FANDOM

https://play.google.com/books/publish

Google Kitap Ortağı Programı'na giriş Edit

https://support.google.com/books/partner/answer/3324395?hl=tr

Google Kitap Ortağı Programı'nın iki bileşeni vardır: Edit

Önizleme Programı, yayıncılara ve yazarlara kitaplarını Google Kitaplar aracılığıyla çevrimiçi olarak tanıtma olanağı veren ücretsiz bir pazarlama programıdır. Kitabınızı göndererek dünyanın dört bir yanından Google kullanıcılarının kitabınızı bulabilmesini sağlarsınız.

Okuyucular Google Kitaplar'da kitabınızı bulduklarında, aradıkları şeyi bulduklarından emin olmalarına yardımcı olması için sınırlı sayıda sayfayı önizleyebilirler.

Ayrıca, kitabı büyük çevrimiçi satıcılardan satın almaları için kolayca kullanabilecekleri bir bağlantı grubu gösterilir.

İsterseniz kendi web sitesinizin bağlantısını da ekleyebilirsiniz.

Ayrıca, bazı ülkelerdeki iş ortakları Google Play'de kitaplarının dijital sürümlerini satabilir ve kullanıcılar Google Play Store'dan e-Kitaplarını satın aldıklarında bundan gelir elde edebilir. Google Kitaplar ve Google Play farklı platformlar olsa da, kitapların Google Play'de satılabilmesi için Google Kitaplar'da önizlemeler olmaları gerekir. Kitap satma süreci konusunda daha fazla bilgi edinin.

Google Kitaplar nasıl çalışır? Edit

Kitabınızdaki her bir kelimenin, Google Kitaplar'da yapılacak aramalarda eşleşebilmesini sağlamak için kitabın tam metnini tararız. Yani bir kullanıcı "tavşan" kelimesini ararsa ve kitabınızın bir sayfasında "tavşan" kelimesi geçiyorsa bu kelime başlıkta bulunmasa bile kitabınız arama sonuçlarında listelenebilir. Kitabınızın tam olarak aranabilir olması tamamen görülebileceği anlamına gelmez. Kullanıcıların kitap sayfalarınızın yüzde kaçına göz atabileceğini siz kontrol edersiniz.

Dünyanın dört bir yanındaki kullanıcılarımızın kitaplarınızı bulabilmeleri için, Google Kitaplar dizinini Google Web Araması dizini ile entegre ettik.

İçeriğiniz korunur Edit

Kitap içeriğinin tamamını güvenli sunucularımızda tutarız. Malzemenizi korumak için kitap içeriğinin görüntülendiği tüm sayfalarda yazdırma, kesme, kopyalama ve kaydetme işlevlerini devre dışı bırakırız.

Ayrıca Google, kullanıcılara gösterilen sayfa sayısını sınırlayarak da içeriğinizi korur. Kitap içeriğinizin göz atılabilecek miktarını, %20 ile %100 arasında bir yüzde olacak şekilde belirleyebilirsiniz.

Google Play'de kitap satıyorsanız, e-Kitaplarınıza DRM (Dijital Haklar Yönetimi) endüstri standardını uygulamayı seçebilirsiniz.

Telif hakkınız korunur. Google, malzemenizle ilgili hiçbir telif hakkı talep etmez.

Avantajlarınız Kitaplarınızı Google Kitaplar'da kullanıma sunmak, potansiyel okuyucuların onları keşfetmesine yardımcı olur. Önizlemede okuduklarını beğenen kullanıcılar, kitabın tamamını satın almaya karar verebilir ve satışlarınızı artırır. Büyük ölçekli kitap satıcılarının ve seçtiğiniz bir sitenin bağlantılarını görüntüleyerek bunu kolaylaştırırız.

Kitabınızı Google Play'de satışa sunarsanız, kullanıcılar tek bir tıklamayla e-Kitap sürümünü satın alabilirler. Kitaplarınızı Google üzerinden satma konusunda daha fazla bilgi edinin.

Kitaplarınızı nasıl gönderebilirsiniz? Edit

Kitaplarınızın PDF veya EPUB biçiminde hazırlanmış dijital sürümlerinin olması gerekir. Bir iş ortağı hesabı oluşturduktan sonra, kitaplarınızı yüklemek ve kitap ayarlarınızı yönetmek için kullanabileceğiniz bir çevrimiçi arayüz olan İş Ortağı Merkezi'ne erişebilirsiniz. Daha sonra, ilk kitabınızı eklemeye yönelik adımları izleyebilirsiniz.

Google Play Kitaplar İş Ortağı Merkezi'nde yeni yayıncı kayıtları geçici olarak kapatılmıştır.

