FANDOM

H. İbrahim Akpınar

Bilecik Valisi H.İbrahim Akpınar

Bilecik Valisi H. İbrahim Akpınar Edit

Özgeçmişi Edit

  • Doğum tarihi: 1963
  • Doğum yeri: Kahramanmaraş- Türkoğlu ilçesi
  • Medeni durumu: Evli

Eğitimi Edit

İlk ve orta öğrenimini burada tamamladıktan sonra 1984 yılında kazandığı Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Maliye Bölümünden 1988 yılında mezun oldu. Daha sonra Selçuk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesinde İşletme Yönetimi ve Organizasyon dalında master yaptı.

Yaptığı Görevler Edit

1989 yılında Diyarbakır'da Kaymakam Adayı olarak göreve başladı. 1990-1991 yıllarında 1 yıl süre ile Bakanlık tarafından İngiltere'ye gönderildi. 1992 yılından sonra sırasıyla Konya-Altınekin, Şanlıurfa-Hilvan, Adıyaman-Besni Kaymakamlıkları, Ağrı Vali Yardımcılığı, Antalya-Kaş ve Ankara-Kazan Kaymakamlığı görevlerinde bulundu. 30 Aralık 2005 tarihinde Ağrı Valiliği'ne, 21 Nisan 2008 tarihinde Bolu Valiliği'ne atandı. 13 Mayıs 2010 tarihinde Bakanlar Kurulu Kararnamesi ile Bilecik Valiliğine atanan Akpınar, evli ve 3 çocuk babasıdır. Vali Akpınar, iyi derecede İngilizce bilmektedir.

İletişim Edit

  • Telefon: 0 228 212 10 24-212 10 55
  • Faks  : 0 228 212 20 58
  • E-posta : bilecik@icisleri.gov.tr

Halil İbrahim Akpınar (d. 10 Şubat 1963, Türkoğlu, Kahramanmaraş, Türkiye), Türk bürokrat.

1988 yılında Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi'ni bitirdi. Altınekin, Hilvan, Besni, Kaş, Kazan Kaymakamlıkları, Ağrı Vali Yardımcılıkları, Ağrı Valilikleri yaptı. 27 Nisan 2008 tarihinde Bolu valisi olarak atanmıştır. 13 Mayıs 2010 tarihli kararname ile Bilecik Valisi olmuştur. Evli ve 3 çocuk babasıdır.

Şablon:Kaş kaymakamları

Şablon:Türk-bürokrat-taslak

Dış linkler Edit