FANDOM

Hakem İki tarafın anlaşmak üzere hükmüne rıza göstermek için seçtikleri kimse. Haklı ve haksızın ayrılmasında aracılık eden.

Allâh'ın sıfatlarından biri olup, hükmeden, karar veren, hakîm anlamlarına gelir.(bk. Hâkim) (İ.K.)

Hakemlik - Chairunpair - Chairunpair pair -

Yenişehir'de badminton hakemlik kursları - Yenişehir WikiEdit

tr.yenisehir.wikia.com/wiki/Yenişehir'de_badminton_hakemlik_kursl...Türkiye Liselerarası Kız-Erkek Badminton Şampiyonası Badminton Liseler Kız Erkek Türkiye Şampiyonası.

Yenişehir Tüketici SorunlarıHakem Heyeti - Yenişehir WikiEdit

tr.yenisehir.wikia.com/wiki/Yenişehir_Tüketici_Sorunları_Hakem_He...Yenişehir TSHH yazılı tanıtım filmi TSHH Web sitesi tanıtım broşürü ön kapak çalışmasıAdded by Ayşeg.

Tüketici SorunlarıHakem Heyetine verilecek dilekçe ... - Yenişehir WikiEdit

tr.yenisehir.wikia.com/wiki/Tüketici_Sorunları_Hakem_Heyetine_veri...Skip to Content Skip to Wiki Navigation Skip to Site Navigation ... Yenişehir TSHH < TSHH / Yenişehir TSHH < TSHH / Tüketici SorunlarıHakem Heyeti nedir? ...

Antrenör ve Hakem Kursu Duyuruları - Yenişehir WikiEdit

tr.yenisehir.wikia.com/wiki/Antrenör_ve_Hakem_Kursu_Duyuruları23 Şub 2011 –Antrenör ve Hakem eğitim kursları ile tanıtım seminerleri federasyonumuz tarafından yürütülmektedir.

Tüketici SorunlarıHakem Heyeti - Yenişehir WikiEdit

tr.yenisehir.wikia.com/wiki/Tüketici_Sorunları_Hakem_HeyetiTüketiciyi koruma kanunu çerçevesinde kurulmuş bir hakem heyeti olup satıcı ile tüketici arasındaki.