Hüseyin Göktürk

Hüseyin Göktürk

Özgeçmiş[düzenle | kaynağı değiştir]

  • 1980 yılında Malatya'da doğmuştur.

Eğitimi[düzenle | kaynağı değiştir]

  • İlk ve orta öğrenimini Bandırma ilçesinde tamamlamıştır.
  • 1998 yılında Gazi Üniversitesi Kamu yönetimi bölümünü kazanarak, yükseköğrenimine buradan devam etmiştir.
  • 2002 yılındaki mezuniyetinin ardından açılan sınavları kazanarak Edirne Kaymakam Adayı olarak Mülki İdare Amirliği mesleğine katılmıştır.
  • Kaymakamlık (Malatya-Yeşilyurt) ve Mülkiye Müfettişliği (Kırklareli) refikliklerinde bulunmuştur.
  • Altı ay süreli olarak Kütahya-Çavdarhisar ve Aslanapa ilçelerinde Kaymakam Vekilliği görevini yürütmüştür.
  • 2006 yılında Exeter Üniversitesi (İngiltere) Avrupa Çalışmaları Bölümü'nden, 'Avrupa Birliği'nde Serbest Dolaşım ve Türk Vatandaşlarının Durumu' konulu tezle, yüksek lisans derecesi almıştır.
  • Türkiye ve Ortadoğu Amme İdaresi'nce(TODAİE) düzenlenen 36. Dönem Kamu Diplomasisi Kursu'na katılmıştır.
  • 15 Mart 2007'de Kaymakamlık kursunu bitirerek Hamamözü (Amasya) İlçesine atanmış olup bir yıl süre ile Gümüşhacıköy (Amasya) İlçesi Kaymakamlığı görevini de yürütmüştür.
  • Doğanyurt (Kastamonu) İlçesinde iki yıl Kaymakamlık görevini yürüttükten sonra 29.08.2011 tarih ve 2011/646 sayılı müşterek kararname ile İlimiz Vali Yardımcılığı görevine atanmıştır.
  • İleri derece İngilizce bilmektedir.

02 Eylül 2014 tarih ve 2014/1032 kararnamesiyle Hasköy Kaymakamlığına atanmıştır.

İç Linkler[düzenle | kaynağı değiştir]

Dış Linkler[düzenle | kaynağı değiştir]