FANDOM

Huseyin tekin

Hüseyin Tekin

Özgeçmiş Edit

EğitimiEdit

  • İlk ve orta öğrenimini burada tamamladıktan sonra
  • 1994 yılında Tokat M. Akif Ersoy Lisesi Yabancı Dil Ağırlıklı bölümüne başladı ve 1999 yılında bitirdi. *Aynı yıl Karadeniz Teknik Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Maliye bölümüne başladı ve 2003 yılında buradan mezun oldu.

Mesleki KariyeriEdit

  • 2004 yılında o zamanki ismiyle Gelirler Genel Müdürlüğünde vergi denetmen yardımcısı olarak memuriyet hayatına atıldı.
  • 2007 yılında yapılan 94. Dönem Kaymakam adaylığı sınavını kazanarak Tokat Valiliği emrine atandı. *Batman-Sason ve Kozluk ilçelerinde Teftiş stajı, Muğla-Bodrum ilçesinde Kaymakam refikliği stajını yaptı. Sırasıyla Denizli-Güney, Antalya-Akseki, Hatay-Hassa ilçelerinde Kaymakam vekilliği görevlerinde bulundu.
  • 2008 yılında 1 yıl süreyle İngiltere’nin Leicester Üniversitesine dil eğitimi için gönderildi.
  • TODAİE’de düzenlenen “Kamu Diplomasisi” kursunun ardından Kaymakamlık kursunu üstün başarı derecesiyle bitirip, 2010-2012 yıasında Ordu Çamaş ilçesinde görev yapmıştır.
  • 2012 Mülki İdare Amirleri Atama Kararnamesine göre Erzincan Valiliği Otlukbeli Kaymakamlığı ve 2014 Mülki İdare Amirleri Atama Kararnamesiyle atanan Kaymakam Hüseyin Tekin 26.09.2014 tarihi itibariyle Gümüşhacıköy İlçesinde görevine başlamıştır.

  • Evli ve 1 çocuk babası olan Kaymakam Hüseyin Tekin, iyi derecede İngilizce bilmektedir.

Dış Linkler Edit