği ve Belediye Başkanlığı
  • Ilgın Kaymakam Vekilliği
  • Ağlasun Kaymakamlığı ve Belediye Başkanlığı
  • Yusufeli Kaymakamlığı
  • Şanlıurfa Vali Yardımcılığı
  • Karapınar Kaymakamlığı
  • Giresun Vali Yardımcılığı
  • Sorgun Kaymakamlığı
  • Çanakkale Vali Yardımcılığı
  • Mersin Vali Yardımcılığı
  • Antalya Vali Yardımcılığı

GÖREV ve İŞ BÖLÜMÜ

I- BAŞBAKANLIK VE DEVLET BAKANLIKLARI

a) Toplu Konut İdaresi Başkanlığı

II- BAYINDIRLIK VE İSKAN BAKANLIĞI

a) Bayındırlık ve İskan İl Müdürlüğü b) İller Bankası 5. Bölge Müdürlüğü c) Tapu ve Kadastro Bölge Müdürlüğü

III- VALİLİK

a) Yabancı Sermayeli Şirketlerin taşınmaz edinimine ilişkin iş ve işlemler (izin belgeleri dahil)

b) Valinin vereceği İl Özel İdaresi Görevleri