FANDOM

01.06.2016 Valiler kararnamesiyle Salihli Kaymakamı iken Niğde Valisi yapıldı.

B263b-Untitled-1

ÖzgeçmişiEdit

5 Yıldır Salihli kaymamalığı yapan Ertan Peynircioğlu; 3 Aralık 1963 Aydın doğumludur.

EğitimiEdit

İlk, orta ve lise eğitimini Aydın İli İncirliova İlçesinde tamamlamıştır. İstanbul Üniversitesi Hukuk Fakültesinden 1985 yılında mezun olan Peynircioğlu, 1985 yılında açılan İçişleri Bakanlığı Kaymakam Adaylığı sınavını kazanarak Mülki İdare Amirliği mesleğine girmiştir.

Mesleki KariyeriEdit

Sakarya İli Kaymakam Adaylığı ve Eynesil İlçesi Kaymakam Vekilliği yapan Ertan Peynircioğlu, 1989 yılında İçişleri Bakanlığı 74. Dönem Kaymakamlık Kursunu bitirerek Adana İli Feke İlçesine atanmıştır. Daha sonra Bingöl İli Karlıova İlçesi, Kars İli Kağızman İlçesi, Manisa İli Sarıgöl İlçesi, İzmir İli Bayındır İlçesi, Afyon İli Dinar İlçesi, İzmir İli Menderes İlçesi, Bursa ili Orhangazi İlçesinde Kaymakam olarak, Isparta İlinde ise Vali Yardımcısı olarak görev yapmıştır. Peynircioğlu 28 Eylül 2011 tarihinden itibaren sürdürdüğü Salihli İlçesinde Kaymakamı olarak görev yapmaktaydı. İçişleri Bakanlığı’nın yayımladığı 2016 Valiler Kararnamesi ile Ertan Peynircioğlu Niğde valsi olarak atandı.

Şablon:Isparta vali yardımcıları