FANDOM

Hamdi METİN

 Genel Sekreter 
Mülkiye Başmüfettişi
Teftiş Kurulu Başkan Yardımcısı

1956 yılında Nevşehir Kozaklı’da doğdu. İlk ve orta öğrenimini Kozaklı’da, lise öğrenimini Ankara’da tamamladı. A.Ü.Siyasal Bilgiler Fakültesi’nden 1981 yılında mezun oldu. 1980 yılında Gıda, Tarım Hayvancılık ve Köy İşleri Bakanlığı Personel Genel Müdürlüğü’nde memuriyete başladı.

1984 yılında Kaymakam Adaylığı Sınavını kazanarak Ankara Valiliği’nde Kaymakam Adayı olarak göreve başladı. Ankara Bala ve Sincan Kaymakam Vekilliklerinde bulundu. 72. dönem Kaymakamlık Kursunu bitirdikten sonra sırasıyla Yeşilhisar, Arguvan, Türkoğlu ve Divriği Kaymakamlıklarında bulundu.

1994 yılında Mülkiye Müfettişliği sınavını kazanarak atandı. 2004 yılında Türkiye Büyük Millet Meclisi Enerji Soruşturma Komisyonunda uzman olarak çalıştı. 2005 yılında Milli Güvenlik Akademisinden (58.Dönem) mezun oldu. 1989 yılında bir yıl, 2006 yılında da altı ay olmak üzere İngiltere’de bulundu.

İçişleri Bakanlığı Teftiş Kurulu Başkanlığı’nda Mülkiye Başmüfettişi ve Mart 2008 tarihinden itibaren de Mülkiye Teftiş Kurulu Başkan Yardımcısı olarak görev yapmaktadır. Evli ve 3 çocuk babasıdır.