FANDOM

Gökhan Sözer (d. 1955, Adapazarı, Türkiye), Türk bürokrat,evli ve 1 çocuk babası

Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi İktisat ve Maliye Bölümünden mezun oldu. Görele ve Osmaneli Kaymakam Vekilliği, Alucra, Varto, Ceylanpınar, Boyabat, Ankara Gölbaşı ve Kağıthane Kaymakamlığı, Sivas Vali Yardımcılığı, Yozgat ve Kocaeli Valiliği yaptı. 13 Mayıs 2010 tarihli kararname ile Edirne Valisi olmuştur. Evli ve 2 çocuk babasıdır.

Gökhan Sözer

Edirne Valisi Gökhan Sözer

Edirne Valisi Gökhan SözerEdit

Özgeçmişi Edit

  • Doğum tarihi: 1955
  • Doğum yeri: Adapazarı
  • Medeni durumu: Evli

Eğitimi Edit

İlk ve orta öğrenimini Adapazarı ve İzmit'te tamamladı. 1979 yılında Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi İktisat ve Maliye Bölümünden mezun oldu.

Yaptığı Görevler Edit

1980 yılının Mayıs ayında Kocaeli Maiyet Memuru olarak mesleğe başladı. Erzincan Maiyet Memuru, Görele ve Osmaneli Kaymakam Vekilliği, Alucra ve Varto Kaymakamlıklarında bulundu. Sivas Vali Yardımcısı iken 1 yıl süreyle İçişleri Bakanlığı tarafından İngiltere'ye gönderilen Gökhan SÖZER daha sonra Ceylanpınar, Boyabat, Gölbaşı ve İstanbul Kâğıthane Kaymakamlıklarında bulundu. 30.01.2003 tarihinde Yozgat Valiliğine atanan Gökhan SÖZER Bakanlar Kurulunun 25.09.2006 tarihli kararı ile Kocaeli Valiliğine atanmıştır. 12.10.2006 tarihinden itibaren bu görevi yürütmekte iken 11.05.2010 tarih ve 407 sayılı Bakanlar Kurulu Kararı ile Edirne Valiliğine atanmış olup,03.06.2010 tarihi itibari ile de Edirne Valiliği görevine başlamıştır.

İletişim Edit

  • Tel: 0 284 213 91 84 / 0 284 213 04 88
  • Faks: 0 284 213 91 82
  • İnternet adresi: www.edirne.gov.tr

Dış linkler Edit

Şablon:Sivas vali yardımcıları

Şablon:Türk bürokrat-taslak