FANDOM

Kaymakamimizbuyukr

Esenyurt Kaymakamı Halil Uyumaz

1954 yılında Şanlıurfa'nın Birecik İlçesi'nde doğdu.İlköğretim ve Lise'yi Birecik'te bitirdi. 1975 yılında A.Ü SBF. Siyaset ve İdare Bölümünden mezun oldu.

Ocak 1976 da Diyarbakır Kaymakam Adayı olarak Mülki İdare Amirliği görevine başladı. Kulp, Bismil, Hacıbektaş ve Türkoğlu Kaymakam vekili olarak görev yaptı.

Kurşunlu, Şenkaya, Şırnak, Savaştepe ve Keskin Kaymakamlık görevlerinde bulundu.

1990-1998 yılları arasında İçişleri Bakanlığı Nüfus ve Vatandaşlık Genel Müdürlüğünde Genel Müdür Yardımcısı olarak görev yaptı. Bu dönemde MERNİS (Merkezi Nüfus İdaresi Sistemi), Yurtdışındaki Vatandaşlarımızın Sorunları, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyetinin Nüfus Sisteminin Kurulması çalışmalarına aktif olarak katıldı.

1989 yılında 1 yıl süre ile İngilterede Dil Eğitimi gördü ve Mesleki incelemelerde bulundu. İngiltere Emniyet yapısı ve Sosyal Güvenlik sistemi üzerine incelemeler yaptı.

1990-1998 arasında Nüfus ve Vatandaşlık ve Yurtdışındaki vatandaşlarımızın sorunları ile ilgili olarak Fransa, Hollanda, Belçika, Danimarka ve Almanya da çeşitli eğitim ve toplantılara katıldı.

1998-2003 arasında Samsun Vali Yardımcısı, 2003-2008 arasında Konya Vali Yardımcısı olarak görev yaptı.

30 Haziran 2008 tarihinden itibaren Esenyurt Kaymakamı olarak görev yapmaktadır. İngilizce ve Fransızca bilmektedir.

Evli ve 4 çocuk babasıdır.

HİZMET İÇİ EĞİTİMLERİ Edit

-İnsan Hakları Semineri -Kamu Yönetimi Reform Semineri -Bilgisayar Eğitimi -Stresle Mücadele Yöntemi Eğitimi -Hızlı Okuma Eğitimi -Güvenlik Konusunda Eğitim Semineri -Köy Bazlı Kalkınma Semineri