FANDOM

Bilim Sanat Merkezi Öğrenci Seçimi

( Zihinsel Yetenek Test Uygulaması )

VALİLİK MAKAMINA

Bakanlığımız Özel Eğitim ve Rehberlik Hizmetleri Genel Müdürlüğünün 04/03/2015 tarihli ve 2426736 sayılı yazısına binaen, Bilim ve Sanat Merkezlerine kayıt olacak öğrencilerin seçimine yönelik iş ve işlemlerin yürütülebilmesi için 20/04/2015 tarihli ve 4203608 sayılı Makam Onayı ile İl Tanılama Komisyonu oluşturulmuştur.

Genel zihinsel yetenek alanında öğrenci test uygulamasının (WNC) bu sertifikaya sahip rehber öğretmenler tarafından yapılması planlanmış olup, Tarsus ve Çamlıyayla ilçelerindeki öğrenciler için test uygulamasının Tarsus Bilim ve Sanat Merkezinde, Tarsus RAM Rehberlik Öğretmeni Kerim GÖLÜ tarafından yapılması ve buradaki öğrencilerin test süreci tamamlandığında ise Mersin Bilim ve Sanat Merkezinde yapılan tanılama sürecine katılması; diğer ilçelerdeki öğrencilerin test uygulamasının, Mersin Bilim Sanat Merkezinde Silifke RAM Rehberlik Öğretmeni Teslime Sultan ÇAVUŞKAN, Erdemli RAM Rehberlik Öğretmeni Mustafa Serdar İSPİR ve Akdeniz RAM Rehber Öğretmeni Mahir YALÇINYİĞİT tarafından, günlük 4(dört) uygulama olacak şekilde yapılması, uygulamalara 29/04/2015 tarihinde başlanılarak bütün öğrencilerin tanılama süreci bitene kadar devam edilmesi, öğrenci randevularının Mersin Bilim ve Sanat Merkezi Müdürlüğünce planlanması ve bu süreç boyunca bahsi geçen öğretmenlerin başka bir görevde görevlendirilmemeleri ve ek ders ücretlerinin kadrolarının bulunduğu kurumlarca karşılanması Müdürlüğümüzce uygun görülmektedir.

Makamlarınızca da uygun görülmesi halinde olurlarınıza arz ederim.

Adem KOCA

İl Milli Eğitim Müdürü

OLUR

<...>

Eyüp Sabri KARTAL

Vali a.

Vali Yardımcısı