FANDOM

Girişimcilik haftası1

Girişimcilik Haftası kutlama töreninden bir görüntü

Girişimcilik haftası2

Girişimcilik Haftası kutlama töreninde Kaymakam Kartal konuşma yaparken bir görüntü

Girişimcilik haftası3

Eğitimci-Yazar Melih Arat

Girişimcilik haftası4
Girişimcilik haftası

http://icelekspres.com/IEKSPRES/haberoku.asp?id=8696

Girişimcilik Haftası nedeni ile Özel Yıldırımhan Eğitim Kurumları nda , Eğitimci Yazar Melih Arat 'ın da katıldığı panel düzenlendi.

Panele Yenişehir Kaymakamı Eyüp Sabri Kartal başta olmak üzere, İlçe Milli Eğitim Şube Müdürleri Nurettin Can, Ali Hıdır Akkılıç, okul müdürleri ve öğrenciler katıldı.

Yıldırımhan Eğitim Kurumları müdürü Ali Kavafoğlu'nun açılış konuşmasının ardından, Yenişehir Kaymakamı Eyüp Sabri Kartal Girişimcilik Haftası'nın önemini belirten konuşmasında girişimci kişiliklerinden etkilendiği yöneticilerden Baybars Altunşı , Apple 'ın kurucusu Steave Jobs'un anlaşılmadığından kurduğu şirketten kovulduğunu ama tekrar apple getirildiğini ve apple'ın böylece başarıya Iphone ile ulaştığını innovasyon anlamında girişimcilik örneği sergilediğini ifade eden Kartal,Microsoft'un sahibi Bill Gates in ise pazarlama anlamında girişimci örneği olduğunu yeni oluşan software yazılım pazarını domine etmek için girdiğini, ön yargısız geleceğe yönelik girişimlerde cesur davranılması gerektiğini ifade ederek, "Yönetim sistemleri, girişimcilik açısından , Yenişehir ilçesinde son bir yılda yapılanların tam bir girişimcilik örneği olduğunu belirtti."

Eğitimci Yazar Melih Arat konuşmasında gelişmiş ülkelerin bilindiği gibi ekonomileriyle değil, girişimcilerinin çokluğu ile güç elde ettiklerini, ülkemizdeki işsizlik sorununun girişimcilerin kendi özel işleri sayesinde büyük ölçüde aşılabileceğini kaydetti.

Arat, girişimciliğin ana maddelerini şöyle sıraladı;

  • Hayal kurmak
  • Bağlamak
  • Öğrenmek
  • İcat etmek
  • Yenilik

İç linklerEdit

Dış linklerEdit