FANDOM

ÖzgeçmişiEdit

1973 yılında Kahramanmaraş'ın Andırın ilçesinde doğdu.

EğitimiEdit

Sırasıyla Alameşe Köyü Bozalan İlkokulunu, Kahramanmaraş Gazi Ortaokulunu, Ankara Polis Kolejini ve Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Maliye bölümünü bitirdikten sonra Adıyaman İli Kaymakam adayı olarak Mülki İdare Amirliği sınıfına intisap etti.

Cumhuriyet Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü'nde "Yeni Kamu Yönetimi Anlayışı Bağlamında İç Güvenlik Kurumlarının Hesap Verebilirliği" üzerine Yüksek Lisans yaptı.

49. dönem Milli Güvenlik Akademisini tamamladıktan sonra Londra'da Middlesex Üniversitesi'nde 7 ay süren dil eğitimine katıldı.

Mesleki KariyeriEdit

Stajlarını müteakip Gaziantep-Araban ve Adana-Feke ilçelerinde Kaymakam Vekili olarak görev yaptı. 87. dönem Kaymakamlık kursunu üstün başarılı derece ile bitirdikten sonra Sivas'ın Ulaş ilçesine atandı. 29 Eylül 2007 Cumartesi gün ve 26658 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan kararname ile Tunceli İli Pertek İlçesi Kaymakamlığı'ndan Kayseri İli Hacılar Kaymakamlığına atandı.

Halen Hacılar Kaymakamı olarak görev yapmakta olup İngilizce ve Almanca biliyor. Yurt içinde ve yurt dışında çok sayıda seminere iştirak etmiş, Türk İdareciler Derneği tarafından 2007 yılında "Yılın İdarecisi" seçilmişti.