Google Kitap Ortağı Programı'nın iki bileşeni vardır:

Okuyucular Google Kitaplar'da kitabınızı bulduklarında, aradıkları şeyi bulduklarından emin olmalarına yardımcı olması için sınırlı sayıda sayfayı ön izleyebilirler. Ayrıca, kitabı büyük çevrimiçi satıcılardan satın almaları için kolayca kullanabilecekleri bir bağlantı grubu gösterilir. İsterseniz kendi web sitesinizin bağlantısını da ekleyebilirsiniz.

Google Kitaplar nasıl çalışır? Edit

İçeriğiniz korunur Edit

Avantajlarınız Edit

Kitaplarınızı Google Kitaplar'da kullanıma sunmak, potansiyel okuyucuların onları keşfetmesine yardımcı olur. Önizlemede okuduklarını beğenen kullanıcılar, kitabın tamamını satın almaya karar verebilir ve satışlarınızı artırır. Büyük ölçekli kitap satıcılarının ve seçtiğiniz bir sitenin bağlantılarını görüntüleyerek bunu kolaylaştırırız.

Google Play Kitaplar İş Ortağı Merkezi'nde yeni yayıncı kayıtları geçici olarak kapatılmıştır

Google Play'de kitap satışı nasıl yapılır? Edit

Google Play'de kitap satmak belirli ülkelerle sınırlı olduğundan, bu sayfada anlatılan bazı özellikler kullanılamayabilir.

Yayıncılar ve yazarlar için süreç nasıl işler? Edit

Kitabın dosyalarını sağlarsınızEdit

Kitap göndermek için Google Kitap Ortağı Programı'na katılın. PDF veya EPUB biçimindeki dosyaları kabul ederiz. Her iki biçimde de yüklerseniz, okuyucular PDF dosyasının orijinal düzeni ve ePUB dosyanın esnek yapılı akan metni arasında bir seçim yapabilir.

Kitap ayarlarını belirlersinizEdit

Kitaplarınızı ve satış ayarlarınızı Google Play Kitaplar İş Ortağı Merkezi'nden yönetin. Satış yapmak istediğiniz ülkeleri belirtin, Dijital Haklar Yönetimi'nin (DRM) uygulanıp uygulanmayacağını seçin ve liste fiyatları belirleyin. Google'ın acenteniz olarak görev yaptığı veya yayıncı tarafından ayarlanan bir fiyatla satış yapmasının gerektiği durumlar hariç, Google uygun gördüğü şekilde fiyatları ayarlama hakkına sahiptir. Ancak, sağladığınız liste fiyatına göre, satış gelirlerini sizinle paylaşırız.

Barındırma, satış ve dağıtım işlemlerini Google yapar Edit

Kitaplarınız, çok çeşitli platformlarda uluslararası çapta geçerli bir dijital içerik deneyimi olan Google Play'de satılır. Kitaplarınızın sınırlı bir yüzdesi, fiziksel kitap mağazalarında okuyucuların satın almadan önce sayfalara göz atabilmesi gibi Google Kitaplar'da önizleme için de kullanılabilir. Ayrıntılı önizleme ve satış raporlarını indirebilir ve her bir satıştan gelirin büyük bir kısmını alabilirsiniz.

Bir kitabın Google Play'de satışa sunulmasıyla ilgili daha fazla bilgi için adım adım açıklamalı yapılacaklar listemize bakın.

Avantajları Edit

Google muazzam bir kullanıcı tabanı ve içeriklerinizi yönetmek için kolay bir yöntem sunar. Arama konusunda mükemmelliğimiz sayesinde pek çok kullanıcının kitaplarınızı keşfetmesine yardımcı olacağımızı umuyoruz. "Kullanıcıların istedikleri yerde, istedikleri zaman okumalarına olanak sağlamak" şeklinde ifade edilebilecek felsefemiz pek çok okuyucuyu çekmektedir. Uluslararası olarak eriştiğimiz noktalar (bunları olabildiğince kısa süre sürede genişletmek istiyoruz) tüm dünyadan kullanıcıların dikkatini kitaplarınıza çekme potansiyeline sahiptir.

Google, kitaplarınızın dijital sürümlerini satmak için özel haklar istemediğinden, kitaplarınızı hem Google Play'de hem de diğer perakendecilerde satabilirsiniz. Google Play'de kitap satışının hiçbir masrafı yoktur. Her satıştan elde edilen gelirin çoğunu siz alırsınız ve gelir payınız her zaman verdiğiniz liste fiyatına göre hesaplanır.

Ayrıca içeriğinizin güvenliği de bizim için çok önemlidir. Daha fazla bilgi edinin.

