Emirler Köyü Gelincik Tepesinden Paraşütle Mersin'e...

Mersin'de Yamaç Paraşütü - Mersinde spor.com[düzenle | kaynağı değiştir]

Turizm Haftası etkinlikleri kapsamında düzenlenen yamaç paraşütü şenliği birçok ilden yamaç paraşütü severleri bir araya getirdi. Mersin'in dağ ve deniz manzarasını bir arada sunan Emirler Köyü yakınında bulunan Gelincik Tepe'de bir araya gelen yamaç paraşütçüler güzel bir havada uçmanın zevkini yaşadı. Doğu bölgelerinde halen kışın hakim olmasına rağmen güneşli bir havada uçun paraşütçüler Mersin'in bu konuda çok iyi bir yer olduğunu söyledi. Gaziantep, Adana, Hatay ve Tarsus'dan yaklaşık 30 paraşütçü uçma imkanı buldu. Türk Hava Kurumu'nda paraşüt eğitmeni Yüksel Can, turizm haftası dolayısı ile bir araya geldiklerini belirterek, hava koşulları açısından Gelincik Tepe'nin uçuş için çok müsait olduğunu söyledi. Paraşütçülerden Mustafa Baygın ise, yamaç paraşütü ile uçmanın çok güzel bir duygu olduğunu dile getirdi. Yamaç paraşütünün kurallarına uyulması halinde riskinin az olduğunu belirten Baygın,"Hava kurallarını iyi uyarsanız hiçbir sorun yaşamazsınız. Gelincik Tepe bize yaz kış uçma imkânı veriyor. Buraya diğeri illerden de arkadaşlar geliyor." dedi. [1]

Dünya kadın çiftçiler günü Emirler köyünde kutlandı[düzenle | kaynağı değiştir]

Tercüman gazetesi2.jpg