Alıcılar için nasıl çalışır? Edit

Okuyucular Google Play Store'a göz atarak veya Google Kitaplar'daki önizlemeden bir bağlantıyı takip ederek kitaplarınızı bulabilirler. Kitabınızı satın aldıklarında, doğrudan web tarayıcılarında okumaya başlayabilirler veya yoldayken okuyabilmek için Google Play Kitaplar uygulamasını kullanabilirler. Alıcılar ayrıca kitapları desteklenen e-Okuyuculara da aktarabilirler. Google Play Kitaplar ile ilgili kullanıcı deneyimi hakkında daha fazla bilgi edinin.

Google Play Kitaplar İş Ortağı Merkezi'nde yeni yayıncı kayıtları geçici olarak kapatılmıştır.kapatılmıştır.

Banka hesabıEdit

Size ait Banka hesabı • • • • 0011 tarafınızca eklendiğinden bu yana 30 gün geçti. Hesabınızı kullanmaya başlamak için lütfen doğrulama işlemini tamamlayın.

Öncelikle son 2-3 iş günü içinde Google'dan küçük miktarda bir test ödemesi yapılıp yapılmadığını görmek için hesap işlemlerinizi inceleyin ve ardından Google Play hesabına tutarı girin:

Banka hesabınızı doğrulamak için:

https://play.google.com/books/publish adresindeki Google Play Kitaplar İş Ortağı Merkezi hesabınızda oturum açın.

"Ödeme Merkezi" Sekmesini tıklayın, ardından da Ödeme Profili'nde "Düzenle"yi tıklayın.

KENDİ KENDİNE YARDIM CANLI DESTEK

Faturalandırma Kimliğiniz: 5663-8645-78.7

Google LLC 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043

Bu ödeme profili hakkında e-posta almak istemiyorsanız e-posta listesinden çıkabilirsiniz. Bu zorunlu hizmet duyurusu, Google Play ürününüzdeki veya hesabınızdaki önemli değişiklikleri size bildirmek üzere gönderilmiştir.

Google Pay

Google Pay, Google ile daha hızlı ve basit bir şekilde ödeme yapmanızı sağlar. Ödeme bilgilerinizi siz ödeme yapmaya hazır olana kadar Google Hesabınızda güvende tutar. Daha fazla bilgi

Sayın Eyup ,

Ben, Google Play Kitaplar ekibinden Jaseem Akhtar. Kitaplarınızı Google Play Kitaplar'da satma fırsatıyla ilgili olarak yaptığımız telefon görüşmesine istinaden bu e-postayı gönderiyoruz.

Hesabınız giriş yapmak için bu link tıklıyın - https://play.google.com/books/publish/a/18104069427442984398#home

Google Play Kitaplar hakkında Edit

70'ten fazla ülkedeki müşterilere milyonlarca dijital kitap sunan Google Play Kitaplar, dünyanın en büyük e-kitap mağazalarından biridir.

Okuyucular e-kitapları cihazlarda (Android telefon veya tablet, iPad, iPhone) ve web tarayıcılarında görüntüleyip senkronize edebilirler. Kitaplar, resmi mobil uygulamalar ve bilgisayarlardaki Google Play Kitaplar web uygulaması aracılığıyla çevrimdışı olarak okunabilir.

Yayıncılar ve yazarlar, kitapları Google Kitap Ortağı Programı aracılığıyla Google'a gönderirler.

Google Play'de kitap satmanın avantajları ve nasıl başlayacağınız hakkında bilgi edinmek için Google Kitaplar Yardım Merkezi'ni ziyaret edin.

Google Play'deki kitaplar nasıl korunur? Edit

Tüm kitap içeriğini, korunan sunucularımızda barındırırız. Google Kitaplar'da önizleme olanağı verilen, Google Play'de ise satışa sunulan kitapları korumak için sağlam güvenlik önlemleri uygularız. Okuyucular satın aldıkları bir kitaba ancak Google Hesaplarında oturum açtıktan sonra erişebilirler.

Yayıncılar, Google Play kullanıcılarının hangi metin içeriğini kopyalayabileceğini ve endüstri standardı Dijital Haklar Yönetimi (DRM) ayarlarının nasıl uygulanacağını kontrol edebilirler. Ayrıca okuyucuların görebileceği örnek sayfa sayısını sınırlayarak da içeriğinizi koruruz.

En önemlisi, telif hakkınızı elinizde tutarsınız. Malzemenizle ilgili hiçbir telif hakkı talep etmeyiz.

Kitaplarınızı Google Play'de satmak için bizimle iş ortağı olmak isterseniz bu e-postayı yanıtlayarak durumu bize bildirin. Size yanıt vererek hesabınızın oluşturulmasına yardımcı oluruz.

Kitaplarınızı Google Play Kitaplar'da satmanıza yardımcı olmak dileğiyle.

Teşekkürler,

Jaseem Akhtar

Google Play Kitaplar Ekibi